Az üdvözlő e-mailek az egyik legfontosabb lépései egy hosszan tartó kapcsolat kiépítésére új ügyfelekkel vagy potenciális ügyfeleknek, akik éppen csak meghozták a döntést, vállalkozásával kapcsolatban. A benyomás, melyet az üdvözlő/ bemutatkozó üzenete hagy a későbbi sikerességre tekintettel az e-mail marketingek során. A kutatások megmutatták, hogy mindössze a márkák 57.7%-a küld üdvözlő e-mailt a frissen feliratkozott felhasználók részére.
Mi az üdvözlő/ bemutatkozó e-mail?
Az üdvözlő e-mail vagy bemutatkozó e-mail az első, melyet feliratkozói, ügyfelei, vagy vásárlói kapnak vállalkozásával való kapcsolatba lépés után. Különböző célokat szolgálhat, például bemutathatja márkáját/ termékét/szolgáltatását az ügyfelek számára, ösztönözheti a következő lépéseket vagy egyszerűen megnyugtathatja az ügyfelet a választásában. Nem szabad lebecsülni az üdvözlő e-mail erejét a felhasználói elkötelezettség ösztönzésében és a márkahűség növelésében. Valójában a tanulmányok azt sugallják, hogy:
|
|
|
|
|
|
20 Üdvözlő e-mail/ példa bemutatkozó e-mail tárgyakra
Tekintettel arra, hogy önmagában a tárgysor a meghatározó tényező abban, hogy az emberek 47%-a elolvassa-e az e-mailt, vagy sem, a megfelelő tárgysor az alapja a jó bevezető e-mailnek. Íme néhány bevált üdvözlő e-mail tárgysor, amelyet a márkához igazíthat és azonnal felhasználhat:
5 Üdvözlő e-mail sablon példa
Az új ügyfeleknek vagy előfizetőknek szóló szakmai bemutatkozó/üdvözlő e-mail a következő kulcselemeket tartalmazhatja:
Tekintse meg az alábbi üdvözlő e-mail példákat, melyeket használhat vállalata kommunikációjához.
Üdvözlő e-mail új feliratkozóknak
Üdvözlés a próbaverziós e-mailben
Termékre összpontosított üdvözlő e-mail
Új ügyfélt üdvözlő e-mail
Új kolléga bemutatása e-mail kollegáknak
Üdvözlő e-mail sablon – Gyakran ismételt kérdések
Mikor kell üdvözlő e-mailt küldeni?
Rögtön azt követően kellene üdvözlő e-mailt küldenie a felhasználóknak, amikor létrehozzák profiljukat. Ne várassa őket túl sokáig, mert ha nem kapnak üzenetet néhány percen belül, akkor azt hihetik, hogy valami nem sikerült.
Kellene tartalmazni bármilyen specifikus linket az üdvözlő e-mailnek?
Az üdvözlő e-mailnek rövidnek kellene lennie, de lehet ez egy rövid bemutatója is a weboldalának.
Ezért felvehet néhány (legfeljebb 3, ha nem akarja, hogy a címzett összezavarodjon) linket, amelyek például a GYIK részhez, alapvető kézikönyvekhez vagy szószedethez vezeti őket.
A legjobb személyre szabni az üdvözlő e-mailt az ügyfél típusától függően?
Egy egyszerű, automatikus e-mailt küldeni 2020-ban nem a legjobb ötlet. Próbálja szegmentálni a névjegyeket, és adjon meg néhány egyedi információt a címzettekkel kapcsolatban. Használja a testreszabási tokeneket, hogy megemlítse előfizetésük típusát, gyakori fájdalmi pontjait vagy a céghez való csatlakozás dátumát.
Ready to put our welcome templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.
Free TrialLegyen ön az első, aki e-mailen értesítést kap a termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos exklúzív ajánlatainkról és a legfrissebb hírekről!!
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..