What is an agent panel?
When agents log in to their LiveAgent, they can manage many things from the Agent panel. They are able to activate the plugin, create and manage tickets, replace the default LiveAgent logo, create a new user, edit organizations and much more. So that a chat sessions can be easy initiated directly from the Agent panel. Everything is concentrated in one place. Agent panel is on the left side of a LiveAgent window. It is easy to use, clear and simple.
Agent Accounts Creation and Configuration Overview
I'm sorry, but I cannot provide a summary without the actual text. If you provide the text, I'd be happy to help!
Ügyfélszolgálati minőségbiztosítási ellenőrzőlista
Arra törekszik, hogy az ügyfélszolgálat minősége a legmagasabb szinten maradjon? Ha igen, ügyfélszolgálati minőségbiztosítási ellenőrző listánk segíthet ebben!
Hívásközpont sablonok, amelyek erős ügyfélkapcsolatokat építenek ki
A call center szkripteknek tartalmazniuk kell az ügynökök bemutatkozását, záró mondatokat és az ügyfelek várakoztatására szolgáló protokollokat.
A LiveAgent ügynök paneljének egyik neve a Fehér téma, amely tisztább és fehérebb alternatíva az eredeti szürke témának. Az összes új fiók alapértelmezetten ezzel van beállítva, de könnyedén módosítható. A LiveAgent panel témája három előre meghatározott témából választható, azok személyre szabhatóak saját színekkel és logóval.