Xero integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Mi a Xero?
A Xero egy számlázási platform, amelyet számlázásra, jelentésre, banki egyeztetésre és egyebekre használnak.
Hogyan használhatja?
A Xero integrációval új számlákat, megrendeléseket, fizetéseket, névjegyeket, árajánlatokat, számlákat, nyugtákat hozhat létre vagy kezelhet. Használhatja arra is, hogy értesítést kapjon a hírekről vagy azok változásairól.
Előnyök
- Kövesse és kezelje számláit, jelentéseit és még sok mást
- Hozzon létre feladatokat vagy más tevékenységeket egy szoftverből
- Kezelje ügyfeleit vagy adjon hozzá feladatokat és megjegyzéseket
- Nincs több váltogatás appok között
A Xero integrálása a LiveAgenttel a Zapieren keresztül
A Zapier segítségével integrálhatja a Xerot a LiveAgentbe. A Zapier a két alkalmazás közötti integrációs folyamatot pofon egyszerűvé teszi. Percek alatt kész és nem kell semmilyen kódolási tapasztalat hozzá.
Az első dolog, amire szüksége lesz, az egy Zapier-fiók. Itt létrehozhat egyet. Ha végzett, egyszerűen jelentkezzen be, és folytassa a LiveAgent + Xero integrációs oldalra.
Görgessen lefelé az oldalon, amíg meg nem jelenik a LiveAgent + Xero csatlakoztatása percek alatt rész. Ebben a részben kiválaszthatja az eseményindítót és a műveletet. Az egyik alkalmazásban megjelenő eseményindító a másikban műveletet okoz. Gondolja át, mit szeretne tenni az integrációval, és válasszon.
Ezt követően folytassa az alábbi kék gombra kattintva. Ennek az útmutatónak a példájaként a Xero eseményindító Új Számla és a LiveAgent Új beszélgetés műveletet választottuk.
A következő szakaszban konfigurálnia kell a Xero eseményindítót. Jelentkezzen be fiókjába, és adja meg a szükséges adatengedélyeket. A konfigurálás néhány egyszerű lehetőségre kattintás kérdése.
A következő rész teszteli az eseményindítót. Ezt a tesztet kihagyhatja, de javasoljuk, hogy próbálja ki a problémák megelőzése érdekében.
Itt az ideje konfigurálni a LiveAgent műveletet. A beállításhoz néhány mező kitöltése szükséges, például a küldő és a címzett e-mailje, az üzenet tárgya és egyebek. Ez a létrehozni kívánt integrációtól függ. Ne feledje, hogy az üzenetküldő e-mail címe nem lehet ugyanaz, mint amelyet a LiveAgent-fiókjához használ.
Ha végzett, végezzen el egy utolsó integrációs tesztet, hogy lássa, működik-e. Ha bármilyen problémába ütközik, a Zapier egy praktikus hibaelhárítási útmutatóval rendelkezik az oldalon.
Most már láthatja az integrációt működés közben. Bármikor új számlát adnak hozzá a Xeroban, a jegyet a LiveAgent jegyrendszerben kapja meg.
Nyugodtan térjen vissza a webhelyre, és hozzon létre további integrációkat a LiveAgent ügyfélszolgálatához.
Frequently Asked Questions
Mi az a Xero?
A Xero felhőalapú számviteli szoftver, elsősorban a kisvállalkozások számára. A Xero segítségével: - ütemezés és bolti fizetések - költségtérítési igény - nyomon követheti a projekteket
Hogyan tudja kihasználni a Xero integrációt a LiveAgenttel?
A LiveAgent Xero integrációja lehetővé teszi a következőket: - kezelni a számlákat, kifizetéseket, megrendeléseket, számlákat, nyugtákat - értesítéseket kaphat a hírekről és a változásokról
A LiveAgent platform bemutatása mellett a weboldal sütiket használ, lehetőség van a kapcsolatfelvételre a cégvezetőkkel és a Free Trial-hez nem szükséges bankkártya. A LiveAgent ajánlott kiskereskedőknek, beépített csevegőszoba és ingyenes migrációval rendelkezik. Az oldalon lehetőség van fiók létrehozására és a sütik elfogadására vagy elutasítására. Az ügyfélszolgálati szoftver növelheti az élő csevegés használatát az ügyfélszolgálatban és időpontos válaszokat ad a kérdésekre. Az oldaltérkép tartalmazza a felhasználási feltételeket, a biztonsági politikát és az adatvédelmi irányelveket.
A cikk összehasonlítja a különböző jegykezelő szoftvereket, és javasolja, hogy a felhasználók válasszák ki a legmegfelelőbb megoldást az igényeiknek megfelelően. A LiveAgent ideális megoldás az ügyfélszolgálatok számára, különösen azoknak, akik Google email fiókjukról futtatják a szolgáltatást. Az invitáló e-mailek vizuálisan vonzónak kell lenniük, és érdemes többször is elküldeni őket a következő héten. A LiveAgent hatékony eszköz az ügyfélszolgálattal való kommunikációhoz, javítja az ügyfélszolgálat hatékonyságát és növeli a vásárlói elégedettséget.
A LiveAgent szoftvercég lehetőségeket és partnereit kínálja vállalkozások számára az élményszintű ügyfélszolgálat és innovatív megoldások terén. Az oldalon lehetőség van a szoftvert kipróbálni vagy ajánlatot kérni, amely számos hasznos funkciókat tartalmaz, beleértve az online látogatók kezelését. Az alkalmazás 14 napig ingyenesen használható. Az ügyfélszolgálati támogatás és az ügyfél élmény kulcsfontosságú az elégedettséghez. Az integrációjuk lehetővé teszi a LiveAgent CS-Cart alkalmazás használatát, amely elősegíti a hatékonyabb ügyfélszolgálatot és eladásnövelést.
A LiveAgent szoftver lehetővé teszi az ügyfélszolgálati munkatársak számára, hogy minden kérdést egy helyről kezeljenek, emojikat és sablon válaszokat használjanak, valamint testreszabják a chat ablakot. Az élő chat automatikus fordítása eltávolítja a nyelvi akadályokat, és az élő webanalitika hasznos az ügyfélszolgálatban. A LiveAgent több kommunikációs csatornát is összekapcsol egy univerzális postaládába, így az ügyfélszolgálat hatékony lehet. A LiveAgent irányítópultjának létrehozása folyamatban van. A weboldal sütiket használ, amelyek hasznosak lehetnek az adatvédelem kérdéseiben.