CallPage alternatívát keres?

Fedezze fel, hogy miért a LiveAgent a legjobb CallPage alternatíva a piacon.

  • ✓ Nincs beállítási költség    
  • ✓ 24/7 Ügyfélszolgálat    
  • ✓ Nem szükséges bankkártya    
  • ✓ Bármikor megszakítható
Használva
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Elege van a segédpult szoftveréből?

Több eszközzel rendelkező ügyfélkezelő szoftvert keres? A LiveAgent egy nagyszerű alternatíva, ha több lehetőséget szeretne kínálni ügyfeleinek a kommunikációra, elérhető áron.

Nem csupán virtuális telefonos központot kínálunk, hanem e-mail fiókokat, a leggyorsabb élő chat alkalmazást, a közösségi média támogatását és saját tudásbázist. És mindezt kedvező áron!

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
eSky logo
USC logo

A telefonhívások csak egy csatornát jelentenek, amelyet az ügyfelek használnak.
Tegyen mindent egy alkalmazásba a LiveAgent segítségével.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Spóroljon többet a LiveAgent-tel

CallPage vs LiveAgent ránézésre

Funkciók Liveagent
Próbálja ki a legjobb ügyfél támogató alternatívát ingyenesen! Nem szükséges bankkártya.
CallPage
Jegykezelés
Tartalmaz egy menedzsment eszközt, amely feldolgozza és jegyzékbe veszi az ügyfélszolgálati kérelmeket.
A LiveAgent kínál jegykezelést.
A CallPage nem kínál jegykezelést.
Élő Chat
Egy valós idejű chat widget, amelyet bármilyen weboldalon elhelyezhet.
A LiveAgent kínál Élő Chatet.
A CallPage nem kínál Élő Chatet.
Hívásközpont
Egy hívásközpont, amelyet bejövő és kimenő hívásra lehet használni az automatikus híváskibocsájtással.
A LiveAgent All-inclusive tervben kínál Hívásközpontot $39/ügynök/hó áron.
A CallPage tervben kínál Hívásközpontot $53/ügynök/hó áron.
Önkiszolgálás
Egy funkció, amely lehetővé teszi, hogy építsen egy ügyfélportált, amire regisztrálhatnak ügyfelei a múltbeli jegyeik és a tudásbázishoz való hozzáférésért.
A LiveAgent kínál Önkiszolgálót.
A CallPage nem kínál Önkiszolgálót.
Facebook
Egy Facebook integráció, amely lekérdez minden kommentet és megemlítést és jegyekké változtatja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy minden kommentet és megemlítést megválaszoljanak a közösségi média segédpult szoftverből.
A LiveAgent kínál Facebook integrációt.
A CallPage nem kínál Facebook integrációt.
Twitter
Egy Twitter integráció, amely lekérdez minden kommentet és megemlítést és jegyekké változtatja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy egyenesen a szoftverből válaszolják meg a Tweeteket.
A LiveAgent kínál Twitter integrációt.
A CallPage nem kínál Twitter integrációt.
Instagram
Egy Instagram integráció, amely lekérdez minden kommentet és megemlítést és jegyekké változtatja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy minden kommentet és megemlítést megválaszoljanak a közösségi média segédpult szoftverből.
A LiveAgent kínál Instagram integrációt.
A CallPage nem kínál Instagram integrációt.
Viber
Egy Viber integráció, amely lekérdez minden kommentet és megemlítést és jegyekké változtatja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy a Viber üzeneteket egyenesen a közösségia média segédpult szoftverből válaszolják meg és közvetítsék őket.
A LiveAgent kínál Viber integrációt.
A CallPage nem kínál Viber integrációt.
Tudásbázis
Egy tudás tároló, amely kulcsfontosságú információkat tartalmaz, beleértve a problémamegoldó útmutatókat, GYIK-eket, és a hogyan cikkeket.
A LiveAgent kínál tudásbázist.
A CallPage nem kínál tudásbázist.
Ügyfél Fórum
Egy online vitató tábla az ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázisában helyezkedik el.
A LiveAgent kínál ügyfél fórumot.
A CallPage nem kínál ügyfél fórumot.
Automatizáció és Szabályok
Munkafolyamatok, amelyekkel automatizálhat, hogy kiiktassa a repetitív feladatokat.
A LiveAgent Jegy tervben kínál automatizációt és szabályokat $15/ügynök/hó áron.
A CallPage tervben kínál automatizációt és szabályokat $53/ügynök/hó áron.
API
Funkció készlet, amely lehetővé teszi, hogy különböző applikációk együtt működjenek.
A LiveAgent Jegy tervben kínál API funkciókat $15/ügynök/hó áron.
A CallPage tervben kínál API funkciókat $53/ügynök/hó áron.
Interaktív Hang Válasz (IVR)
Egy technológia, amely lehetővé teszi a bejövő hívóknak, hogy egy telefon rendszert navigáljanak, mielőtt egy emberi operátorral beszélnének.
A LiveAgent All-inclusive tervben kínál IVR funkciókat $39/ügynök/hó áron.
A CallPage tervben kínál IVR funkciókat $53/ügynök/hó áron.
Videóhívások
Egy hívás, amely tartalmaz videó, Skype-hoz hasonló, Zoom vagy Facetime hívásokat.
A LiveAgent kínál videóhívásokat.
A CallPage nem kínál videóhívásokat.
Korlátlan Előzmény
A jegyek nem járnak le vagy törlődnek ki-- bármikor megtekintheti őket.
A LiveAgent kínál korlátlan előzményeket.
A CallPage nem kínál korlátlan előzményeket.
Korlátlan Weboldalak
Korlátlan számú weboldallal használhatja a szoftvert.
A LiveAgent kínál korlátlan weboldalakat.
A CallPage nem kínál korlátlan weboldalakat.
Korlátlan Chat Gombok
Korlátlan számú chat gombot helyezhet el a weboldalain.
A LiveAgent kínál korlátlan chat gombokat.
A CallPage nem kínál korlátlan chat gombokat.
Korlátlan Jegyek/Levelek
Korlátlan számú emailt és jegyeket kaphat.
A LiveAgent kínál korlátlan jegyeket/leveleket.
A CallPage nem kínál korlátlan jegyeket/leveleket.
Korlátlan Hívásrögzítés
Vegyen fel minden hívást, amelyet kezdeményezett vagy kapott és játssza vissza a felvétel bármikor.
A LiveAgent kínál korlátlan hívásrögzítést.
A CallPage nem kínál korlátlan hívásrögzítést.
Korlátlan 24/7 Támogatás
Az ügyfél támogatás 24/7-ben van kínálva a beküldhető kérelmek számának korlátozása nélkül.
A LiveAgent kínál korlátlan 24/7 támogatást.
A CallPage nem kínál korlátlan 24/7 támogatást.
Person deciding between two solutions

Megbízható CallPage alternatíva

A LiveAgent sokkal többet kínál, mint egy telefonos központ. Az e-mail fiókok, a közösségi média támogatása, a tudásbázis és a piacon elérhető leggyorsabb élő chat alkalmazás segítségével az ügyfélszolgálat lefedi a leggyakrabban használt kommunikációs csatornákat. Ezzel megadja ügyfeleinek azt a kényelmet, melyre áhítoznak.

Nálunk minden elérhető áron van. Háromféle csomagot kínálunk, melyek minden olyan funkciót tartalmaznak, melyekre a legjobb ügyfélszolgálat biztosításához szüksége lehet, a költségvetési keretének túllépése nélkül.

Call center támogatás

Így igaz, a nagyszerű eszközök és funkciók mellett a LiveAgent lehetőséget nyújt arra is, hogy saját virtuális telefonközpontot hozzon létre. Ehhez nincs szüksége speciális felszerelésre, és a beállítás néhány percen belül elvégezhető. Csatlakoztathatja böngészőjét, telefonját vagy bármilyen más eszközt, amit csak szeretne.

Nincs szükség harmadik szolgáltató bevonására, a LiveAgent mindent elintéz Ön helyett.

Voice and video calls supported

3 ok, amiért a vállalatok a LiveAgent-re váltanak

Call center támogatás

Sok más funkció mellett a LiveAgent támogatja a call center integrációt is. Gyorsan és egyszerűen beállítható!

Funkciókban gazdag

Több, mint 180 funkcióval könnyebbé és élvezetesebbé tesszük munkáját.

Megfizethető árak

A LiveAgent egy kimagasló szolgáltatást nyújt kedvező áron. Válasszon három csomag közül, vagy válasszon különböző szolgáltatásokat az ügyfélszolgálata testreszabásához.

Ready to switch to LiveAgent

Lépjen elő a leggyorsabb élő chat alkalmazással

Az ügyfélszolgálat már nem csak a telefonhívásokról szól. Az e-mailek, de főleg a közösségi média és a webhelyeken található élő chat ablak használata vonzza be az ügyfeleket.

A LiveAgent mindezeket lefedi, és a piacon elérhető leggyorsabb élő chat alkalmazást kínálja, a csevegés 2,5 másodpercen belül megjelenik. Ennél gyorsabbat sehol máshol nem kaphat.

Készen áll arra, hogy többet kapjon kevesebbért?

A CallPage jól csinálja a dolgát, de megértjük, ha valami mást szeretne. Használjon több eszközt, funkciót és integrációt és fizessen kevesebbet. A LiveAgent három olyan megfizethető csomagot kínál, amelyek funkciókkal vannak tele és elérhetőek a költségvetési keretének túllépése nélkül.

Abban az esetben, ha valami extra dologra vágyik, vásárolhat külön funkciókat is anélkül, hogy magasabb csomagra váltana. Tekintse meg csomagjainkat.

Do more customer support for less money

Tekintse meg, hogy mit mondanak más vállalatok a LiveAgent-ről

Szeretné összehasonlítani a LiveAgentet a többi call center szoftverrel?

Kíváncsi, hogyan mérjük fel a többi híres megoldást? Nézze meg az összehasonlító oldalainkat és fedezzen fel mindent, amit kínálunk.

Kapcsolódó cikkek ehhezCallPage alternatíva
Szerezze be a megfelelő szoftvert és biztosítsa ügyfeleinek a lehető legjobb támogatást. A LiveAgent a legtöbbet értékelt és #1 rangú ügyfélszolgálat SMB-hez 2020-ban.

Freshcaller alternatívát keres?

Smartsupp és Hesk alternatívákat kínál a vállalkozásoknak, amelyek könnyen elérhetők több nyelven és támogatják a widgeteket. A LiveAgent pedig hatékony ügyfélszolgálati szoftvert nyújt, amely többnyelvű és sok integrációs lehetőséggel rendelkezik.

A LiveAgent egy vezető ügyfélszolgálat a WordPress weboldalainak. Kombinálja a legjobban értékelt ügyfélszolgálatot a legnépszerűbb CMS-sel.

Help desk-et keres a WordPresshez?

Kipróbálhatja az összes kommunikációs csatornát, amíg a LiveAgent elkészül, beleértve a csevegést, hívásokat, videóhívásokat, és közösségi média platformokat. A LiveAgent segíthet a vállalkozásnak kiemelkedni a konkurenciától és lojális vásárlókat tartani. Ingyenes próbaverziót is kínál.

A Liveagent a végső ügyfélszolgálati megoldás vállalatának. Hasznos eszközökkel, több csatorna lefedettséggel és több, mint 175 funkcióval, a liveagent a megfelelő választás vállalatának. A Liveagent chat widgetei a leggyorsabbak a piacon, 2.5 másodperces chat megjelenítési idővel.

Verloop alternatívát keres?

A LiveAgent egy hatékony és könnyen használható ügyfélszolgálati szoftver, amely számos funkciót kínál, mint például az élő chat, a ticket kezelés és a VoIP telefonrendszer. Ez a szoftver segít az ügyfelekkel való hatékony interakciókban és az értékesítési folyamat kezelésében.

A LiveAgent egy olyan help desk megoldást kínáló rendszer, amellyel fejlesztheti ügyfélszolgálatát. E-mail, élő chat, közösségi média (Facebook, Instagram és még sok más).

Front alternatívát keres?

A LiveAgent szoftver a vállalkozásoknak időt takarít meg az ügyfélszolgálat és értékesítés hatékony kezelésében. Az integrációk széles választéka mellett rengeteg funkciót kínál, mint az e-mail kampányok, jegykezelés és VoIP telefonrendszerek. A szöveg arra buzdít, hogy foglaljanak LiveAgent demót vagy iratkozzanak fel hírlevelükre.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

Start Free Trial x