Mi a Vásárlói élvezet?
A legnagyszerűbb cél sok vállalat számára a vásárlói elégedettség. A vásárlói élvezet, vagy a vásárlói ‘wow’ egy ‘wow’ hangulatot hoz a kliensnek. Nem csak a gálás szavakról szól. Arról szól, hogy azt biztosítsuk, amit éppen a vásárló igényel, amikor igényli, értékkel. Szükséges tudni azt, hogy mit várnak el a kliensek a vállalattól. A cél az, hogy felülmúljuk a vásárlói elvárásokat. Sokféle út van ahhoz, hogy vásárlói élvezetet szerezzen.
Expert’s note
Az elégedett vásárló hűséges vásárlóvá válik, ami növeli az eladásokat és bevételeket. A vásárlói élmény elengedhetetlen az ügyfélélmény szempontjából.
A hívási idő fontosságára és méréseire koncentrál a szöveg, amely az ügyfélélmény javítására és a hatékonyabb ügyfélszolgálatra összpontosít. Az átlagos hívási idő számítására és annak jelentőségére is kitér. Az ügynökök képzésére és az ügyféladatokhoz való azonnali hozzáférésre is hangsúlyt fektet a szöveg.
A Quality Unit Kft. által fejlesztett LiveAgent ügyfélszolgálati szoftver változatos funkciókkal rendelkezik, például VoIP telefonrendszerekkel és panaszkezeléssel. Az oldalon található adatmigrációs portál és akadémia részleg segít az ügyfeleknek a szoftver használatában. Az oldalon további információk találhatók a cég partnerek, díjak és tanúsítványok és a partnerprogramjukról.