Mi a Vásárlói élvezet?
A legnagyszerűbb cél sok vállalat számára a vásárlói elégedettség. A vásárlói élvezet, vagy a vásárlói ‘wow’ egy ‘wow’ hangulatot hoz a kliensnek. Nem csak a gálás szavakról szól. Arról szól, hogy azt biztosítsuk, amit éppen a vásárló igényel, amikor igényli, értékkel. Szükséges tudni azt, hogy mit várnak el a kliensek a vállalattól. A cél az, hogy felülmúljuk a vásárlói elvárásokat. Sokféle út van ahhoz, hogy vásárlói élvezetet szerezzen.
Expert note
Az elégedett vásárló hűséges vásárlóvá válik, ami növeli az eladásokat és bevételeket. A vásárlói élmény elengedhetetlen az ügyfélélmény szempontjából.

A cikk több témát is érint, többek között az ajánlások fontosságát, az ügyfélszolgálati felméréseket és az érzelmi kapcsolatok kialakítását az ügyfelekkel. A LiveAgent rendszer jelentések és ajánlások széles skáláját kínálja, és gyors kommunikációt tesz lehetővé az ügyfelekkel. Az érzelmi kapcsolatok fontosságát hangsúlyozzák, és öt tippet adnak a tartós, valódi kapcsolatok kialakításához. A közösségi média használata fontos, és nyitási órák és szolgálati idők kérdései válasz sablonok állnak rendelkezésre. Ajánlási kérdések és sablonok segítségével hatékonyabb lehet az ajánlások kérése is.
Ügyfél elégedettségi felmérés kérdések
Az ügyfél elégedettségének javítása és a profit növelése fontos a cégek számára. Az ügyfél-visszajelzések elemzése segít a fejlesztésben és az új termékek fejlesztésében. A Nicereply és a LiveAgent kombinálása lehetővé teszi az ügyfélfelmérések beágyazását az üzenetváltások során. Az ügyfél elégedettségének méréséhez három mutató áll rendelkezésre: NPS, CSAT és CES. Az ügyfél elégedettségi felmérések kérdőívek, amik segítenek megérteni az ügyfelek elégedettségi szintjét a termékekkel, szolgáltatásokkal, ügyfélszolgálattal kapcsolatban. A Nicereply készített egy cikket a vállalatok számára a megfelelő mutató kiválasztásáról, és a visszajelzések megosztása az egész csapattal segít a fejlesztésben. Az ügyfél elégedettségi felmérések segítenek abban is, hogy mi működik és mi nem, miben kell fejlődnie, ami által jobb élményt nyújthat ügyfelei számára.
A LiveAgent cég ügyfélszolgálati szoftvereket kínál, amelyekre érdemes beruházni, ha megérti a vásárlói preferenciákat és viselkedésüket. A szoftver számos funkcióval és integrációval rendelkezik, valamint a vállalatnak is van partnere és blogja. Az oldal számos helyen felhívja a figyelmet a demó kérésére és az hírlevélre való feliratkozásra. A cég jelentős érdeklődésre számíthat.
A cikk arról szól, hogy az ügyfélközpontú vállalkozás és a LiveAgent szolgáltatásának jelentősége online jelenlét és marketing szempontjából. A közösségi média előnyeit kiemeli, amelyek között szerepel az effektív ügyfélszolgálat és a visszajelzések gyorsabb kapása. Az ügyfélközpontú marketing stratégia fontosságát is említi, valamint a LiveAgent ingyenes próbaidőszakáról is szól. Pozitív hatása van az ügyfélélménynek az ügyfélköltésre, az ügyfélhűségre és a jövedelmezőségre is.