Stripe integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Mi a Stripe?
A Stripe egy online fizetési feldolgozó platform. Vállalkozások használják hogy pénzt küldjenek és fogadjanak.
Hogyan használhatja?
A Stripe segítségével kezelheti, törölheti, hozzáadhatja vagy létrehozhatja az előfizetéseket, az ügyfeleket, elemeket kereshet és még sok más. Értesítést kaphat a LiveAgent irányítópultján végrehajtott bármilyen változásról is, információkat kaphat az új kuponokról, számlatételekről, új díjakról és egyebekről.
Előnyök
- Gondoskodik kifizetéseiről
- Kezeli ügyfeleit
- Értesítést küld újdonságokról és frissítésekről
Az automatizált megoldás jelentős előnyöket kínál WordPress webhelyek számára, mint jobb felhasználói élmény, hosszabb időtöltés és személyre szabott link-equity elosztás. A LiveAgent chat eszköz segítséget nyújt a vásárlóknak és a látogatói viselkedés nyomon követésére is lehetőséget ad. A LiveAgent célja az ügyfélszolgálat játékosítása és az ügynökök motiválása, növelése a hatékonyság és elősegítése a csapatmunka. A LiveAgent feliratkozást kínál és küld egy üzenetet az e-mail címére, a belépési adatokkal.
A LiveAgent segíti a társaságokat és a banki iparágat az ügyfélszolgálatban, és lehetővé teszi az összes ügyfél-interakció egy helyen való rendezését. Az egyszerűen használható cikkszerkesztő a mellékletek csatolásával növelhető a cikkek hasznossága. Az ügyfélportál és fórum lehetőséget biztosít az ügyfelek közti közös kommunikációra. A LiveAgent segíti a vásárlói elégedettség és az értékesítés növelését. A LiveAgent ingyenes próbaidőszakkal és rengeteg integrációval rendelkezik.
A LiveAgent ügyfélszolgálati szoftver számos eszközzel és funkcióval rendelkezik, beleértve az együttműködési eszközöket, ügyfélsiker-kezelőket és készség alapú továbbításokat. A vállalat díjakat és tanúsítványokat is nyert, és ingyenes próbaverziót és támogatást kínál. A LiveAgent lehetőséget biztosít arra, hogy az ügyfelek anyanyelvükön kapjanak segítséget, és kínál több mint 40 személyre szabható alkalmazásnyelvet. Az intuitív jegyrendszer segítségével könnyen megtekinthetők az összes ügyfél-interakciók, és több mint 179 help desk funkció és 40 integráció áll rendelkezésre.