CallPage alternatívát keres?

Fedezze fel, hogy miért a LiveAgent a legjobb CallPage alternatíva a piacon.

  • ✓ Nincs beállítási költség    
  • ✓ 24/7 Ügyfélszolgálat    
  • ✓ Nem szükséges bankkártya    
  • ✓ Bármikor megszakítható
Használva
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Elege van a segédpult szoftveréből?

Több eszközzel rendelkező ügyfélkezelő szoftvert keres? A LiveAgent egy nagyszerű alternatíva, ha több lehetőséget szeretne kínálni ügyfeleinek a kommunikációra, elérhető áron.

Nem csupán virtuális telefonos központot kínálunk, hanem e-mail fiókokat, a leggyorsabb élő chat alkalmazást, a közösségi média támogatását és saját tudásbázist. És mindezt kedvező áron!

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
USC logo

A telefonhívások csak egy csatornát jelentenek, amelyet az ügyfelek használnak.
Tegyen mindent egy alkalmazásba a LiveAgent segítségével.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Spóroljon többet a LiveAgent-tel

CallPage vs LiveAgent ránézésre

Funkciók Liveagent CallPage
Jegykezelés
Tartalmaz egy menedzsment eszközt, amely feldolgozza és jegyzékbe veszi az ügyfélszolgálati kérelmeket.
A LiveAgent kínál jegykezelést.
A CallPage nem kínál jegykezelést.
Élő Chat
Egy valós idejű chat widget, amelyet bármilyen weboldalon elhelyezhet.
A LiveAgent kínál Élő Chatet.
A CallPage nem kínál Élő Chatet.
Hívásközpont
Egy hívásközpont, amelyet bejövő és kimenő hívásra lehet használni az automatikus híváskibocsájtással.
A LiveAgent All-inclusive tervben kínál Hívásközpontot $39/ügynök/hó áron.
A CallPage tervben kínál Hívásközpontot $53/ügynök/hó áron.
Önkiszolgálás
Egy funkció, amely lehetővé teszi, hogy építsen egy ügyfélportált, amire regisztrálhatnak ügyfelei a múltbeli jegyeik és a tudásbázishoz való hozzáférésért.
A LiveAgent kínál Önkiszolgálót.
A CallPage nem kínál Önkiszolgálót.
Facebook
Egy Facebook integráció, amely lekérdez minden kommentet és megemlítést és jegyekké változtatja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy minden kommentet és megemlítést megválaszoljanak a közösségi média segédpult szoftverből.
A LiveAgent kínál Facebook integrációt.
A CallPage nem kínál Facebook integrációt.
Twitter
Egy Twitter integráció, amely lekérdez minden kommentet és megemlítést és jegyekké változtatja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy egyenesen a szoftverből válaszolják meg a Tweeteket.
A LiveAgent kínál Twitter integrációt.
A CallPage nem kínál Twitter integrációt.
Instagram
Egy Instagram integráció, amely lekérdez minden kommentet és megemlítést és jegyekké változtatja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy minden kommentet és megemlítést megválaszoljanak a közösségi média segédpult szoftverből.
A LiveAgent kínál Instagram integrációt.
A CallPage nem kínál Instagram integrációt.
Viber
Egy Viber integráció, amely lekérdez minden kommentet és megemlítést és jegyekké változtatja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy a Viber üzeneteket egyenesen a közösségia média segédpult szoftverből válaszolják meg és közvetítsék őket.
A LiveAgent kínál Viber integrációt.
A CallPage nem kínál Viber integrációt.
Tudásbázis
Egy tudás tároló, amely kulcsfontosságú információkat tartalmaz, beleértve a problémamegoldó útmutatókat, GYIK-eket, és a hogyan cikkeket.
A LiveAgent kínál tudásbázist.
A CallPage nem kínál tudásbázist.
Ügyfél Fórum
Egy online vitató tábla az ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázisában helyezkedik el.
A LiveAgent kínál ügyfél fórumot.
A CallPage nem kínál ügyfél fórumot.
Automatizáció és Szabályok
Munkafolyamatok, amelyekkel automatizálhat, hogy kiiktassa a repetitív feladatokat.
A LiveAgent Jegy tervben kínál automatizációt és szabályokat $15/ügynök/hó áron.
A CallPage tervben kínál automatizációt és szabályokat $53/ügynök/hó áron.
API
Funkció készlet, amely lehetővé teszi, hogy különböző applikációk együtt működjenek.
A LiveAgent Jegy tervben kínál API funkciókat $15/ügynök/hó áron.
A CallPage tervben kínál API funkciókat $53/ügynök/hó áron.
Interaktív Hang Válasz (IVR)
Egy technológia, amely lehetővé teszi a bejövő hívóknak, hogy egy telefon rendszert navigáljanak, mielőtt egy emberi operátorral beszélnének.
A LiveAgent All-inclusive tervben kínál IVR funkciókat $39/ügynök/hó áron.
A CallPage tervben kínál IVR funkciókat $53/ügynök/hó áron.
Videóhívások
Egy hívás, amely tartalmaz videó, Skype-hoz hasonló, Zoom vagy Facetime hívásokat.
A LiveAgent kínál videóhívásokat.
A CallPage nem kínál videóhívásokat.
Korlátlan Előzmény
A jegyek nem járnak le vagy törlődnek ki-- bármikor megtekintheti őket.
A LiveAgent kínál korlátlan előzményeket.
A CallPage nem kínál korlátlan előzményeket.
Korlátlan Weboldalak
Korlátlan számú weboldallal használhatja a szoftvert.
A LiveAgent kínál korlátlan weboldalakat.
A CallPage nem kínál korlátlan weboldalakat.
Korlátlan Chat Gombok
Korlátlan számú chat gombot helyezhet el a weboldalain.
A LiveAgent kínál korlátlan chat gombokat.
A CallPage nem kínál korlátlan chat gombokat.
Korlátlan Jegyek/Levelek
Korlátlan számú emailt és jegyeket kaphat.
A LiveAgent kínál korlátlan jegyeket/leveleket.
A CallPage nem kínál korlátlan jegyeket/leveleket.
Korlátlan Hívásrögzítés
Vegyen fel minden hívást, amelyet kezdeményezett vagy kapott és játssza vissza a felvétel bármikor.
A LiveAgent kínál korlátlan hívásrögzítést.
A CallPage nem kínál korlátlan hívásrögzítést.
Korlátlan 24/7 Támogatás
Az ügyfél támogatás 24/7-ben van kínálva a beküldhető kérelmek számának korlátozása nélkül.
A LiveAgent kínál korlátlan 24/7 támogatást.
A CallPage nem kínál korlátlan 24/7 támogatást.
Person deciding between two solutions

Megbízható CallPage alternatíva

A LiveAgent sokkal többet kínál, mint egy telefonos központ. Az e-mail fiókok, a közösségi média támogatása, a tudásbázis és a piacon elérhető leggyorsabb élő chat alkalmazás segítségével az ügyfélszolgálat lefedi a leggyakrabban használt kommunikációs csatornákat. Ezzel megadja ügyfeleinek azt a kényelmet, melyre áhítoznak.

Nálunk minden elérhető áron van. Háromféle csomagot kínálunk, melyek minden olyan funkciót tartalmaznak, melyekre a legjobb ügyfélszolgálat biztosításához szüksége lehet, a költségvetési keretének túllépése nélkül.

Call center támogatás

Így igaz, a nagyszerű eszközök és funkciók mellett a LiveAgent lehetőséget nyújt arra is, hogy saját virtuális telefonközpontot hozzon létre. Ehhez nincs szüksége speciális felszerelésre, és a beállítás néhány percen belül elvégezhető. Csatlakoztathatja böngészőjét, telefonját vagy bármilyen más eszközt, amit csak szeretne.

Nincs szükség harmadik szolgáltató bevonására, a LiveAgent mindent elintéz Ön helyett.

Voice and video calls supported

3 ok, amiért a vállalatok a LiveAgent-re váltanak

Call center támogatás

Sok más funkció mellett a LiveAgent támogatja a call center integrációt is. Gyorsan és egyszerűen beállítható!

Funkciókban gazdag

Több, mint 180 funkcióval könnyebbé és élvezetesebbé tesszük munkáját.

Megfizethető árak

A LiveAgent egy kimagasló szolgáltatást nyújt kedvező áron. Válasszon három csomag közül, vagy válasszon különböző szolgáltatásokat az ügyfélszolgálata testreszabásához.

Ready to switch to LiveAgent

Lépjen elő a leggyorsabb élő chat alkalmazással

Az ügyfélszolgálat már nem csak a telefonhívásokról szól. Az e-mailek, de főleg a közösségi média és a webhelyeken található élő chat ablak használata vonzza be az ügyfeleket.

A LiveAgent mindezeket lefedi, és a piacon elérhető leggyorsabb élő chat alkalmazást kínálja, a csevegés 2,5 másodpercen belül megjelenik. Ennél gyorsabbat sehol máshol nem kaphat.

Készen áll arra, hogy többet kapjon kevesebbért?

A CallPage jól csinálja a dolgát, de megértjük, ha valami mást szeretne. Használjon több eszközt, funkciót és integrációt és fizessen kevesebbet. A LiveAgent három olyan megfizethető csomagot kínál, amelyek funkciókkal vannak tele és elérhetőek a költségvetési keretének túllépése nélkül.

Abban az esetben, ha valami extra dologra vágyik, vásárolhat külön funkciókat is anélkül, hogy magasabb csomagra váltana. Tekintse meg csomagjainkat.

Do more customer support for less money

Tekintse meg, hogy mit mondanak más vállalatok a LiveAgent-ről

  • “Nagyon gazdag funkciókban és felülmúlta az 5 éves zendesk előfizetésem. Így váltottam. Számomra nagyon jó érték kisvállalat tulajdonosként.” Albert

  • Először a Zendesk-et próbáltam ki, de az órákig tartó konfiguráció és az ár modell megértése után rájöttem, hogy nem számomra lett kitalálva. Ehelyett a LiveAgent-et kezdtem el használni és meg kell mondjam, eddig nagyon elégedett vagyok. A rendszer pontosan megfelelő konfigurációval rendelkezik, annyit, amennyit szeretnék és eddig még nem találtam olyat, amit ne lehetne megtenni. Maga a támogatás nagyszerű és általában pár percen belül megválaszolja a kérdését.” Erik

  • “A LiveAgent-re költöztünk a ZenDesk-ről… és nem mennénk vissza… Csodálatosan megfizethető és mindig segítőkész a támogatói csapat, akik mindig ott vannak, ha segítség kell 24×7. Másodsorra, a haladói szintű automatizáció, ami ténylegesen lecserélte a Zapier iránti szükségünket, mert nagy számú integrációja van. Ezen felül nagyon sok alias emailt nyújtanak, amire csatlakozhatunk nagyon könnyen.” Aaron

  • “Mi és a klienseink folyamatosan bajlódtunk a ZenDesk-el, de a különböző opciók keresése után a LiveAgent-et választottuk a felhasználói értékelések és az ára alapján.” Adam

  • “Évekig használtam a ZenDesk-et és belefáradtam ezekbe a “jegy-stílus” emailekbe és abba, hogy nem tudtam fájlokat csatolni az emailjeimhez, kizárólag csak linkeket tudtam küldeni. Amit szeretek a LiveAgent-ben: emaileket küld (nem jegyeket), tudok fájlokat csatolni, egyszerűbben tudom organizálni az emailek folyamatát, mint a ZenDesk-nél, tudok chatelni és az emaileket kezelni ugyanabban az ablakban. Ezen felül a LiveAgent támogatja a táblázatokat az emailjeiben és nagyszerű támogató csapattal rendelkezik.” Vlad

  • “Erre a rendszerre váltottunk a ZenDesk évekig való használata után. A funkcionalitás nagyszerű: kontakt nyomtatványok, élő chat, adatbázisok, közösségi hálózatokkal való integráció – minden az egyben szolgáltatás és minden modul jól átgondolt, hozzáértően interakcióba lépnek egymással. Az tetszett, hogy a szolgáltatás stabilan működik még a mobil platformon is (a ZenDesk után számunkra ez nagy előny).” Olga

  • “Kipróbáltunk számos megoldást, beleértve a Zendesk-et, Freshdesk-et és sok mást. Aztán megtaláltuk a LiveAgent-et. Nagyszerű eszköz, jó ár-érték arány, könnyű használni, nagyszerű támogatás és segítség beültetni. Most, számos évi használat után még mindig a legjobb választás a támogatói eszközre.” Michal

  • “Sok más segédpultot használtam ezelőtt, mint például a LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, stb. A LiveAgent minden úton felülmúlja őket az árazása, funkciói, ügyfélszolgálata és a mobil funkciói miatt.” Harrison

Jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára

GYIK

Milyen egy jó CallPage alternatíva?

A LiveAgent egy nagyszerű CallPage alternatíva. Széleskörű hívásközpont funkciókat kínál, amelyek segítik a legjobb támogatás biztosítását ügyfelei számára. A LiveAgent többcsatornás jegykezelő rendszert is kínál, amely magas számú kommunikációs csatornát kezel.

Rendelkezik a LiveAgent hívásközponttal?

Igen, a LiveAgent rendelkezik többcsatornás jegykezelő rendszerrel, amely hívásközpont funkciókat is tartalmaz. Kezdeményezhet és fogadhat hívásokat puhatelefonokkal vagy kapcsolt hardware-rel.

Mik a LiveAgent előnyei CallPage alternatívaként?

Az egyik legfontosabb előnye a többcsatornás jegykezelő rendszer, amely lefedi az emailt, élő chatet, hívásközpontot, ügyfél portált, Viber-t, Facebook-ot, Twitter-t és az Instagram-ot.

Related Articles to CallPage alternatíva
A LiveAgent költséghatékonyabb a többi ügyfélszolgálati megoldáshoz képest és több, mint 175 ügyfélszolgálati funkcióval és több, mint 40 integrációval rendelkezik. Tudjon meg többet.

LiveHelpNow alternatívát keres?

A LiveAgent szoftver egy sokoldalú ügyféltámogatási megoldást kínál, például élő chatszobákat, e-maileket, közösségi médiát, call center lehetőségeket és tudásbázisokat. Az ingyenes próbaidőszak 14 napig tart, és nincs szükség bankkártyára. A LiveAgent személyre szabott aldomainnevet is kínál a vállalkozásoknak, és 175+ funkció és 40+ integráció közül lehet választani. A regisztráció egyszerű és gyors, és 24/7 ügyfélszolgálat is elérhető. Az éppen használt help desk szoftverekkel is szembe megy új és jobb ügyfélszolgálati megoldásokkal.

Szeretne áttérni a Helpshiftről egy másik ügyfélszolgálati szoftverre? Nézze meg a LiveAgent programot és derítse ki, hogy megfelelő-e az Ön számára.

Helpshift alternatívát keres?

A LiveAgent ügyfélszolgálati szoftvert különböző vállalkozások ajánlják, köztük az eFortuna és a TrustPay. Az ügyfélszolgálati csapat gyors és segítőkész megoldásokat kínál. A LiveAgent segít növelni a vásárlói elégedettséget és az értékesítést. Az eszköz könnyen használható és javítja a hatékonyságot. A LiveAgent megkönnyíti az ügyfelekkel való kommunikációt és statisztikailag nyomon követheti, hogy mire van leginkább szükségük.

Jobb alternatívát keres, mint a LivePerson? Fontolja meg a LiveAgentet, a díjnyertes többcsatornás ügyfélszolgálati szoftvert.

Jobb LivePerson alternatívát keres?

A cikk kérdéses, hogy melyik élő chat widget a leggyorsabb és hatékonyabb a piacon. Az olvasókat egy videóra hivatkozva arra ösztönzi, hogy vizsgálják meg az élő chat funkciókat mind a vásárlói, mind az ügynök szemszögéből, és készítsenek saját összehasonlítást a LivePersonnel. Azt állítja, hogy az ő chat widgetjük lehet a jobb választás.

A legjobb élő chat alternatívák meghatározott funkciókat tartalmaznak, amelyek elősegítik a sikert. Tudja meg, mik ők még ma!

Alternatívákat keres élő csevegésre?

Az önsegítő eszközök integrálása a chat-widgetbe növeli az értékesítést és csökkenti a jegyterhelést az élő csevegéssel. Az ügyfélszolgálat javítása érdekében érdemes figyelni a csapat teljesítményére, és az ügynöki műszakokat a csevegés mennyiségéhez és csúcsidőkhöz igazítani, valamint figyelni az ügynökök beszélgetéseit és értékeléseit.

A LiveAgent több, mint 175 hasznos funkciót kínál és a piacon elérhető leggyorsabb élő chat alkalmazást. Call center-t és olyan csatornák lefedését is, mint például az Instagram.

LiveChat alternatívát keres?

A LiveAgent egy könnyen használható és megbízható ügyfélszolgálati megoldást kínál, élő csevegéssel, emaillel, telefonnal, közösségi média integrációval és tudásbázissal, amely növeli a konverziós arányokat és az ügyfelek elégedettségét. Ez az ideális alternatíva a LiveChat-hez. A LiveAgent több nyelven is használható és testreszabható.

Lépjen szintet ügyfélszolgálatával az e-mail, az élő chat, a közösségi média, a call center és a tudásbázis segítségével, egy szoftveren belül.

Lucep alternatívát keres?

A LiveAgent számos integrációt kínál a közösségi média szolgáltatásokkal, beleértve a Facebookot, a Twittert, az Instagramot és a Vibert. Emellett a szoftver automatikus munkafolyamatokat és szabályokat kínál, valamint API funkciókat és IVR-t. A LiveAgent korlátlan előzményeket, webhelyeket, chat gombokat, jegyeket és e-maileket, valamint hívásrögzítést és 24/7 támogatást kínál. A Lucep jegykezelést kínál, de nem kínál integrációt a közösségi média szolgáltatásokkal és más szolgáltatásokat, amelyeket a LiveAgent kínál.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót