Toky

Mi a Toky?

A Toky egy call center szolgáltatás, üzleti telefonrendszer és VoIP szolgáltató. A call center kezelésére szolgálgál.

Hogyan használhatja?

Az új hívások, hangpostaüzenetek és szöveges üzenetek nem fognak elmenni Ön mellett, mert értesítést kap róluk a LiveAgent irányítópultján. Emellett kezelheti a névjegyeket, beszélgetéseket hozhat létre és szöveges üzeneteket is küldhet.

Előnyök

  • Call center szolgáltató help desk-hez
  • Tudjon az összes hívásról, üzenetről és hangpostáról alkalmazásváltás nélkül
  • Küldjön üzenetet az irányítópultjáról
Vissza az integrációkhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót