Mi az ügynök aláírás?
Az Ügynök aláírás egy speciális aláírás, amely hozzáadható e-mailekhez, különböző sablonokhoz, megjegyzésekhez vagy különféle üzenetekhez. Az ügynökök szerkeszthetnek egy meglévőt vagy testre szabhatják és hozzáadhatják saját személyre szabott aláírásukat a profilbeállításokban. A LiveAgent alkalmazásban az aláírás csak szöveges formátumban hozható létre.

GYIK
Mi az ügynök aláírás?
Az Ügynök aláírása egy aláírás az ügynöktől a panelen, mely hozzáadható email üzenetekhez, üzenet sablonokhoz, hozzászólásokhoz és egyéb kimenő üzenetekhez az ügyfelek részére. Az aláírás szerkeszthető az ügynök által a profil beállításokban. A LiveAgentben szöveges formátumban érhető el.
Hogyan kellene kinéznie egy ügynök aláírásnak?
Az Ügynök aláírása a LiveAgentben a szöveg opciónál jelenik meg. Az aláírásnak tartalmaznia kell a nevet, pozíciót / beosztást a cégnél. Ezenkívül speciális aláírásokat is meghatározhat a partner programhoz, riasztásokhoz vagy bloghoz.
Hogyan kell beállítani az ügynök aláírását a LiveAgentben?
Az Ügynök aláírását a LiveAgent panelen az Ügynök beállításai alatt tudja beállítani. Ezután válassza ki az „Email értesítések” opciót és adja meg az aláírást.
A Quality Unit LLC LiveAgent szolgáltatást nyújt az ügyfélszolgálatok számára. A vállalat blogot tartalmaz, valamint szójegyzéket, akadémiát és webináriumokat. Az oldal bemutatja az ügyfélszolgálati szoftver, a VoIP telefonrendszerek, az önkiszolgáló szoftver, a bejövő call center szoftver, a panaszkezelési rendszer és az ügyfélportál szoftver előnyeit. A felhasználási feltételek, a biztonsági politika és az adatvédelmi irányelvek elérhetők, és lehetőség van LiveAgent fiók létrehozására is.
LiveAgent has an efficient toolset for managing content, including a WYSIWYG editor for editing articles, email templates, and more. The platform allows for the placement of live chat buttons on any supported CMS system, and offers integration with project management tools like WordPress, Squarespace, and Drupal. LiveAgent offers a 14-day free trial, with no credit card required, making it easy to integrate into your workflow. The platform also offers a helpful support portal, and is backed by numerous awards and certifications.
Az oldalon található felhasználási feltételekről, adatvédelmi irányelvekről és a GDPR-ról szóló információkon kívül a LiveAgent szolgáltatásra is felhívják a figyelmet. Az oldal sütik használatát is bemutatja, illetve lehetőséget ad a LiveAgent előnyeinek megismerésére és az ügyfélszolgálati kapcsolatfelvételre.
A LiveAgent ügyfélszolgálati szoftver számos hasznos funkcióval rendelkezik, beleértve a cégprofilok, a Help Desk névjegyek és a privát jegyzetek lehetőségét. A cégprofilok létrehozása egyszerű, és a cégspecifikus mezők hozzáadása is megoldott. A Help Desk névjegyek alapinformációkat tárolnak az ügyfelekről, feltüntetve nevüket, e-mail címüket és telefonszámukat. Az egyéni kapcsolattartó mezők lehetővé teszik az egyéb személyes adatok tárolását is. Az alapos ügyfélprofilok segítenek a hatékonyabb és jobb szolgáltatásnyújtásban.