Toky integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Mi a Toky?
A Toky egy call center szolgáltatás, üzleti telefonrendszer és VoIP szolgáltató. A call center kezelésére szolgálgál.
Hogyan használhatja?
Az új hívások, hangpostaüzenetek és szöveges üzenetek nem fognak elmenni Ön mellett, mert értesítést kap róluk a LiveAgent irányítópultján. Emellett kezelheti a névjegyeket, beszélgetéseket hozhat létre és szöveges üzeneteket is küldhet.
Előnyök
- Call center szolgáltató help desk-hez
- Tudjon az összes hívásról, üzenetről és hangpostáról alkalmazásváltás nélkül
- Küldjön üzenetet az irányítópultjáról
A LiveAgent platform bemutatása mellett a weboldal sütiket használ, lehetőség van a kapcsolatfelvételre a cégvezetőkkel és a Free Trial-hez nem szükséges bankkártya. A LiveAgent ajánlott kiskereskedőknek, beépített csevegőszoba és ingyenes migrációval rendelkezik. Az oldalon lehetőség van fiók létrehozására és a sütik elfogadására vagy elutasítására. Az ügyfélszolgálati szoftver növelheti az élő csevegés használatát az ügyfélszolgálatban és időpontos válaszokat ad a kérdésekre. Az oldaltérkép tartalmazza a felhasználási feltételeket, a biztonsági politikát és az adatvédelmi irányelveket.
A cikk összehasonlítja a különböző jegykezelő szoftvereket, és javasolja, hogy a felhasználók válasszák ki a legmegfelelőbb megoldást az igényeiknek megfelelően. A LiveAgent ideális megoldás az ügyfélszolgálatok számára, különösen azoknak, akik Google email fiókjukról futtatják a szolgáltatást. Az invitáló e-mailek vizuálisan vonzónak kell lenniük, és érdemes többször is elküldeni őket a következő héten. A LiveAgent hatékony eszköz az ügyfélszolgálattal való kommunikációhoz, javítja az ügyfélszolgálat hatékonyságát és növeli a vásárlói elégedettséget.
LiveAgent offers various communication channels and services for inbound sales campaigns. It also provides tools for customer service reports and agent performance overview. Integration templates make it easy to integrate digital products and services into the LiveAgent system. The software motivates agents with gamification, helps organize customer relationships, and gathers important feedback. AWeber is an email marketing tool that can be integrated with LiveAgent to track customer interactions and manage email campaigns. The integration can be activated through the LiveAgent configuration and allows for the management of subscribers and campaigns. The text also mentions the option to integrate AWeber with LiveAgent through Zapier.
A LiveAgent ügyfélszolgálati szoftver számos eszközzel és funkcióval rendelkezik, beleértve az együttműködési eszközöket, ügyfélsiker-kezelőket és készség alapú továbbításokat. A vállalat díjakat és tanúsítványokat is nyert, és ingyenes próbaverziót és támogatást kínál. A LiveAgent lehetőséget biztosít arra, hogy az ügyfelek anyanyelvükön kapjanak segítséget, és kínál több mint 40 személyre szabható alkalmazásnyelvet. Az intuitív jegyrendszer segítségével könnyen megtekinthetők az összes ügyfél-interakciók, és több mint 179 help desk funkció és 40 integráció áll rendelkezésre.