Ingyenes próba
  • Sablonok
  • Zárt tartalom e-mail sablonok

Zárt tartalom e-mail sablonok

Az értékes tartalom létrehozása, amely vonzza a felhasználókat a vállalatához és ösztönzi őket a kívánt műveletek megtételére, például vásárlásra vagy szolgáltatás előfizetésére, a bejövő marketing tevékenységek egy formája. Bizonyos esetekben értékes lehet a potenciális hozzáférés korlátozása a webhely bizonyos tartalmaihoz új potenciális ügyfelek vagy további adatok létrehozása reményében. Az ilyen tartalmat kaputeljesítménynek vagy prémium tartalomnak nevezzük.

Exponeas gated report
Exponea’s gated report

Mi a zárt tartalom?

A zárt tartalomnak nincs egyetemes meghatározása, de röviden meghatározhatjuk annak főbb jellemzőit. Minden olyan tartalom, amely csak akkor érhető el, ha valamit cserébe megad, például egy e-mail címet, zárt tartalomnak minősül. A legelterjedtebb információ, amelyet azoktól az emberektől kérnek, akik szeretnének hozzáférni a zárt tartalmakhoz, az e-mail címük, bár más stratégiák magukban foglalják a telefonszám kérését, a közösségi oldalak tetszését vagy követését, vagy a bejegyzések megosztását a különböző közösségi média platformokon.

A zárt tartalom célja potenciális ügyfelek létrehozása a potenciális ügyfelek elérhetőségének megszerzésével. A potenciális ügyfelek olyan emberek, akik a Google-keresés elvégzése után felkeresték webhelyét, vagy külső webhelyekről, például a közösségi médiából stb.

A zárt tartalom példája lehet egy blogbejegyzés, amely szabadon hozzáférhető és értékes betekintést nyújt. Ha azonban az olvasó további cikkeket szeretne elolvasni, vagy hozzá szeretne férni egy további tartalomhoz (például egy ellenőrzőlistához), akkor meg kell adnia egy e-mail címet annak fogadásához. Mint ilyen, a zárt tartalmak ösztönözhetik a releváns lead-generációt, mivel azokat a felhasználókat, akiknek az adatait megszerzik, már érdekli az Ön vállalkozása és amit kínál.

Zárt tartalom e-mail sablonok
A The Economist arra kéri olvasóit, hogy fizessenek a feliratkozásért, vagy regisztráljanak egy ingyenes fiókot, hogy folytassák a cikk olvasását

Zárt tartalmú e-mail tárgysorok

  • Itt van a kért [ebook/white paper]!
  • Remek tartalom vár téged, ahogy ígértük
  • Nézze meg videónkat a [fájdalom pont] megoldására
  • Élő videót közvetítünk és meghívjuk Önt megnézni
  • Üdvözöljük a [téma] tanfolyamon a [vállalat neve]
  • Köszönjük, hogy regisztrált, hogy megkapja [napi/heti/havi] e-mailünket a [téma] témában

Zárt tartalomú e-mail sablonok 

Zárt tartalmú e-mail sablonok 1 – tartalom letöltés

Zárt tartalmú e-mail sablonok 3 – e-mail sorozatok

Gyakran ismételt kérdések

Mennyi tartalomnak kell zártnak lennie?

Ez a marketingstratégia célkitűzéseitől függ, azonban nem ajánlott minden tartalmát elzárni. Ennek oka az, hogy először annyit kell felajánlania, hogy érdekelje a leendő ügyfeleket, hogy hajlandók megadni az e-mail címüket. De pontosan mennyi tartalomnak kell szabadon hozzáférhetőnek lennie, attól függ, hogy céljai inkább az lead létrehozására koncentrálnak-e, vagy inkább a márka láthatóságára és a SEO-ra.

Mi pár példája a zárt tartalomnak?

A fenti sablonok már tárgyaltak e-mail sorozatokat, e-könyveket és összefoglalókat, valamint különféle videotartalmakat, például webes szemináriumokat és dokumentumfilmeket. Ezeken kívül néhány további javaslatot is tartalmazhat a zárt tartalom:

  • Tartalom frissítés – hozzáférés további anyagokhoz
  • Demók/próbaidőszakok – egy termék vagy szolgáltatás ingyenes tesztelésének időszaka
  • Táblázatosablonok – takarítsa meg a felhasználók idejét azáltal, hogy űrlapot adnak meg üres helyekkel, amelyeket ki kell tölteni
  • Dokumentumok feldolgozása és fájlok csúsztatása – például egy beépített sablon

Kérhetek pénzt a zárt tartalomért?

Értelemszerűen a zárt tartalom nem igényel fizetést. Inkább ezt adja meg egy kívánt művelet elvégzéséért cserébe, mint például egy e-mail cím megadása bizonyos anyagok elérése érdekében. Számíthat a felhasználóknak a tartalomhoz való hozzáférésért, de ez azt jelentené, hogy fizetős tartalomról van szó, ami a bejövő marketing másik formája és teljesen más stratégia, mint a zárt tartalom nyújtása.

Discover all that LiveAgent has to offer with our free 14-day trial.

Sign up for our free 14-day trial today. No credit card required. Test our email templates, ticketing, live chat, and more!

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “GYIKoldal”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Kérdés”, “name”: “Mennyi tartalomnak kell zártnak lennie?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Ez a marketingstratégia célkitűzéseitől függ, azonban nem ajánlott minden tartalmát elzárni. Ennek oka az, hogy először annyit kell felajánlania, hogy érdekelje a leendő ügyfeleket, hogy hajlandók megadni az e-mail címüket.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Mi pár példája a zárt tartalomnak?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “A zárt tartalom jó példái az ebook-ok, fehér papírok, webinárumok, email sorozatok, demók, próbaidőszakok, vagy tartalom fejlesztések. ” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Kérhetek pénzt a zárt tartalomért?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Értelemszerűen a zárt tartalom nem igényel fizetést. Inkább ezt adja meg egy kívánt művelet elvégzéséért cserébe, mint például egy e-mail cím megadása bizonyos anyagok elérése érdekében.” } }] }
Vissza a sablonokhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..