A Toky egy call center szolgáltatás, üzleti telefonrendszer és VoIP szolgáltató. A call center kezelésére szolgálgál.
Az új hívások, hangpostaüzenetek és szöveges üzenetek nem fognak elmenni Ön mellett, mert értesítést kap róluk a LiveAgent irányítópultján. Emellett kezelheti a névjegyeket, beszélgetéseket hozhat létre és szöveges üzeneteket is küldhet.
Legyen ön az első, aki e-mailen értesítést kap a termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos exklúzív ajánlatainkról és a legfrissebb hírekről!!
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..