Weebly integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Ha hozzá akarja adni az egyik chat gombját a Weebly weboldalához, akkor ezt könnyen megteheti úgy, hogy beilleszti a gomb kódját a láblécbe.
- Először másolja a kívánt chat gombot a LiveAgent irányítópultjára.
- Keresse meg a Konfiguráció> Chat> Chat gombokat, és szerkessze meg a kiválasztott gombot.
- Másolja ki az integrációs kódot.
- Most lépjen a Weebly weboldalára, szerkessze meg és lépjen a felső menüben a Beállítások menüpontra, és nyissa meg a Keresőoptimalizálás (SEO) alkalmazást.
- Helyezze a gomb kódját a Lábléc kód részbe:
- Ne felejtse el elmenteni a változtatásokat!
- Webhelye innentől integrálva van a gombbal – a gomb beállításai alapján jelenik meg.
Mi az a Weebly?
A Weebly egy ingyenes online weboldal-készítő, amely hozzáférést biztosít testreszabható weboldal-dizájokhoz és hasznos eszközökhöz weboldala felépítéséhez és az ideális vállalkozása növekedéséhez.
Hogyan használhatja?
A LiveAgent Weebly integrációja lehetővé teszi, hogy élő chat gombokat helyezzen el a Weebly weboldalain.
A VoipTel Olaszországban számos online támogatási lehetőséggel és reklámhirdetéssel áll az ügyfelek rendelkezésére. A LiveAgent ügyfélszolgálati szoftver sok funkcióval rendelkezik, beleértve a VoIP telefonrendszereket, és támogatást nyújt az adatmigrációhoz. A ComMeeTT egy VoIP szolgáltató platform, amely egyszerűen integrálható a LiveAgent call centerrel, és a hét minden napján támogatást biztosít partnereinek. Az integráció LiveAgent előfizetőinek ingyenes, de a ComMeeTT külön díjat számít fel. A call center szoftver használatával kapcsolatban keressük fel a foglaljon demót linket.
Ez a cikk bemutatja az 5 legjobb CRM-rendszert az üzleti élet számára, beleértve a Salesforce-t, az Insightly-t, a Zoho CRM-et, a Scoro-t és a Microsoft Dynamic 365-et. A LiveAgent vállalatról szóló szövegben számos szoftvert és szolgáltatást említenek, mint például a VoIP telefonrendszerek, az ügyfélszolgálati és panaszkezelési rendszerek. Az oldal további szolgáltatásai közé tartozik a technikai támogatás és a részletes változási napló. Fontos megfontolni az összes opciót ennek érdekében. Ajánlott feliratkozni a hírlevélre és felvenni a kapcsolatot a Sales-el.