ShipStation integration
Partner website
Partner Privacy Policy
ShipStation Adatvedélem
Mi a ShipStation?
A ShipStation egy többcsatornás szállítmányozási szoftver online kiskereskedők számára. Olyan funkciókat tartalmaz, mint a kötegelt szállítás, a kedvezményes szállítások díjak, az ügyfélkezelés és az egyedi márkajelzés. Könnyedén kezelheti online áruházainak szállítását vele.
Hogyan használhatja?
A ShipStation integrációval kövesse az ügyfelekkel, a szállított cikkekkel és megrendelésekkel kapcsolatos híreket és frissítéseket. Használhatja rendelések létrehozására, beszélgetések létrehozására és az ügyfelek kezelésére is. Létrehozhat tetszés szerinti integrációkat, és összekapcsolhatja a két alkalmazás különböző részeit. Percek alatt.
Előnyök
- Segít a rendelések és szállítmányok kezelésében
- Kövesse új ügyfeleit
- Ügyfél és szállítmány kezelés
- Nincs több appok közötti váltogatás
- Fokozott munkafolyamat
Hogyan integrálható a ShipStation a LiveAgenttel a Zapieren keresztül
A Zapier lehetővé teszi két alkalmazás közötti integrációk létrehozását és összekapcsolását. A folyamat csak néhány percet vesz igénybe. Csak annyit kell tennie, hogy kiválaszt egy alkalmazást, és összekapcsolja vele a LiveAgentet. Szüksége lesz egy Zapier-fiókra. Ha még nem rendelkezik egyel, akkor ezen a linken hozhatja létre az e-mail címével. Amikor be van jelentkezve, menjen a LiveAgent + ShipStation integrációk oldalára.
Az oldalon görgessen lefelé, amíg meg nem jelenik a LiveAgent + ShipStation csatlakoztatása percek alatt rész. Itt választhatja ki az eseményindítót és a műveletet. Az egyik alkalmazásban megjelenő eseményindító aktiválja a másikban a műveletet.
Ennek az útmutatónak a példájaként bemutatjuk a ShipStation eseményindító Új megrendelés és a LiveAgent beszélgetés létrehozása műveletet. Különböző integrációs beállításokat választhat. Ha végzett a kiválasztással, folytassa a kék gombra kattintva.
Ebben a szakaszban konfigurálnia kell az eseményindítót. Kezdje azzal, hogy bejelentkezik a ShipStation-fiókjába. Bizonyos adataihoz hozzáférést kell biztosítania.
Meg kell adnia az API kulcsát is. Megtalálhatja a ShipStation fiókjában. Válassza a Beállítások> Fiók > API beállítások lehetőséget. Hozzon létre egy új API kulcsot, és másolja mind a kulcsot, mind a kulcs titkát a Zapier ablakba.
Javasoljuk, hogy tesztelje az eseményindítót, hogy működik-e. Ha végzett, folytassa a folyamatot.
Itt az ideje beállítani a LiveAgent műveletet. Be kell jelentkeznie LiveAgent-fiókjába, és hozzáférést kell biztosítania az adatkezeléshez. Ezután be kell állítania a művelet részleteit. Esetünkben meg kell határoznunk azt az üzenetet, amelyet akkor küldünk el, amikor a ShipStation új megrendelést kap.
Ennyi. Az utolsó lépés az, hogy tesztelje az eseményindítót, és ellenőrizze, hogy működik-e.
Most kipróbálhatja. Lépjen a ShipStation fiókjába, és hozzon létre egy új megrendelést a megrendelések részben.
Ellenőrizze a LiveAgent jegyrendszer postaládáját. Láthat egy üzenetet a ShipStation-től, amely tájékoztat egy új megrendelésről.
Nyugodtan hozzon létre további integrációkat más célokra, és tegye hatékonyabbá az online áruházait.
Frequently Asked Questions
Mi az a ShipStation?
A ShipStation egy szállítási megoldás online áruházak számára. Segít a szállítási címkék elkészítésében, a nyomon követési információkat közli az ügyfelekkel, automatizálást, vezeték nélküli nyomtatást és még sok minden mást kínál.
Milyen előnyei vannak a ShipStation és a LiveAgent használatának?
- megrendelések és szállítások kezelése a LiveAgentből - időt takarít meg az ügyfélszolgálat számára - javítja a termelékenységet
Az automatizált megoldás jelentős előnyöket kínál WordPress webhelyek számára, mint jobb felhasználói élmény, hosszabb időtöltés és személyre szabott link-equity elosztás. A LiveAgent chat eszköz segítséget nyújt a vásárlóknak és a látogatói viselkedés nyomon követésére is lehetőséget ad. A LiveAgent célja az ügyfélszolgálat játékosítása és az ügynökök motiválása, növelése a hatékonyság és elősegítése a csapatmunka. A LiveAgent feliratkozást kínál és küld egy üzenetet az e-mail címére, a belépési adatokkal.
A cikk összehasonlítja a különböző jegykezelő szoftvereket, és javasolja, hogy a felhasználók válasszák ki a legmegfelelőbb megoldást az igényeiknek megfelelően. A LiveAgent ideális megoldás az ügyfélszolgálatok számára, különösen azoknak, akik Google email fiókjukról futtatják a szolgáltatást. Az invitáló e-mailek vizuálisan vonzónak kell lenniük, és érdemes többször is elküldeni őket a következő héten. A LiveAgent hatékony eszköz az ügyfélszolgálattal való kommunikációhoz, javítja az ügyfélszolgálat hatékonyságát és növeli a vásárlói elégedettséget.