Partner
Mi az Insightly
Az Insightly egy ügyfélkapcsolat kezelési (CRM) megoldás. Kapcsolatok kiépítésére, adatok tárolására, projektek lebonyolítására és az értékesítés kezelésére használják.
Hogyan használhatja?
Az ügyfél információk, az új vagy frissített nyilvántartások és a nyilvántartási értesítések frissített mezői tájékoztatják Önt. Hozzon létre, frissítsen vagy tároljon rekordokat, kezelje ügyfeleit vagy indítson beszélgetéseket a LiveAgent irányítópultján.
Előnyök
- CRM képességek az irányítópultjában
- Kövesse nyomon a fontos frissítéseket és híreket
- A nyilvántartások, az ügyfelek kezelése és beszélgetések indítása alkalmazásváltás nélkül
A vállalkozásoknak ügyfeleik szemszögéből kell megközelíteniük a dolgokat a vásárlói hűség és elégedettség növelése érdekében. Az empátia és a képzelet segít ebben. A LiveAgent webináriumok hatékony módot kínálnak az ügyfélszolgálati folyamatok egyszerűsítésére és az ügyfelek elégedettségének javítására. A márka szószólója lehet híres személy vagy alkalmazott, akik terjesztik a márkát az emberek között.
A visszajelzés-kisalkalmazás egy olyan eszköz, amely lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy visszajelzést adjanak tapasztalataikról, például egy felmérés vagy egy egyszerű űrlap formájában. Ez segít az ügyfeleknek megoldani a felmerülő problémákat, miközben a vállalat számára információt nyújt, hogy hogyan javíthatja a weboldalát.