Insightly integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Insightly Adatvedélem
Mi az Insightly
Az Insightly egy ügyfélkapcsolat kezelési (CRM) megoldás. Kapcsolatok kiépítésére, adatok tárolására, projektek lebonyolítására és az értékesítés kezelésére használják.
Hogyan használhatja?
Az ügyfél információk, az új vagy frissített nyilvántartások és a nyilvántartási értesítések frissített mezői tájékoztatják Önt. Hozzon létre, frissítsen vagy tároljon rekordokat, kezelje ügyfeleit vagy indítson beszélgetéseket a LiveAgent irányítópultján.
Előnyök
- CRM képességek az irányítópultjában
- Kövesse nyomon a fontos frissítéseket és híreket
- A nyilvántartások, az ügyfelek kezelése és beszélgetések indítása alkalmazásváltás nélkül
Az automatizált megoldás jelentős előnyöket kínál WordPress webhelyek számára, mint jobb felhasználói élmény, hosszabb időtöltés és személyre szabott link-equity elosztás. A LiveAgent chat eszköz segítséget nyújt a vásárlóknak és a látogatói viselkedés nyomon követésére is lehetőséget ad. A LiveAgent célja az ügyfélszolgálat játékosítása és az ügynökök motiválása, növelése a hatékonyság és elősegítése a csapatmunka. A LiveAgent feliratkozást kínál és küld egy üzenetet az e-mail címére, a belépési adatokkal.
A cikk összehasonlítja a különböző jegykezelő szoftvereket, és javasolja, hogy a felhasználók válasszák ki a legmegfelelőbb megoldást az igényeiknek megfelelően. A LiveAgent ideális megoldás az ügyfélszolgálatok számára, különösen azoknak, akik Google email fiókjukról futtatják a szolgáltatást. Az invitáló e-mailek vizuálisan vonzónak kell lenniük, és érdemes többször is elküldeni őket a következő héten. A LiveAgent hatékony eszköz az ügyfélszolgálattal való kommunikációhoz, javítja az ügyfélszolgálat hatékonyságát és növeli a vásárlói elégedettséget.
LiveAgent offers various communication channels and services for inbound sales campaigns. It also provides tools for customer service reports and agent performance overview. Integration templates make it easy to integrate digital products and services into the LiveAgent system. The software motivates agents with gamification, helps organize customer relationships, and gathers important feedback. AWeber is an email marketing tool that can be integrated with LiveAgent to track customer interactions and manage email campaigns. The integration can be activated through the LiveAgent configuration and allows for the management of subscribers and campaigns. The text also mentions the option to integrate AWeber with LiveAgent through Zapier.