Több eszközzel rendelkező ügyfélkezelő szoftvert keres? A LiveAgent egy nagyszerű alternatíva, ha több lehetőséget szeretne kínálni ügyfeleinek a kommunikációra, elérhető áron.
Nem csupán virtuális telefonos központot kínálunk, hanem e-mail fiókokat, a leggyorsabb élő chat alkalmazást, a közösségi média támogatását és saját tudásbázist. És mindezt kedvező áron!
A LiveAgent sokkal többet kínál, mint egy telefonos központ. Az e-mail fiókok, a közösségi média támogatása, a tudásbázis és a piacon elérhető leggyorsabb élő chat alkalmazás segítségével az ügyfélszolgálat lefedi a leggyakrabban használt kommunikációs csatornákat. Ezzel megadja ügyfeleinek azt a kényelmet, melyre áhítoznak.
Nálunk minden elérhető áron van. Háromféle csomagot kínálunk, melyek minden olyan funkciót tartalmaznak, melyekre a legjobb ügyfélszolgálat biztosításához szüksége lehet, a költségvetési keretének túllépése nélkül.
Így igaz, a nagyszerű eszközök és funkciók mellett a LiveAgent lehetőséget nyújt arra is, hogy saját virtuális telefonközpontot hozzon létre. Ehhez nincs szüksége speciális felszerelésre, és a beállítás néhány percen belül elvégezhető. Csatlakoztathatja böngészőjét, telefonját vagy bármilyen más eszközt, amit csak szeretne.
Nincs szükség harmadik szolgáltató bevonására, a LiveAgent mindent elintéz Ön helyett.
Az élő chat alkalmazásunk a leggyorsabb a piacon, a csevegés 2,5 másodpercen belül megjelenik.
Sok más funkció mellett a LiveAgent támogatja a call center integrációt is. Gyorsan és egyszerűen beállítható!
Több, mint 180 funkcióval könnyebbé és élvezetesebbé tesszük munkáját.
A LiveAgent egy kimagasló szolgáltatást nyújt kedvező áron. Válasszon három csomag közül, vagy válasszon különböző szolgáltatásokat az ügyfélszolgálata testreszabásához.
Az ügyfélszolgálat már nem csak a telefonhívásokról szól. Az e-mailek, de főleg a közösségi média és a webhelyeken található élő chat ablak használata vonzza be az ügyfeleket.
A LiveAgent mindezeket lefedi, és a piacon elérhető leggyorsabb élő chat alkalmazást kínálja, a csevegés 2,5 másodpercen belül megjelenik. Ennél gyorsabbat sehol máshol nem kaphat.
A CallPage jól csinálja a dolgát, de megértjük, ha valami mást szeretne. Használjon több eszközt, funkciót és integrációt és fizessen kevesebbet. A LiveAgent három olyan megfizethető csomagot kínál, amelyek funkciókkal vannak tele és elérhetőek a költségvetési keretének túllépése nélkül.
Abban az esetben, ha valami extra dologra vágyik, vásárolhat külön funkciókat is anélkül, hogy magasabb csomagra váltana. Tekintse meg csomagjainkat.
“Nagyon gazdag funkciókban és felülmúlta az 5 éves zendesk előfizetésem. Így váltottam. Számomra nagyon jó érték kisvállalat tulajdonosként.” Albert
Először a Zendesk-et próbáltam ki, de az órákig tartó konfiguráció és az ár modell megértése után rájöttem, hogy nem számomra lett kitalálva. Ehelyett a LiveAgent-et kezdtem el használni és meg kell mondjam, eddig nagyon elégedett vagyok. A rendszer pontosan megfelelő konfigurációval rendelkezik, annyit, amennyit szeretnék és eddig még nem találtam olyat, amit ne lehetne megtenni. Maga a támogatás nagyszerű és általában pár percen belül megválaszolja a kérdését.” Erik
“A LiveAgent-re költöztünk a ZenDesk-ről… és nem mennénk vissza… Csodálatosan megfizethető és mindig segítőkész a támogatói csapat, akik mindig ott vannak, ha segítség kell 24×7. Másodsorra, a haladói szintű automatizáció, ami ténylegesen lecserélte a Zapier iránti szükségünket, mert nagy számú integrációja van. Ezen felül nagyon sok alias emailt nyújtanak, amire csatlakozhatunk nagyon könnyen.” Aaron
“Mi és a klienseink folyamatosan bajlódtunk a ZenDesk-el, de a különböző opciók keresése után a LiveAgent-et választottuk a felhasználói értékelések és az ára alapján.” Adam
“Évekig használtam a ZenDesk-et és belefáradtam ezekbe a “jegy-stílus” emailekbe és abba, hogy nem tudtam fájlokat csatolni az emailjeimhez, kizárólag csak linkeket tudtam küldeni. Amit szeretek a LiveAgent-ben: emaileket küld (nem jegyeket), tudok fájlokat csatolni, egyszerűbben tudom organizálni az emailek folyamatát, mint a ZenDesk-nél, tudok chatelni és az emaileket kezelni ugyanabban az ablakban. Ezen felül a LiveAgent támogatja a táblázatokat az emailjeiben és nagyszerű támogató csapattal rendelkezik.” Vlad
“Erre a rendszerre váltottunk a ZenDesk évekig való használata után. A funkcionalitás nagyszerű: kontakt nyomtatványok, élő chat, adatbázisok, közösségi hálózatokkal való integráció – minden az egyben szolgáltatás és minden modul jól átgondolt, hozzáértően interakcióba lépnek egymással. Az tetszett, hogy a szolgáltatás stabilan működik még a mobil platformon is (a ZenDesk után számunkra ez nagy előny).” Olga
“Kipróbáltunk számos megoldást, beleértve a Zendesk-et, Freshdesk-et és sok mást. Aztán megtaláltuk a LiveAgent-et. Nagyszerű eszköz, jó ár-érték arány, könnyű használni, nagyszerű támogatás és segítség beültetni. Most, számos évi használat után még mindig a legjobb választás a támogatói eszközre.” Michal
“Sok más segédpultot használtam ezelőtt, mint például a LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, stb. A LiveAgent minden úton felülmúlja őket az árazása, funkciói, ügyfélszolgálata és a mobil funkciói miatt.” Harrison
Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, az O2 és az Oxfordi Egyetemben? Jól sejtette … a LiveAgent!
Legyen ön az első, aki e-mailen értesítést kap a termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos exklúzív ajánlatainkról és a legfrissebb hírekről!!
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..