iFON integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Mi az iFON?
Az iFON egy innovatív telekommunikációs szolgáltató amely mindenhol elérhető az interneten. A vállalat szolgáltatásokat kínál egész Európában 2004 óta.
A LiveAgent egy iFON partner és ingyenes VoIP integrációt kínál.
Hogyan kapcsolhatja az iFON VoIP számát a LiveAgent-be?
Az első lépés. hogy regisztrál az iFON-hoz, hogy egy VoIP számot kaphasson. A második lépés az, hogy bejelentkezik a LiveAgent fiókjába. Ha nem rendelkezik még LiveAgent fiókkal, akkor próbálja ki az ingyenes 14 napos verziónkat. A harmadik lépést alább mutatjuk.
A negyedik lépés az iFON keresése és a szükséges információk kitöltése. Ezt követően nyomja meg a hozzáadás gombot és azonnal megkezdheti használatát a VoIP számának.
A VoIP használatának előnyei:
- alacsony fenntartási költségek
- magasabb hatékonyság
- ingyenes integráció
- továbbfejlesztett CX
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free iFON integration!
A LiveAgent és a TeleCube VoIP partnerek, amelyek könnyen kezelhető és költségvetés-barát telefonos szolgáltatásokat nyújtanak minden vállalkozás számára. A LiveAgent megbízható és kedvező árú választás a gyors-tempójú online vállalkozásoknak, amely hatékonyabb támogatást nyújt az ügyfeleknek és magasabb megtérülési ráta eredményez. Több vállalat is jelentős javulást tapasztalt az elégedettségi mutatókban és a konverziókban a felállítás után. Magyarországon vezető softphone szoftver B2B & B2C vállalkozások számára.
A LiveAgent egy ügyfélszolgálati szoftver, amely VoIP telefonrendszereket, panaszkezelési rendszereket és e-mail kezelő szoftvereket kínál. Az oldalon található részletes információk és tanfolyamok. A felhasználóknak lehetősége van arra, hogy partnerprogramba kerüljenek. A LiveAgent számos értékesítési kapcsolattal rendelkezik. A webhelyen lehetőség van arra, hogy egy fiókot hozzon létre, amelyhez e-mailben küldik az adatokat.
A Quality Unit LLC oldalán található a LiveAgent, amelynek használatához felhasználási feltételeket, biztonsági politikát és adatvédelmi irányelveket kell elfogadni. A szolgáltatás telepítése folyamatban, és az e-mailben elküldik a belépési adatokat. Az oldalt sütik segítségével működtetik, lehetőség van élő csevegésre és több időpontban is lehet demót és hívást foglalni. A kapcsolatfelvétel előtt el kell fogadni a sütiket.
A LiveAgent egy ügyfélszolgálati szoftver, amely integrációkkal és funkciókkal rendelkezik. A vállalat frissítéseiről és kedvezményeiről rendszeresen értesíti az ügyfeleket, és demót is biztosít. Az oldal sütiket használ, és lehet kapcsolatba lépni velük messengeren vagy élő csevegésben. A LiveAgent támogatói portállal és adatmigrációs lehetőséggel rendelkezik, valamint egy Sales contacts jelentőségű értékesítési kapcsolattartó is elérhető.