Channels alternatívát keres?

Fedezze fel, hogy miért a LiveAgent a legjobb Channels alternatíva a piacon.

  • ✓ Nincs beállítási költség    
  • ✓ 24/7 Ügyfélszolgálat    
  • ✓ Nem szükséges bankkártya    
  • ✓ Bármikor megszakítható
Használva
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Alternatives animation
Alternatives background

Elege van a help desk szoftveréből?

A LiveAgent segítségével többet nyújthat ügyfeleinek mint egy normál call center-rel. Kapcsolatba léphet ügyfeleivel e-mailben, élő csevegés útján, közösségi médiában, illetve tudásbázisunkon keresztül is megadhat nekik minden szükséges információt.

A váltás egyszerű és az ára megfizethető.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
eSky logo
USC logo

Telefonközpontja különböző ügyfélcsatornákkal körülvéve.
Próbálja ki a LiveAgentet.

A LiveAgent leegyszerűsíti az összes ügyfélszolgálati csatornát egyetlen szoftverré

Spóroljon többet a LiveAgenttel

Channels vs LiveAgent ránézésre

Funkciók Liveagent
Próbálja ki a legjobb ügyfél támogató alternatívát ingyenesen! Nem szükséges bankkártya.
Channels
Jegykezelés
Tartalmaz egy menedzsment eszközt, amely feldolgozza és jegyzékbe veszi az ügyfélszolgálati kérelmeket.
A LiveAgent kínál jegykezelést.
A Channels nem kínál jegykezelést.
Élő Chat
Egy valós idejű chat widget, amelyet bármilyen weboldalon elhelyezhet.
A LiveAgent kínál Élő Chatet.
A Channels nem kínál Élő Chatet.
Hívásközpont
Egy hívásközpont, amelyet bejövő és kimenő hívásra lehet használni az automatikus híváskibocsájtással.
A LiveAgent All-inclusive tervben kínál Hívásközpontot $39/ügynök/hó áron.
A Channels tervben kínál Hívásközpontot $10/ügynök/hó áron.
Önkiszolgálás
Egy funkció, amely lehetővé teszi, hogy építsen egy ügyfélportált, amire regisztrálhatnak ügyfelei a múltbeli jegyeik és a tudásbázishoz való hozzáférésért.
A LiveAgent kínál Önkiszolgálót.
A Channels nem kínál Önkiszolgálót.
Facebook
Egy Facebook integráció, amely lekérdez minden kommentet és megemlítést és jegyekké változtatja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy minden kommentet és megemlítést megválaszoljanak a közösségi média segédpult szoftverből.
A LiveAgent kínál Facebook integrációt.
A Channels nem kínál Facebook integrációt.
Twitter
Egy Twitter integráció, amely lekérdez minden kommentet és megemlítést és jegyekké változtatja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy egyenesen a szoftverből válaszolják meg a Tweeteket.
A LiveAgent kínál Twitter integrációt.
A Channels nem kínál Twitter integrációt.
Instagram
Egy Instagram integráció, amely lekérdez minden kommentet és megemlítést és jegyekké változtatja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy minden kommentet és megemlítést megválaszoljanak a közösségi média segédpult szoftverből.
A LiveAgent kínál Instagram integrációt.
A Channels nem kínál Instagram integrációt.
Viber
Egy Viber integráció, amely lekérdez minden kommentet és megemlítést és jegyekké változtatja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy a Viber üzeneteket egyenesen a közösségia média segédpult szoftverből válaszolják meg és közvetítsék őket.
A LiveAgent kínál Viber integrációt.
A Channels nem kínál Viber integrációt.
Tudásbázis
Egy tudás tároló, amely kulcsfontosságú információkat tartalmaz, beleértve a problémamegoldó útmutatókat, GYIK-eket, és a hogyan cikkeket.
A LiveAgent kínál tudásbázist.
A Channels nem kínál tudásbázist.
Ügyfél Fórum
Egy online vitató tábla az ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázisában helyezkedik el.
A LiveAgent kínál ügyfél fórumot.
A Channels nem kínál ügyfél fórumot.
Automatizáció és Szabályok
Munkafolyamatok, amelyekkel automatizálhat, hogy kiiktassa a repetitív feladatokat.
A LiveAgent Jegy tervben kínál automatizációt és szabályokat $15/ügynök/hó áron.
A Channels tervben kínál automatizációt és szabályokat $10/ügynök/hó áron.
API
Funkció készlet, amely lehetővé teszi, hogy különböző applikációk együtt működjenek.
A LiveAgent Jegy tervben kínál API funkciókat $15/ügynök/hó áron.
A Channels tervben kínál API funkciókat $10/ügynök/hó áron.
Interaktív Hang Válasz (IVR)
Egy technológia, amely lehetővé teszi a bejövő hívóknak, hogy egy telefon rendszert navigáljanak, mielőtt egy emberi operátorral beszélnének.
A LiveAgent All-inclusive tervben kínál IVR funkciókat $39/ügynök/hó áron.
A Channels tervben kínál IVR funkciókat $10/ügynök/hó áron.
Videóhívások
Egy hívás, amely tartalmaz videó, Skype-hoz hasonló, Zoom vagy Facetime hívásokat.
A LiveAgent kínál videóhívásokat.
A Channels nem kínál videóhívásokat.
Korlátlan Előzmény
A jegyek nem járnak le vagy törlődnek ki-- bármikor megtekintheti őket.
A LiveAgent kínál korlátlan előzményeket.
A Channels nem kínál korlátlan előzményeket.
Korlátlan Weboldalak
Korlátlan számú weboldallal használhatja a szoftvert.
A LiveAgent kínál korlátlan weboldalakat.
A Channels nem kínál korlátlan weboldalakat.
Korlátlan Chat Gombok
Korlátlan számú chat gombot helyezhet el a weboldalain.
A LiveAgent kínál korlátlan chat gombokat.
A Channels nem kínál korlátlan chat gombokat.
Korlátlan Jegyek/Levelek
Korlátlan számú emailt és jegyeket kaphat.
A LiveAgent kínál korlátlan jegyeket/leveleket.
A Channels nem kínál korlátlan jegyeket/leveleket.
Korlátlan Hívásrögzítés
Vegyen fel minden hívást, amelyet kezdeményezett vagy kapott és játssza vissza a felvétel bármikor.
A LiveAgent kínál korlátlan hívásrögzítést.
A Channels nem kínál korlátlan hívásrögzítést.
Korlátlan 24/7 Támogatás
Az ügyfél támogatás 24/7-ben van kínálva a beküldhető kérelmek számának korlátozása nélkül.
A LiveAgent Jegy tervben kínál korlátlan 24/7 támogatást $15/ügynök/hó áron.
A Channels tervben kínál korlátlan 24/7 támogatást $10/ügynök/hó áron.
Személy döntése két megoldás között

Kiváló Channels alternatíva

Menjen túl a telefonhívásokon a LiveAgent-tel és biztosítson többféle kommunikációt ügyfeleinek. Az e-mail, az élő csevegés, a közösségi média használata, például Facebook, Twitter, Instagram, a hívásközpont és a tudásbázis olyan eszközök, melyek elengedhetetlenek az ügyfélszolgálat gazdagításához és az ügyfelekkel való kapcsolatok kényelmesebb lebonyolításához.

Mindez méltányos áron, túlárazás nélkül. A LiveAgent három nagyszerű csomagot kínál, melyek nem teszik tönkre a költségkeretét.

A leggyorsabb élő chat alkalmazás

A LiveAgent rendelkezik a leggyorsabb élő chat alkalmazással a piacon, a csevegés 2,5 másodperc alatt megjelenik. Ennél gyorsabbat nem kaphat sehol máshol. A chat alkalmazás lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy közvetlenül a webhelyéről gyorsan elérhessék Önt.

Alakítsa webhelye látogatóit fizető ügyfelekké és kapcsolódjon velük.

A leggyorsabb élő chat a piacon

Mindenki számára tartogatunk valamit

Minden vállalkozás jobb ügyfélszolgálatot érdemel

Call center támogatás

Sok más funkció mellett, a LiveAgent a call center integrációt is segíti. Gyorsan és egyszerűen beállítható!

Funkciókban gazdag

Több, mint 175 + funkcióval könnyebbé és élvezetesebbé tesszük munkáját.

Megfizethető árak

A LiveAgent egy kimagasló szolgáltatást nyújt kedvező áron. Válasszon a három különböző csomagunk közül vagy válasszon különböző szolgáltatásokat az ügyfélszolgálata testreszabásához.

Professzionális beépített call center szoftver

Megbízható call center

Különböző kommunikációs eszközök mellett továbbra is telefonos ügyfélszolgálatot nyújthat ügyfeleinek.

A beállítás csupán perceket vesz igénybe és készen áll a használatra, csatlakozhat böngészőn, telefonon vagy bármely más kívánt eszközön keresztül.

Nincs szükség harmadik fél szolgáltatókra, a LiveAgent mindent elintéz Ön helyett.

Készen áll a szolgáltatása javítására?

Kapjon többet és adjon többet! Vessen egy pillantást nagyszerű és megfizethető csomagjainkra és döntsön maga.

A LiveAgent a legkelendőbb és #1-nak minősített help desk szoftver SMB számára 2020-ban. Kerüljön közelebb ügyfeleihez és szolgálja ki őket gyorsabban a LiveAgent-el.

Készen áll a LiveAgentre váltásra

Tekintse meg, miért váltottak a vállalatok a LiveAgent-re

Hasonlítsa össze a LiveAgentet különböző call center szoftverekkel

Kíváncsi, hogyan mérjük fel a többi híres megoldást? Nézze meg az összehasonlító oldalainkat és fedezzen fel mindent, amit kínálunk.

Kapcsolódó cikkek ehhezChannels alternatíva
Fedezze fel a LiveAgent ügyfélszolgálati eszközeit! Integrációk, omnichannel támogatás, gyors élő chat – próbálja ki ingyen most!

Landing PPC Archive - LiveAgent

Fedezze fel a LiveAgent ügyfélszolgálati eszközeit! Integrációk, omnichannel támogatás, gyors élő chat – próbálja ki ingyen most!

A nagyszerű ügyfélszolgálat a jobb Help Desk szoftverrel kezdődik. Tekintse meg a LiveAgent előnyeit, és 5 perc alatt kezdje el használni.

Nyújtson kiváló ügyfélszolgálatot.

Egyszerű ügyfélszolgálati szoftver 24/7 támogatással. Próbálja ki a LiveAgentet 30 napig ingyen, bankkártya nélkül!

LiveAgent provides a large number of integrations in the form of plugins. Check out all the available integration solutions right now.

Integrációk

Fedezze fel a LiveAgent integrációit! Maximalizálja ügyfélszolgálatát plug-injeinkkel és applikációinkkal. Növelje hatékonyságát most!

Are you looking for a feature-rich help desk solution? LiveAgent is a help desk software with more than 180 features available.

Funkciók

Fedezze fel a LiveAgent összetett ügyfélszolgálati funkcióit, jegykezelés, élő chat, hívóközpont és még sok más! Próbálja ki most!

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

Start Free Trial x