Partner
Mi a ShipStation?
A ShipStation egy többcsatornás szállítmányozási szoftver online kiskereskedők számára. Olyan funkciókat tartalmaz, mint a kötegelt szállítás, a kedvezményes szállítások díjak, az ügyfélkezelés és az egyedi márkajelzés. Könnyedén kezelheti online áruházainak szállítását vele.
Hogyan használhatja?
A ShipStation integrációval kövesse az ügyfelekkel, a szállított cikkekkel és megrendelésekkel kapcsolatos híreket és frissítéseket. Használhatja rendelések létrehozására, beszélgetések létrehozására és az ügyfelek kezelésére is. Létrehozhat tetszés szerinti integrációkat, és összekapcsolhatja a két alkalmazás különböző részeit. Percek alatt.
Előnyök
- Segít a rendelések és szállítmányok kezelésében
- Kövesse új ügyfeleit
- Ügyfél és szállítmány kezelés
- Nincs több appok közötti váltogatás
- Fokozott munkafolyamat
Hogyan integrálható a ShipStation a LiveAgenttel a Zapieren keresztül
A Zapier lehetővé teszi két alkalmazás közötti integrációk létrehozását és összekapcsolását. A folyamat csak néhány percet vesz igénybe. Csak annyit kell tennie, hogy kiválaszt egy alkalmazást, és összekapcsolja vele a LiveAgentet. Szüksége lesz egy Zapier-fiókra. Ha még nem rendelkezik egyel, akkor ezen a linken hozhatja létre az e-mail címével. Amikor be van jelentkezve, menjen a LiveAgent + ShipStation integrációk oldalára.

Az oldalon görgessen lefelé, amíg meg nem jelenik a LiveAgent + ShipStation csatlakoztatása percek alatt rész. Itt választhatja ki az eseményindítót és a műveletet. Az egyik alkalmazásban megjelenő eseményindító aktiválja a másikban a műveletet.
Ennek az útmutatónak a példájaként bemutatjuk a ShipStation eseményindító Új megrendelés és a LiveAgent beszélgetés létrehozása műveletet. Különböző integrációs beállításokat választhat. Ha végzett a kiválasztással, folytassa a kék gombra kattintva.

Ebben a szakaszban konfigurálnia kell az eseményindítót. Kezdje azzal, hogy bejelentkezik a ShipStation-fiókjába. Bizonyos adataihoz hozzáférést kell biztosítania.

Meg kell adnia az API kulcsát is. Megtalálhatja a ShipStation fiókjában. Válassza a Beállítások> Fiók > API beállítások lehetőséget. Hozzon létre egy új API kulcsot, és másolja mind a kulcsot, mind a kulcs titkát a Zapier ablakba.

Javasoljuk, hogy tesztelje az eseményindítót, hogy működik-e. Ha végzett, folytassa a folyamatot.

Itt az ideje beállítani a LiveAgent műveletet. Be kell jelentkeznie LiveAgent-fiókjába, és hozzáférést kell biztosítania az adatkezeléshez. Ezután be kell állítania a művelet részleteit. Esetünkben meg kell határoznunk azt az üzenetet, amelyet akkor küldünk el, amikor a ShipStation új megrendelést kap.

Ennyi. Az utolsó lépés az, hogy tesztelje az eseményindítót, és ellenőrizze, hogy működik-e.

Most kipróbálhatja. Lépjen a ShipStation fiókjába, és hozzon létre egy új megrendelést a megrendelések részben.

Ellenőrizze a LiveAgent jegyrendszer postaládáját. Láthat egy üzenetet a ShipStation-től, amely tájékoztat egy új megrendelésről.

Nyugodtan hozzon létre további integrációkat más célokra, és tegye hatékonyabbá az online áruházait.
Frequently asked questions
Mi az a ShipStation?
A ShipStation egy szállítási megoldás online áruházak számára. Segít a szállítási címkék elkészítésében, a nyomon követési információkat közli az ügyfelekkel, automatizálást, vezeték nélküli nyomtatást és még sok minden mást kínál.
Milyen előnyei vannak a ShipStation és a LiveAgent használatának?
- megrendelések és szállítások kezelése a LiveAgentből - időt takarít meg az ügyfélszolgálat számára - javítja a termelékenységet
Megtekintett oldalak munkamenetenként
A GYIK oldalak és az élő csevegés népszerű támogató eszközök az ügyfél elégedettségének növelése és a támogatási ügynökök munkaterhelésének csökkentése érdekében. Az ügyfélportál lehetőséget nyújt az ügyfeleknek, hogy vállalati információkat gyűjtsenek és problémáikat megoldják. Az idővel naprakész tartalom létrehozása egyszerű lépésekkel lehetséges. LiveAgent demó, árazás, funkciók, integrációk, bemutatás és támogatás található a vállalati weboldalon. A népszerű Ügyfélszolgálati szoftverek közé tartoznak a VoIP telefonrendszerek, az önkiszolgáló szoftverek és az e-mail kezelő szoftverek. Vállalati információk, díjak és tanúsítványok, vásárlói vélemények és partneri lehetőségek is megtalálhatók a weboldalon.
Üdvözöljük partnerprogramunkban
A LiveAgent egy help desk szoftver, amely segíti a vállalkozásokat az ügyfélszolgálat javításában több csatornán keresztül, mint az e-mail, hívások vagy éppen az élő chat. A program mobilalkalmazást is biztosít, és számos integrációs lehetőséget kínál. Emellett többnyelvű támogatást és elemzési funkciókat is nyújt. A partnerprogramban való részvétellel pedig jutalékot lehet szerezni.
Hogyan Hozzunk Létre Értékelés & Visszajelzés Táblát
Az ügyfélek visszajelzéseinek és javaslatainak szerepe a vállalkozások fejlesztésében és növekedésében. A visszajelzések és javaslattábla segítségével hatékonyabb termékeket és jobb ügyfélszolgálatot nyújthatunk. A jelenlegi módszerek hatástalanok lehetnek, például az e-mailben történő kérdőívezés.