Üdvözlő e-mail sablonok

Az üdvözlő e-mailek az egyik legfontosabb lépései egy hosszan tartó kapcsolat kiépítésére új ügyfelekkel vagy potenciális ügyfeleknek, akik éppen csak meghozták a döntést, vállalkozásával kapcsolatban. A benyomás, melyet az üdvözlő/ bemutatkozó üzenete hagy a későbbi sikerességre tekintettel az e-mail marketingek során. A kutatások megmutatták, hogy mindössze a márkák 57.7%-a küld üdvözlő e-mailt a frissen feliratkozott felhasználók részére. 

Mi az üdvözlő/ bemutatkozó e-mail?

Az üdvözlő e-mail vagy bemutatkozó e-mail az első, melyet feliratkozói, ügyfelei, vagy vásárlói kapnak vállalkozásával való kapcsolatba lépés után. Különböző célokat szolgálhat, például bemutathatja márkáját/ termékét/szolgáltatását az ügyfelek számára, ösztönözheti a következő lépéseket vagy egyszerűen megnyugtathatja az ügyfelet a választásában. Nem szabad lebecsülni az üdvözlő e-mail erejét a felhasználói elkötelezettség ösztönzésében és a márkahűség növelésében. Valójában a tanulmányok azt sugallják, hogy:

 


74%-a az embereknek számít valamilyen üdvözlő e-mailre közvetlenül az után, hogy feliratkoztak a listájára. 


Feliratkozók, akik üdvözlő e-mailt kapnak 33%-kal több elkötelezettséget mutatnak a márkával kapcsolatban.


Az átlagos megnyitási rátája az üdvözlő e-maileknek 50% ami 86%-kal hatékonyabb mint egy hírlevél. 


Az üdvözlő e-mailek 4x több megnyitást és 5x több kattintást generálnak, mint a hagyományos e-mail marketing kampányok.


A konverziós arány az üdvözlő e-maileknél 0.94% összehasonlítva a 0.10%-os tipikus e-mailekkel.


Az üdvözlő e-mailek 320%-kal több bevételt generálnak e-mailenként a hagyományos promóciós e-mailekkel összehasonlítva. 

A LiveAgent üdvözlő e-mail sablonja
Üdvözlő e-mail példa

20 Üdvözlő e-mail/ példa bemutatkozó e-mail tárgyakra

Tekintettel arra, hogy önmagában a tárgysor a meghatározó tényező abban, hogy az emberek 47%-a elolvassa-e az e-mailt, vagy sem, a megfelelő tárgysor az alapja a jó bevezető e-mailnek. Íme néhány bevált üdvözlő e-mail tárgysor, amelyet a márkához igazíthat és azonnal felhasználhat:

  1. Örömmel látunk a fedélzeten! Íme, hogy kezdjen neki
  2. [NÉV], büszkék vagyunk, hogy itt vagy!
  3. Azon gondolkozik, hogy a [TERMÉK] hogyan működik?
  4. Üdvözöl a [MÁRKA]! Hasznos linkek segítenek a kezdésben
  5. Üdvözöl a [MÁRKA]! Élvezze a 10 € kedvezményt első rendelésénél
  6. Üdvözlünk! Íme a kedvezmény kódja
  7. Üdvözöl a [MÁRKA]! Fontos Következő Lépések
  8. Üdvözlünk a fedélzeten! Itt van a következő lépés
  9. Üdvözöl a [MÁRKA]! Érezze magát otthon
  10. Készen áll egy szinttel feljebb lépni? Üdvözöl a [MÁRKA]!
  11. Hivatalos, fenn vagy a listán!
  12. Üdvözöl a [MÁRKA]! Ismerjük meg egymást jobban
  13. Örülünk, hogy fenn vagy a listán! Merülj bele
  14. Üdvözlünk! Hogyan tehetem a [TERMÉKET] segítőbbé számodra?
  15. Most hogy itt vagy, vágjunk bele!
  16. A te [MÁRKA] kalandod most indul
  17. Izgatottak vagyunk miattad, [NÉV]!
  18. Hivatalos, fenn vagy a listán!
  19. Jó döntés. Üdvözlünk a családban! 😊
  20. Üdvözöl a [MÁRKA], vásárolj most ♥

5 Üdvözlő e-mail sablon példa

 

Az új ügyfeleknek vagy előfizetőknek szóló szakmai bemutatkozó/üdvözlő e-mail a következő kulcselemeket tartalmazhatja:

  • Megbecsülés mutatása a regisztráció/ügyféllé válás után
  • Megismétlése a márka/termék/szolgáltatás érték ajánlatának
  • Emelje ki a következő lépéseket
  • Hasznos források és útmutatók felsorolása cselekvésre ösztönzéssel
  • Mondja el, hogy mire számíthatnak a következő e-mailekben
  • Az ügyfelek ösztönzése a további kapcsolatokra, ha kérdésük lenne vagy segítségre lenne szükségük
  • Kapcsolattartási adatainak megadása, linkek a közösségi oldalakra

Tekintse meg az alábbi üdvözlő e-mail példákat, amelyek felhasználhatók üzleti kommunikációjában.

Üdvözlő e-mail sablon új feliratkozóknak


Hi [NAME],
Thanks for signing up for our newsletter! You’re joining an amazing community of beauty lovers. From now on you’ll enjoy:
Exciting new product announcementsSpecial offers and exclusive dealsOur unique take on the latest beauty trends
As promised, here is your 10% off your first purchase. Simply use this discount code at the checkout: [CODE]
While you wait for the next issue, check out some of our most popular blog posts:
[LINK 1][LINK 2][LINK 3]
Want more? Follow us on social media and get your daily dose of advice, behind-the-scenes looks and beauty inspiration:
Like us on Facebook / Follow us on Instagram
Best,
[YOUR SIGNATURE]

Üdvözlés a próbaverziós e-mailben sablon


Hi [NAME],
Welcome to [PRODUCT/ SERVICE]! Your 15-day free Trial starts today.
What happens next? Keep an eye on your inbox as we’ll be sending you the best tips for [PRODUCT/ SERVICE] to make sure you get the most out of it.
Want to get things done faster? Choose a plan below:
[plan details or a link]
If you’re interested in learning more about [PRODUCT/ SERVICE] or need help deciding on the best plan for your business, feel free to contact our support team at any time. We’re always here to help you in any way we can.
Have an awesome day,
[YOUR SIGNATURE]

Termékre összpontosított üdvözlő e-mail sablon


Hi [NAME],
Welcome to [PRODUCT/ SERVICE] – we’re excited to have you on board and we’d love to say thank you on behalf of our whole company for chosing us. We believe our [PRODUCT/ SERVICE] will help you [summary of key product/ service benefits].
To ensure you gain the very best out of our product/ service, we’ve put together some of the most helpful guides:
This video [LINK] walks you through setting up your [PRODUCT] for the first time. Our FAQ [LINK] is a great place to find the answers to common questions you might have as a new customer. The knowledge base [LINK] has the answers to all of your tech related questions. Our blog [LINK] has some great tips and best practices on how you can use and benefit from [PRODUCT].
Have any questions or need more information? Just shoot us an email! We’re always here to help. Feel free to hit us up on Facebook (link) or Twitter (link), if you want a fast response, too.
Take care,
[YOUR SIGNATURE]

Új ügyfélt üdvözlő e-mail


Hi [NAME],
Thanks for signing up with us to use [PRODUCT]. My name is [YOUR NAME], and I’m your point-of-contact for getting up-and-running using the tool. Over the next few weeks, I’ll be sending you a few more emails to help you gain maximum value from [PRODUCT].
For the start, you might find these resources helpful for getting going:
[SETUP GUIDE][HOW-TO VIDEOS][COMPANY BLOG]
If you have any difficulties with setting up the tool, we can schedule an onboarding call for next week, and I can walk you through it. In the meantime, be sure to complete your profile and add your [CUSTOMER PREFERENCES] so we can send you other content that will help you get started.
If you ever have questions, run into problems, consider an upgrade or anything at all, don’t hesitate to reach out to us via phone [NUMBER], email [ADDRESS], or live chat [CLICK-TO-CHAT], or you can connect with me directly using the contact information below.
Looking forward to hearing from you soon!
Regards,
[YOUR SIGNATURE]

Új kolléga bemutatása e-mail kollegáknak


Hi all,
I am very pleased to announce that our team is growing! I’d like to introduce [EMPLOEE NAME] who will start working for our company’s customer service department on [DATE].
As a customer service manager, [NAME] will be responsible for [information about what an employee will be doing]. She will also work closely with the marketing and sales teams. [NAME] has worked in customer service with two different companies before working with us and she can bring over 10 years of experience to the table.
Please join me in welcoming our new team member and make sure to stop by her workspace to introduce yourselves!
Best regards,
[YOUR SIGNATURE]

Üdvözlő e-mail sablon – Gyakran ismételt kérdések

Mikor kell üdvözlő e-mailt küldeni?

Megoldási idő

Rögtön azt követően kellene üdvözlő e-mailt küldenie a felhasználóknak, amikor létrehozzák profiljukat. Ne várassa őket túl sokáig, mert ha nem kapnak üzenetet néhány percen belül, akkor azt hihetik, hogy valami nem sikerült.

Kellene tartalmazni bármilyen specifikus linket az üdvözlő e-mailnek?

Integráció

Az üdvözlő e-mailnek rövidnek kellene lennie, de lehet ez egy rövid bemutatója is a weboldalának.

Ezért felvehet néhány (legfeljebb 3, ha nem akarja, hogy a címzett összezavarodjon) linket, amelyek például a GYIK részhez, alapvető kézikönyvekhez vagy szószedethez vezeti őket.

A legjobb személyre szabni az üdvözlő e-mailt az ügyfél típusától függően?

Liguid markup

Egy egyszerű, automatikus e-mailt küldeni 2020-ban nem a legjobb ötlet. Próbálja szegmentálni a névjegyeket, és adjon meg néhány egyedi információt a címzettekkel kapcsolatban. Használja a testreszabási tokeneket, hogy megemlítse előfizetésük típusát, gyakori fájdalmi pontjait vagy a céghez való csatlakozás dátumát.

Ready to put our welcome templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “GYIKOldal”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Kérdés”, “name”: “Mikor küldjek üdvözlő e-mailt?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Akkor kell üdvözlő e-mailt kiküldenie, miután a felhasználó létrehozta az ügyfélportál-fiókját. Ne várakoztassa őket túl sokáig, mert ha pár percen belül nem kapnak üzenetet, akkor azt gondolhatják, hogy valami nem stimmelt.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Bele kéne tennem konkrét linkeket egy üdvözlő e-mailbe?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Az üdvözlő e-mailnek rövidnek kell lennie, de üzenetként is működhet, amely megkönnyíti a felhasználók navigálását a portálon. Megadhat néhány (legfeljebb 3) linket, amelyek például egy GYIK részhez, alapvető kézikönyvekhez vagy szószedethez vezetnek.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “A legjobb megoldás az üdvözlő e-mailek személyre szabása az ügyfél típusától függően?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “A sima, automatizált e-mailek küldése 2021-ben nem a legjobb ötlet. Próbálja szegmentálni a névjegyeket, és adjon meg néhány egyedi információt a címzettekkel kapcsolatban. Használja a testreszabási tokeneket, hogy megemlítse előfizetésük típusát, gyakori fájdalmi pontjait vagy a céghez való csatlakozás dátumát.” } }] }
Vissza a sablonokhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

    Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.