Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Elege van a help desk szoftveréből?

Fedezze fel, miért a LiveAgent a legjobb Birdseed alternatíva a piacon.

  • ✓ Nincs beállítási díj    
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
Általuk használt
logó ügyfél forbes
logó ügyfél airbus
slido zöld
Help desk software comparison
Alternatives background

Birdseed alternatívát keres?

Növelni szeretné vásárlói elkötelezettségét és támogatást nyújtana? Próbálja ki még ma a LiveAgentet! A LiveAgent több, mint 175 hasznos lehetőséget kínál, élő chatet, email integrációt, call centert és még sok mást tud nyújtani a legjobb eszközök segítségével vállalkozása számára.

Legyen a váltás könnyű! Asszisztált adatmigrációt kínálunk a Birdseedről a LiveAgentre, mely minden adatát át fogja importálni. Ez teljesen ingyenes és mindössze 5 perc alatt kész.

logó ügyfél forbes
logó ügyfél airbus
slido zöld
logó ügyfél nascar
logo esky color
logó ügyfél usc

A társalgási marketing jól alkalmazott a többcsatornás help desk szoftverrel

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Spóroljon többet a LiveAgenttel

Birdseed vs LiveAgent összehasonlítás

Funkciók Liveagent Birdseed
Jegykezelés
Olyan menedzsment eszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket.
A LiveAgent jegykezelést kínál.
A Birdseed nem kínál jegykezelést.
Élő Chat
Valós idejű csevegő eszköz, amelyet bármely weboldalon elhelyezhet.
A LiveAgent Élő Chatet kínál a Jegy+Chat csomagban 29 USD/felhasználó/hó áron.
A Birdseed élő csevegést kínál csomagban havi 39 dollárért.
Call Center
Hívásközpont, amely hívások kezdeményezésére és fogadására használható az automatikus híváselosztás segítségével.
A LiveAgent Call Center szolgáltatást kínál.
A Birdseed nem kínál Call Center szolgáltatást.
Önkiszolgáló
Ez a szolgáltatás lehetővé teszi egy olyan ügyfélportál felépítését, amelyre az ügyfelek regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmukhoz.
A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál jegy csomagban 15 USD/ügynök/hónap áron.
A Birdseed önkiszolgáló portált kínál csomagban, 39 dollárért havonta.
Facebook
Facebook-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, és jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent Facebook-integrációt kínál.
A Birdseed nem kínál Facebook integrációt.
Twitter
A Twitter integrációja, amely minden megemlítést és megjegyzést beolvas, és jegyekké alakítja. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre.
A LiveAgent Twitter-integrációt kínál.
A Birdseed nem kínál Twitter integrációt.
Instagram
Instagram-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, valamint jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent Instagram integrációt kínál.
A Birdseed nem kínál Instagram integrációt.
Viber
A Viber integráció, amely minden üzenetet beolvas és jegyekké alakít. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára a Viber üzenetek megválaszolását és közvetítését közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből.
A LiveAgent Viber integrációt kínál.
A Birdseed nem kínál Viber integrációt.
Tudásbázis
Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, GYIK-eket és a cikkeket.
A LiveAgent tudásbázist kínál a Jegy csomagban 15 USD/ügynök/hónap áron.
A Birdseed havi 39 dollárért tudásbázist kínál csomagban.
Ügyfélfórum
Online vitafórum ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázison belül található.
A LiveAgent vásárlói fórumot kínál.
A Birdseed nem kínál ügyfélfórumot.
Automatizálás és szabályok
Automatikus munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölésére.
A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál.
A Birdseed nem kínál automatizálást és szabályokat.
API
Funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző alkalmazások együttműködését.
A LiveAgent API funkciókat kínál.
A Birdseed nem kínál API funkciókat.
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi, hogy a bejövő hívók navigálhassanak egy telefonrendszerben, mielőtt emberi operátorral beszélgetnének.
A LiveAgent IVR funkciókat kínál.
A Birdseed nem kínál IVR funkciókat.
Videohívások
A Skype, Zoom vagy Facetime hívásokhoz hasonló videót tartalmazó hívás.
A LiveAgent all inclusive csomagban videohívásokat kínál 39 USD/ügynök/hó áron.
A Birdseed csomagban videohívásokat kínál 99 USD/hó áron.
Korlátlan előzmények
A jegyek nem járnak le és nem törlődnek - bármikor megtekinthetik őket.
A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál a Jegy-csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A Birdseed korlátlan előzményeket kínál csomagban havi 39 dollárért.
Korlátlan weboldalak
A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja.
A LiveAgent korlátlan webhelyeket kínál a Jegy csomagban 15 USD/ügynök/hónap áron.
A Birdseed korlátlan webhelyeket kínál csomagban havi 39 dollárért.
Korlátlan Chat gombok
Korlátlan számú csevegő gombokat helyezhet el webhelyein.
A LiveAgent korlátlan csevegő gombokat kínál.
A Birdseed nem kínál korlátlan csevegőgombokat.
Korlátlan jegyek / levelek
Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat.
A LiveAgent korlátlan számú jegyet/e-mailt kínál.
A Birdseed nem kínál korlátlan jegyeket/leveleket.
Korlátlan hívásrögzítés
Rögzítsen minden bejövő vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt.
A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál.
A Birdseed nem kínál korlátlan hívásrögzítést.
Korlátlan 24/7 támogatás
Az ügyfélszolgálat a nap 24 órájában rendelkezésre áll, anélkül, hogy korlátozná a beküldhető kérdések számát.
A LiveAgent korlátlan 24/7 támogatást kínál.
A Birdseed nem kínál korlátlan 24/7 támogatást.

3 ok, amiért a vállalatok a LiveAgentre váltanak

Tachometer icon

A leggyorsabb élő chat

A mi Élő Chat widgetünk a leggyorsabb a piacon, azáltal, hogy a megjelenési idő kevesebb, mint 2.5 másodperc. Kínáljon ügyféltámogatást villámgyors sebességgel.

Statistic icon

Funkciókban gazdag

A LiveAgent több, mint 175 speciális funkcióval teszi munkafolyamatát könnyebbé, jobban élvezhetőbbé és hatékonyabbá. Fókuszáljon a legfontosabb feladatokra.

Union icon

Megnövelt elégedettség

A LiveAgent növeli a vásárlói elégedettséget és javítja a konvenciós arányokat. A vásárlók nagyra értékelik a gyors és pontos ügyféltámogatást. Kezdjen erre fókuszálni a LiveAgenttel.

Person deciding between two solutions

Hatékony Birdseed alternatíva

A LiveAgent több módot is kínál arra, hogy kapcsolatba kerülhessen ügyfeleivel egy szoftver segítségével. Ebbe értendő az email, élő chat, call center, közösségi hálózati támogatás (Facebook, Instagram és Twitter) és tudásbázis. Mindezek mellett végtelen számú ügynökökkel rendelkezhet és kezelheti az ügyfeleit több, mint 175 hasznos lehetőséggel, így növelve a munkafolyamatot. 

Hozzáférni ennyi opcióhoz és lehetőséghez nem azt jelenti, hogy ez Önnek rengeteg pénzébe kell, hogy kerüljön. A LiveAgent 3 fizetős csomagot biztosít, mely nem fogja vállalkozása költségvetését túllépni.

A leggyorsabb élő chat alkalmazás

A LiveAgent rendelkezik a leggyorsabb élő chat widgettel a piacon, a mindössze 2.5 másodperc alatt megjelenő chat kijelzéssel. Az eredményeket és az összehasonlításokat itt tekintheti meg.

Az élő chat lehetőséget biztosít ügyfeleinek arra, hogy azonnal kapcsolatba léphessenek Önnel a weboldalán. Ha oldala látogatóit fizető ügyfelekké szeretné változtatni, akkor az élő chat egy kötelező kiegészítés a weboldalán.

The fastest live chat on the market
  • “Nagyon gazdag funkciókban és felülmúlta az 5 éves zendesk előfizetésem. Így váltottam. Számomra nagyon jó érték kisvállalat tulajdonosként.” Albert

  • Először a Zendesk-et próbáltam ki, de az órákig tartó konfiguráció és az ár modell megértése után rájöttem, hogy nem számomra lett kitalálva. Ehelyett a LiveAgent-et kezdtem el használni és meg kell mondjam, eddig nagyon elégedett vagyok. A rendszer pontosan megfelelő konfigurációval rendelkezik, annyit, amennyit szeretnék és eddig még nem találtam olyat, amit ne lehetne megtenni. Maga a támogatás nagyszerű és általában pár percen belül megválaszolja a kérdését.” Erik

  • “A LiveAgent-re költöztünk a ZenDesk-ről… és nem mennénk vissza… Csodálatosan megfizethető és mindig segítőkész a támogatói csapat, akik mindig ott vannak, ha segítség kell 24×7. Másodsorra, a haladói szintű automatizáció, ami ténylegesen lecserélte a Zapier iránti szükségünket, mert nagy számú integrációja van. Ezen felül nagyon sok alias emailt nyújtanak, amire csatlakozhatunk nagyon könnyen.” Aaron

  • “Mi és a klienseink folyamatosan bajlódtunk a ZenDesk-el, de a különböző opciók keresése után a LiveAgent-et választottuk a felhasználói értékelések és az ára alapján.” Adam

  • “Évekig használtam a ZenDesk-et és belefáradtam ezekbe a “jegy-stílus” emailekbe és abba, hogy nem tudtam fájlokat csatolni az emailjeimhez, kizárólag csak linkeket tudtam küldeni. Amit szeretek a LiveAgent-ben: emaileket küld (nem jegyeket), tudok fájlokat csatolni, egyszerűbben tudom organizálni az emailek folyamatát, mint a ZenDesk-nél, tudok chatelni és az emaileket kezelni ugyanabban az ablakban. Ezen felül a LiveAgent támogatja a táblázatokat az emailjeiben és nagyszerű támogató csapattal rendelkezik.” Vlad

  • “Erre a rendszerre váltottunk a ZenDesk évekig való használata után. A funkcionalitás nagyszerű: kontakt nyomtatványok, élő chat, adatbázisok, közösségi hálózatokkal való integráció – minden az egyben szolgáltatás és minden modul jól átgondolt, hozzáértően interakcióba lépnek egymással. Az tetszett, hogy a szolgáltatás stabilan működik még a mobil platformon is (a ZenDesk után számunkra ez nagy előny).” Olga

  • “Kipróbáltunk számos megoldást, beleértve a Zendesk-et, Freshdesk-et és sok mást. Aztán megtaláltuk a LiveAgent-et. Nagyszerű eszköz, jó ár-érték arány, könnyű használni, nagyszerű támogatás és segítség beültetni. Most, számos évi használat után még mindig a legjobb választás a támogatói eszközre.” Michal

  • “Sok más segédpultot használtam ezelőtt, mint például a LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, stb. A LiveAgent minden úton felülmúlja őket az árazása, funkciói, ügyfélszolgálata és a mobil funkciói miatt.” Harrison

Do more customer support for less money

Tegyen többet kevesebbért

Az, hogy megkapjon minden hihetetlen eszközt, lehetőséget és integrációt, nem kell, hogy a pénztárcájának a rovására menjen. A LiveAgent megfizethető előfizetéseket kínál minden vállalkozás számára, akik különböző eszköz és lehetőségek kombinációját kínálják ügyfélszolgálatukban.

A drágább nem mindig jelenti azt, hogy az jobb is, amikor rendelkezésére áll a jó szoftver is, hogy segítsen Önnek. Vessen egy pillantást a terveinkre és döntse el Ön.

Készen áll a változásra?

Miért ne váltana ma a LiveAgentre? 14 napos próbát kaphat mindennel amit kínálunk, így meggyőződhet saját maga is arról, hogy miért is olyan jó a LiveAgent.

A LiveAgent a legtöbbet értékelt és #1 besorolású ügyfélszolgálati szoftver a KKV-ok számára 2020-ban. Maradjon közelebb ügyfeleihez és segítsen nekik gyorsabban a LiveAgenttel.

Ready to switch to LiveAgent

Jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára

GYIK

Mi a Birdseed alternatíva?

A LiveAgent kiváló alternatíva a Birdseed helyett, ha több ügyfélszolgálat-orientált szolgáltatásra és funkcióra vágyik. Ez egy komplex help desk szoftver, több mint 180 funkcióval, amelyek javíthatják az ügyfélszolgálat napi tevékenységét.

Milyen előnyei vannak a LiveAgent használatának?

A LiveAgent előnyei közé tartozik a hatékony munkafolyamat, a jobb ügyfél- elégedettség, az ügyfélélmény és a csökkent lemorzsolódás.

Hogyan működik a LiveAgent?

A LiveAgent több felületről gyűjti az ügyfélkommunikációt egyetlen felületre. Ennek eredményeként az ügynökök hatékonyan kezelhetik a közösségi médiában, az élő csevegésben, az e-mailben és így tovább folytatott összes kérdést.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×

Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót