Növelni szeretné vásárlói elkötelezettségét és támogatást nyújtana? Próbálja ki még ma a LiveAgentet! A LiveAgent több, mint 175 hasznos lehetőséget kínál, élő chatet, email integrációt, call centert és még sok mást tud nyújtani a legjobb eszközök segítségével vállalkozása számára.
Legyen a váltás könnyű! Asszisztált adatmigrációt kínálunk a Birdseedről a LiveAgentre, mely minden adatát át fogja importálni. Ez teljesen ingyenes és mindössze 5 perc alatt kész.
Funkciók | Liveagent
Próbálja ki a legjobb call center szoftvert ingyenesen! Nincs szükség bankkártyára.
|
Birdseed
|
---|---|---|
Jegykezelés
Olyan menedzsment eszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket.
|
A LiveAgent jegykezelést kínál.
|
A Birdseed nem kínál jegykezelést.
|
Élő Chat
Valós idejű csevegő eszköz, amelyet bármely weboldalon elhelyezhet.
|
A LiveAgent Élő Chatet kínál a Jegy+Chat csomagban 29 USD/felhasználó/hó áron.
|
A Birdseed élő csevegést kínál csomagban havi 39 dollárért.
|
Call Center
Hívásközpont, amely hívások kezdeményezésére és fogadására használható az automatikus híváselosztás segítségével.
|
A LiveAgent Call Center szolgáltatást kínál.
|
A Birdseed nem kínál Call Center szolgáltatást.
|
Önkiszolgáló
Ez a szolgáltatás lehetővé teszi egy olyan ügyfélportál felépítését, amelyre az ügyfelek regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmukhoz.
|
A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál jegy csomagban 15 USD/ügynök/hónap áron.
|
A Birdseed önkiszolgáló portált kínál csomagban, 39 dollárért havonta.
|
Facebook
Facebook-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, és jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
|
A LiveAgent Facebook-integrációt kínál.
|
A Birdseed nem kínál Facebook integrációt.
|
Twitter
A Twitter integrációja, amely minden megemlítést és megjegyzést beolvas, és jegyekké alakítja. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre.
|
A LiveAgent Twitter-integrációt kínál.
|
A Birdseed nem kínál Twitter integrációt.
|
Instagram
Instagram-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, valamint jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
|
A LiveAgent Instagram integrációt kínál.
|
A Birdseed nem kínál Instagram integrációt.
|
Viber
A Viber integráció, amely minden üzenetet beolvas és jegyekké alakít. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára a Viber üzenetek megválaszolását és közvetítését közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből.
|
A LiveAgent Viber integrációt kínál.
|
A Birdseed nem kínál Viber integrációt.
|
Tudásbázis
Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, GYIK-eket és a cikkeket.
|
A LiveAgent tudásbázist kínál a Jegy csomagban 15 USD/ügynök/hónap áron.
|
A Birdseed havi 39 dollárért tudásbázist kínál csomagban.
|
Ügyfélfórum
Online vitafórum ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázison belül található.
|
A LiveAgent vásárlói fórumot kínál.
|
A Birdseed nem kínál ügyfélfórumot.
|
Automatizálás és szabályok
Automatikus munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölésére.
|
A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál.
|
A Birdseed nem kínál automatizálást és szabályokat.
|
API
Funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző alkalmazások együttműködését.
|
A LiveAgent API funkciókat kínál.
|
A Birdseed nem kínál API funkciókat.
|
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi, hogy a bejövő hívók navigálhassanak egy telefonrendszerben, mielőtt emberi operátorral beszélgetnének.
|
A LiveAgent IVR funkciókat kínál.
|
A Birdseed nem kínál IVR funkciókat.
|
Videohívások
A Skype, Zoom vagy Facetime hívásokhoz hasonló videót tartalmazó hívás.
|
A LiveAgent all inclusive csomagban videohívásokat kínál 49 USD/ügynök/hó áron.
|
A Birdseed csomagban videohívásokat kínál 99 USD/hó áron.
|
Korlátlan előzmények
A jegyek nem járnak le és nem törlődnek - bármikor megtekinthetik őket.
|
A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál a Jegy-csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
|
A Birdseed korlátlan előzményeket kínál csomagban havi 39 dollárért.
|
Korlátlan weboldalak
A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja.
|
A LiveAgent korlátlan webhelyeket kínál a Jegy csomagban 15 USD/ügynök/hónap áron.
|
A Birdseed korlátlan webhelyeket kínál csomagban havi 39 dollárért.
|
Korlátlan Chat gombok
Korlátlan számú csevegő gombokat helyezhet el webhelyein.
|
A LiveAgent korlátlan csevegő gombokat kínál.
|
A Birdseed nem kínál korlátlan csevegőgombokat.
|
Korlátlan jegyek / levelek
Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat.
|
A LiveAgent korlátlan számú jegyet/e-mailt kínál.
|
A Birdseed nem kínál korlátlan jegyeket/leveleket.
|
Korlátlan hívásrögzítés
Rögzítsen minden bejövő vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt.
|
A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál.
|
A Birdseed nem kínál korlátlan hívásrögzítést.
|
Korlátlan 24/7 támogatás
Az ügyfélszolgálat a nap 24 órájában rendelkezésre áll, anélkül, hogy korlátozná a beküldhető kérdések számát.
|
A LiveAgent korlátlan 24/7 támogatást kínál.
|
A Birdseed nem kínál korlátlan 24/7 támogatást.
|
A mi Élő Chat widgetünk a leggyorsabb a piacon, azáltal, hogy a megjelenési idő kevesebb, mint 2.5 másodperc. Kínáljon ügyféltámogatást villámgyors sebességgel.
A LiveAgent több, mint 175 speciális funkcióval teszi munkafolyamatát könnyebbé, jobban élvezhetőbbé és hatékonyabbá. Fókuszáljon a legfontosabb feladatokra.
A LiveAgent növeli a vásárlói elégedettséget és javítja a konvenciós arányokat. A vásárlók nagyra értékelik a gyors és pontos ügyféltámogatást. Kezdjen erre fókuszálni a LiveAgenttel.
A LiveAgent több módot is kínál arra, hogy kapcsolatba kerülhessen ügyfeleivel egy szoftver segítségével. Ebbe értendő az email, élő chat, call center, közösségi hálózati támogatás (Facebook, Instagram és Twitter) és tudásbázis. Mindezek mellett végtelen számú ügynökökkel rendelkezhet és kezelheti az ügyfeleit több, mint 175 hasznos lehetőséggel, így növelve a munkafolyamatot.
Hozzáférni ennyi opcióhoz és lehetőséghez nem azt jelenti, hogy ez Önnek rengeteg pénzébe kell, hogy kerüljön. A LiveAgent 3 fizetős csomagot biztosít, mely nem fogja vállalkozása költségvetését túllépni.
A LiveAgent rendelkezik a leggyorsabb élő chat widgettel a piacon, a mindössze 2.5 másodperc alatt megjelenő chat kijelzéssel. Az eredményeket és az összehasonlításokat itt tekintheti meg.
Az élő chat lehetőséget biztosít ügyfeleinek arra, hogy azonnal kapcsolatba léphessenek Önnel a weboldalán. Ha oldala látogatóit fizető ügyfelekké szeretné változtatni, akkor az élő chat egy kötelező kiegészítés a weboldalán.
Az, hogy megkapjon minden hihetetlen eszközt, lehetőséget és integrációt, nem kell, hogy a pénztárcájának a rovására menjen. A LiveAgent megfizethető előfizetéseket kínál minden vállalkozás számára, akik különböző eszköz és lehetőségek kombinációját kínálják ügyfélszolgálatukban.
A drágább nem mindig jelenti azt, hogy az jobb is, amikor rendelkezésére áll a jó szoftver is, hogy segítsen Önnek. Vessen egy pillantást a terveinkre és döntse el Ön.
Miért ne váltana ma a LiveAgentre? 14 napos próbát kaphat mindennel amit kínálunk, így meggyőződhet saját maga is arról, hogy miért is olyan jó a LiveAgent.
A LiveAgent a legtöbbet értékelt és #1 besorolású ügyfélszolgálati szoftver a KKV-ok számára 2020-ban. Maradjon közelebb ügyfeleihez és segítsen nekik gyorsabban a LiveAgenttel.
Kíváncsi arra, hogyan teljesítünk a többi népszerű jegyrendszer-szoftver megoldással összehasonlítva? Tekintse meg összehasonlító oldalainkat, és fedezze fel mindazt, amit kínálunk.
Collab alternatívára van szüksége?
Fejlett elemzési és jelentési funkciókat kínál a LiveAgent, hogy hatékonyabbá és eredményesebbé tegye a kapcsolattartó központ működését. A termelékenység nyomon követhető és javítható KPI-k és SLA-k segítségével.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team