Üdvözlő sablonok

Az üdvözlő e-mailek az egyik legfontosabb lépései egy hosszan tartó kapcsolat kiépítésére új ügyfelekkel vagy potenciális ügyfeleknek, akik éppen csak meghozták a döntést, vállalkozásával kapcsolatban. A benyomás, melyet az üdvözlő/ bemutatkozó üzenete hagy a későbbi sikerességre tekintettel az e-mail marketingek során. A kutatások megmutatták, hogy mindössze a márkák 57.7%-a küld üdvözlő e-mailt a frissen feliratkozott felhasználók részére. 

Mi az üdvözlő/ bemutatkozó e-mail?

Az üdvözlő e-mail vagy bemutatkozó e-mail az első, melyet feliratkozói, ügyfelei, vagy vásárlói kapnak vállalkozásával való kapcsolatba lépés után. Különböző célokat szolgálhat, például bemutathatja márkáját/ termékét/szolgáltatását az ügyfelek számára, ösztönözheti a következő lépéseket vagy egyszerűen megnyugtathatja az ügyfelet a választásában. Nem szabad lebecsülni az üdvözlő e-mail erejét a felhasználói elkötelezettség ösztönzésében és a márkahűség növelésében. Valójában a tanulmányok azt sugallják, hogy:

 


74%-a az embereknek számít valamilyen üdvözlő e-mailre közvetlenül az után, hogy feliratkoztak a listájára. 


Feliratkozók, akik üdvözlő e-mailt kapnak 33%-kal több elkötelezettséget mutatnak a márkával kapcsolatban.


Az átlagos megnyitási rátája az üdvözlő e-maileknek 50% ami 86%-kal hatékonyabb mint egy hírlevél. 


Az üdvözlő e-mailek 4x több megnyitást és 5x több kattintást generálnak, mint a hagyományos e-mail marketing kampányok.


A konverziós arány az üdvözlő e-maileknél 0.94% összehasonlítva a 0.10%-os tipikus e-mailekkel.


Az üdvözlő e-mailek 320%-kal több bevételt generálnak e-mailenként a hagyományos promóciós e-mailekkel összehasonlítva. 

LiveAgent bevezető e-mail
Üdvözlő e-mail példa

20 Üdvözlő e-mail/ példa bemutatkozó e-mail tárgyakra

Tekintettel arra, hogy önmagában a tárgysor a meghatározó tényező abban, hogy az emberek 47%-a elolvassa-e az e-mailt, vagy sem, a megfelelő tárgysor az alapja a jó bevezető e-mailnek. Íme néhány bevált üdvözlő e-mail tárgysor, amelyet a márkához igazíthat és azonnal felhasználhat:

  1. Örömmel látunk a fedélzeten! Íme, hogy kezdjen neki
  2. [NÉV], büszkék vagyunk, hogy itt vagy!
  3. Azon gondolkozik, hogy a [TERMÉK] hogyan működik?
  4. Üdvözöl a [MÁRKA]! Hasznos linkek segítenek a kezdésben
  5. Üdvözöl a [MÁRKA]! Élvezze a 10 € kedvezményt első rendelésénél
  6. Üdvözlünk! Íme a kedvezmény kódja
  7. Üdvözöl a [MÁRKA]! Fontos Következő Lépések
  8. Üdvözlünk a fedélzeten! Itt van a következő lépés
  9. Üdvözöl a [MÁRKA]! Érezze magát otthon
  10. Készen áll egy szinttel feljebb lépni? Üdvözöl a [MÁRKA]!
  11. Hivatalos, fenn vagy a listán!
  12. Üdvözöl a [MÁRKA]! Ismerjük meg egymást jobban
  13. Örülünk, hogy fenn vagy a listán! Merülj bele
  14. Üdvözlünk! Hogyan tehetem a [TERMÉKET] segítőbbé számodra?
  15. Most hogy itt vagy, vágjunk bele!
  16. A te [MÁRKA] kalandod most indul
  17. Izgatottak vagyunk miattad, [NÉV]!
  18. Hivatalos, fenn vagy a listán!
  19. Jó döntés. Üdvözlünk a családban! 😊
  20. Üdvözöl a [MÁRKA], vásárolj most ♥

5 Üdvözlő e-mail sablon példa

 

Az új ügyfeleknek vagy előfizetőknek szóló szakmai bemutatkozó/üdvözlő e-mail a következő kulcselemeket tartalmazhatja:

  • Megbecsülés mutatása a regisztráció/ügyféllé válás után
  • Megismétlése a márka/termék/szolgáltatás érték ajánlatának
  • Emelje ki a következő lépéseket
  • Hasznos források és útmutatók felsorolása cselekvésre ösztönzéssel
  • Mondja el, hogy mire számíthatnak a következő e-mailekben
  • Az ügyfelek ösztönzése a további kapcsolatokra, ha kérdésük lenne vagy segítségre lenne szükségük
  • Kapcsolattartási adatainak megadása, linkek a közösségi oldalakra

Tekintse meg az alábbi üdvözlő e-mail példákat, melyeket használhat vállalata kommunikációjához.

Üdvözlő e-mail új feliratkozóknak

Üdvözlés a próbaverziós e-mailben

 

Termékre összpontosított üdvözlő e-mail

Új ügyfélt üdvözlő e-mail

Új kolléga bemutatása e-mail kollegáknak

Üdvözlő e-mail sablon – Gyakran ismételt kérdések

 

Mikor kell üdvözlő e-mailt küldeni?

Megoldási idő

Rögtön azt követően kellene üdvözlő e-mailt küldenie a felhasználóknak, amikor létrehozzák profiljukat. Ne várassa őket túl sokáig, mert ha nem kapnak üzenetet néhány percen belül, akkor azt hihetik, hogy valami nem sikerült.

Integráció

Az üdvözlő e-mailnek rövidnek kellene lennie, de lehet ez egy rövid bemutatója is a weboldalának.

Ezért felvehet néhány (legfeljebb 3, ha nem akarja, hogy a címzett összezavarodjon) linket, amelyek például a GYIK részhez, alapvető kézikönyvekhez vagy szószedethez vezeti őket.

A legjobb személyre szabni az üdvözlő e-mailt az ügyfél típusától függően?

Liguid markup

Egy egyszerű, automatikus e-mailt küldeni 2020-ban nem a legjobb ötlet. Próbálja szegmentálni a névjegyeket, és adjon meg néhány egyedi információt a címzettekkel kapcsolatban. Használja a testreszabási tokeneket, hogy megemlítse előfizetésük típusát, gyakori fájdalmi pontjait vagy a céghez való csatlakozás dátumát.

Ready to put our welcome templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free Trial
Vissza a sablonokhoz

Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..