Ingyenes próba
  • Akadémia
  • Ügyfélszolgálati konferenciák és azok hatása az oktatásra

Ügyfélszolgálati konferenciák és azok hatása az oktatásra

Mik az ügyfélszolgálati konferenciák

Röviden szólva: az ügyfélszolgálati konferenciák olyan események, ahol az ügyfélszolgálat és a CX szakértői és szakemberei találkoznak. Részt vesznek az ismeretek megosztásában és az e téren elért legújabb fejleményekről. Ezeket helyi eseményekként, valamint világszerte vagy nemzetközi szinten is megrendezhetjük, több száz szakember találkozásával.

Miért fontosak az ügyfélszolgálati konferenciák?

“Csapatunk minden évben részt vesz az ügyfélszolgálaton és a CX konferenciákon. Mindig nagyszerű új emberekkel találkozni, és megbékélni régi barátaival és kollégáival. Úgy gondolom, hogy az ilyen események elengedhetetlenek minden olyan ügyfélszolgálati szakember számára, aki új lehetőségeket akar találni a saját területén.”

Diana Adjadj – a Best Essay Education írója.

Számos előnye származhat az ügyfélszolgálaton és a CX konferenciákon való részvételből. Nem mindenki tudja, mennyire döntő fontosságúak bizonyos szakemberek számára.

Miért érdemes megfontolni az ügyfélszolgálati konferencián való részvételt

  • Oktatás: Bármely ügyfélszolgálati konferencia talán legfontosabb célja, az hogy az oktatás továbbra is a figyelem középpontjában áll. A résztvevők lehetőséget kapnak arra, hogy valami újat tanuljanak, meghallgatva híres előadókat, megosztva tapasztalataikat társaikkal és még sok minden mással.
  • Hálózat: Az ügyfélszolgálati konferenciák másik előnye a hálózatépítés. Könnyedén megtalálhatja a hasonló gondolkodású embereket és kapcsolatba léphet velük felbecsülhetetlen értékű kapcsolatokat létesítve. Ki tudja, talán valamikor ezek lesznek a szerencsés jegyed.
  • Trendtudat: A vállalat ügyfélszolgálatának tökéletesítése érdekében elengedhetetlen annak ismerete, hogy jelenleg mi a beszélgetés, vagy milyen gyakorlatokat alkalmaznak az ügyfélszolgálati szakértők. Az ilyen konferenciák ideálisak a legfrissebb hírek és tendenciák nyomon követéséhez.
  • Termék expozíció: Az ügyfélszolgálati konferenciák tökéletesek a termék további expozíciójának eléréséhez. A vállalatoknak gyakran lehetőségük van bemutatni, mire készülnek az utóbbi időben. Emellett népszerűsítsék termékeiket azáltal, hogy példává teszik őket; hogyan tették jobbá ügyfélszolgálatukat a segítségükkel.
  • Inspirálás és motiválás: Ez jelentéktelennek tűnhet, de az ügyfélszolgálati konferenciák pozitívan energizálják és javíthatják érzelmi állapotát. A legtöbb résztvevő inspirációs érzéssel a szívében távozik, és motivációt érez arra, hogy többet tegyen.

Hogyan befolyásolják az ügyfélszolgálati konferenciák az oktatást?

“Soha nem hagyjuk abba a tanulást egész életünk során. Végül is senki sem tudhat mindent egyszerre! Ezért gondolom, hogy egy ügyfélszolgálati konferencia olyan nagyszerű, mert lehetőséget nyújt számodra ismereteid fejlesztésére, képességeid tökéletesítésére és mindig az ipar legújabb trendjeinek ismeretében, “

Jessica Waterford – író a WOWgrade-nél

Mint fentebb említettük, az oktatás minden ügyfélszolgálati konferencia egyik kulcseleme. A szakemberek meghallgatják a szakértőket, akik értékes tanácsokat adnak erről és arról. Ez a fajta tudás segít abban, hogy a szakemberek életkorukban még jobbá váljanak. Ezenfelül rendszeresen tartanak workshopokat és foglalkozásokat ilyen rendezvényeken.

A legjobb ügyfélszolgálati konferenciák 2019-ben

Most mindent tud az ügyfélszolgálatról/CX konferenciákról, beleértve azok előnyeit is. Fedezze fel a 2019-es év legjobb ügyfélszolgálati konferenciáinak listáját, amelyet alább készítettünk.

Az 5 legjobb ügyfélszolgálati konferencia 2019-ben

Customer Contact Week (CCW)

Ez a világ legnagyobb ügyfélkapcsolati eseménye a CCW Digital céggel; az egyik legnagyobb online közösség az ügyfélszolgálati szakemberek számára. 2019-ben ünnepelte 20. évfordulóját (2018-ban márkanévre váltott, a Call Center Week-ről az Costumer Contact Week-re váltva). Minden évben összegyűjti a legjobb CX, CS és ügyfélszolgálati vezetőket a világ minden tájáról. Műhelyeket, helyszíni túrákat és foglalkozásokat talál ezen az eseményben. 2019-ben a Verizon, az HBO, a Lyft, a Hilton és más jól ismert vállalatok előadói voltak.

ICMI

Expo & Konferencia – az ICMI-vel való tanulás lehetőségei végtelenek. Évente több mint 1500 résztvevő vesz részt, több mint 75 foglalkozással. Ezt a konferenciát az UBM szervezi (2018-ban az UBM az Informa PLC-vel kombinálva). Az ICMI ismert elkötelezett oktatókból, előadókból, iparági bennfentesekből és tanácsadókból álló csapatáról. Mindegyik együtt dolgozik, hogy segítsen meghatározni; a kapcsolattartó központ hatékonyságát, értékeli a műveleteit, meghatározza az omnichannel stratégiáját, és eszközöket biztosít a csapat motiválásához és irányításához.

Északkeleti Kapcsolattartó Fórum (Northeast Contact Center Forum – NECCF)

A NECCF éves konferenciája és kiállítása a legújabb technológiák és innovációk bemutatására összpontosít az ügyfélszolgálati szférában. A 2001-ben alapított Northeast Contact Center fórum szakértők által vezetett műhelyfoglalkozásokról, kerekasztal-beszélgetésekről és végtelen hálózati lehetőségekről ismert. Ahogy a neve is mutatja, a rendezvényt elsősorban az északkeleti régió számára rendezik, beleértve az olyan államokat is, mint Rhode Island, Massachusetts, Connecticut, Maine, Vermont és New Hampshire.

Az ügyfélélmény stratégiák csúcstalálkozója

Ez az esemény CX-szakembereket gyűjt össze Észak-Amerika egész területéről. 2019-ben sok előadó volt olyan ismert vállalatoktól, mint; Toyota, Uber, Wal-Mart és mások. Az ügyfélélmény-stratégiákkal foglalkozó csúcstalálkozó a súrlódásmentes CX 360 jövőkép létrehozására összpontosít a játékokat megváltoztató CX technológiák és a KPI-k segítségével a költségek csökkentése érdekében. Az esemény azt is ígéri, hogy segítséget nyújt az ügyfélszolgálati szakemberek számára a közösségi média teljes erejének felszabadításában, a digitális CX-káosz elsajátításában és a hűség ösztönzésében.

Vezető Tapasztalatért Felelős Tiszt (Chief Experience Officer – CXO) cseréje

A CXO Exchange-en találkozhat a legmagasabb szintű ügyfelekkel és a betegélmény vezetőivel. Ez az esemény az emberekre, a stratégiára, az innovációra, a tervezésre és a betekintésre összpontosít, amelyek segítik a szakembereket a legjobb vásárlói élmény nyújtásában. 2019-ben a Microsoft, a Johnson & Johnson, a Walgreens, a Lenovo, a Headspace és mások előadói voltak. A Chief Experience Officer Exchange szintén része az Ügyfélkapcsolati Hétnek, amely prémium, csak meghívásos esemény a legmagasabb szintű CXO vezetők számára.

Végső gondolatok

Összefoglalva: az ügyfélszolgálat és a CX konferenciák mindenképpen események, amelyeket minden ügyfélszolgálati szakembernek meg kell látogatnia. Számos előnyük van számukra, valamint pozitív és tartós hatásuk van az oktatásra.

Fedezze fel saját maga

A tudás fontos, de csak akkor ha gyakorlatba ültetik. Teszteljen mindent amit akadémiánkon tanult közvetlenül a LiveAgent-ben.

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL
Vissza az akadémiához

Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..