Mik az Ügyféllisták?
Az ügyféllista az ügyfelek része, meghatározott feltételek alapján. Ez lehet a korábbi vásárlók listája vagy a jelenlegi vásárlók listája. Az ügyféllistákat felhasználhatja promócióhoz vagy az ügyfelekkel való kapcsolattartáshoz.
A LiveAgent-ben lehetősége nyílik létrehozni a saját ügyféllistáit az Ön által beállított kritériumok alapján.
Expert note
Az ügyféllisták létrehozása lehetővé teszi a személyre szabott ügyfélszolgálatot és hosszú távú ügyfélkapcsolatokat. A LiveAgent hasznos eszköz a listák létrehozásához.

Az ügyfélszolgálati kommunikáció szakszerű befejezése és az ügyfél élmény kulcsfontosságú az elégedettséghez. Fontos a testreszabott üzenetek használata, és kerülni kell az általános és robotikus zárómondatokat. Az e-mailek és telefonbeszélgetések hivatalos nyelvet igényelnek, míg az élő csevegés és a közösségi médián való interakciók kötetlenebbek. Az ügyfélszolgálati képviselő fontos a jó tapasztalatokhoz, és a rendszeres jelentések segítenek az SLA megfelelőségének ellenőrzésében. A LiveAgent rendszerében 11 különböző jelentés áll rendelkezésre.
A LiveAgent egy ügyfélszolgálati szoftver, amely VoIP telefonrendszereket, önkiszolgáló szoftvereket, bejövő call center szoftvereket, panaszkezelési rendszereket és ügyfélportál szoftvereket kínál. A vállalat díjakat és tanúsítványokat kapott, valamint partnerprogramot kínál. Lehetővé teszi az adatmigrációt és rendelkezik egy támogató portállal. A LiveAgent frissítéseiről és kedvezményeiről is ad híreket a feliratkozóknak.
Az ügyfélszolgálat kulcsfontosságú része egy cégnek, mivel hatással lehet az elégedettségre és az eladásokra. Az omnichannel vásárlói elkötelezettség lehetővé teszi a csatornák egyesítését, hogy személyre szabott élményeket nyújtsanak az ügyfeleknek. A puha készségek, mint az aktív hallgatás, figyelem és türelem, kritikusak a kiemelkedő ügyfélszolgálati élmény biztosításához.
Az ügyfélszolgálati tevékenység fejlesztése megnöveli az értékesítést és a bevételeket, valamint javítja a képviselői produktivitást. Az ügyfélszolgálati rendszerek automatizálják a feladatokat és csökkentik a stresszt. Az ügyfélszolgálati szoftverek tárolják az összes fontos vásárlói információt, és gamifikációs funkciókat biztosítanak. Az elérhető adatok és jelentések áttekintést nyújtanak az ügyfélszolgálati tevékenységről és pénzt takaríthatnak meg.