Squarespace integration
Partner website
Partner Privacy Policy
A Squarespace plugin aktiválásához kövesse az alábbiakban ismertetett útmutatót.
- A LiveAgent és a Squarespace összekapcsolásához szüksége lesz egy Zapier fiókra. Miután bejelentkezett, kattintson ide.
- Kattintson az alkalmazások összekapcsolása elemre.
- Töltse ki a kötelező mezőket, például az eseményindítókat és a kívánt műveleteket.
Mi az a Squarespace?
A Squarespace egy New York-i székhelyű amerikai magánvállalkozás, amely szoftvereket szolgáltat weboldalak készítéséhez és tárolásához. Ügyfelei előre elkészített webhelysablonokat és drag and drop elemeket használnak a weboldalak létrehozásához.
Hogyan használhatja?
A LiveAgent lehetővé teszi, hogy élő chat gombokat helyezzen el a Squarespace weboldalain.
Az automatizált megoldás jelentős előnyöket kínál WordPress webhelyek számára, mint jobb felhasználói élmény, hosszabb időtöltés és személyre szabott link-equity elosztás. A LiveAgent chat eszköz segítséget nyújt a vásárlóknak és a látogatói viselkedés nyomon követésére is lehetőséget ad. A LiveAgent célja az ügyfélszolgálat játékosítása és az ügynökök motiválása, növelése a hatékonyság és elősegítése a csapatmunka. A LiveAgent feliratkozást kínál és küld egy üzenetet az e-mail címére, a belépési adatokkal.
A LiveAgent számos hasznos funkcióval rendelkezik, amelyek segítik az ügyfélszolgálati élményt, mint a valós idejű chat és az online látogatók kezelése. Az ingyenes élő chat szoftver előnyei közé tartozik a vásárlói elégedettség, a gyorsabb válaszidő, az ügynökei hatékonyságának növelése és a megtérülés javítása. A promóterek nagyobb valószínűséggel vásárolnak újra, bocsátanak meg hibákat és kipróbálják az új ajánlatokat. A LiveAgent befektetése akár 95%-kal is növelheti a profitot.
A LiveAgent ügyfélszolgálati szoftver számos eszközzel és funkcióval rendelkezik, beleértve az együttműködési eszközöket, ügyfélsiker-kezelőket és készség alapú továbbításokat. A vállalat díjakat és tanúsítványokat is nyert, és ingyenes próbaverziót és támogatást kínál. A LiveAgent lehetőséget biztosít arra, hogy az ügyfelek anyanyelvükön kapjanak segítséget, és kínál több mint 40 személyre szabható alkalmazásnyelvet. Az intuitív jegyrendszer segítségével könnyen megtekinthetők az összes ügyfél-interakciók, és több mint 179 help desk funkció és 40 integráció áll rendelkezésre.