Partner
Mi a Xero?
A Xero egy számlázási platform, amelyet számlázásra, jelentésre, banki egyeztetésre és egyebekre használnak.
Hogyan használhatja?
A Xero integrációval új számlákat, megrendeléseket, fizetéseket, névjegyeket, árajánlatokat, számlákat, nyugtákat hozhat létre vagy kezelhet. Használhatja arra is, hogy értesítést kapjon a hírekről vagy azok változásairól.
Előnyök
- Kövesse és kezelje számláit, jelentéseit és még sok mást
- Hozzon létre feladatokat vagy más tevékenységeket egy szoftverből
- Kezelje ügyfeleit vagy adjon hozzá feladatokat és megjegyzéseket
- Nincs több váltogatás appok között
A Xero integrálása a LiveAgenttel a Zapieren keresztül
A Zapier segítségével integrálhatja a Xerot a LiveAgentbe. A Zapier a két alkalmazás közötti integrációs folyamatot pofon egyszerűvé teszi. Percek alatt kész és nem kell semmilyen kódolási tapasztalat hozzá.
Az első dolog, amire szüksége lesz, az egy Zapier-fiók. Itt létrehozhat egyet. Ha végzett, egyszerűen jelentkezzen be, és folytassa a LiveAgent + Xero integrációs oldalra.

Görgessen lefelé az oldalon, amíg meg nem jelenik a LiveAgent + Xero csatlakoztatása percek alatt rész. Ebben a részben kiválaszthatja az eseményindítót és a műveletet. Az egyik alkalmazásban megjelenő eseményindító a másikban műveletet okoz. Gondolja át, mit szeretne tenni az integrációval, és válasszon.
Ezt követően folytassa az alábbi kék gombra kattintva. Ennek az útmutatónak a példájaként a Xero eseményindító Új Számla és a LiveAgent Új beszélgetés műveletet választottuk.

A következő szakaszban konfigurálnia kell a Xero eseményindítót. Jelentkezzen be fiókjába, és adja meg a szükséges adatengedélyeket. A konfigurálás néhány egyszerű lehetőségre kattintás kérdése.

A következő rész teszteli az eseményindítót. Ezt a tesztet kihagyhatja, de javasoljuk, hogy próbálja ki a problémák megelőzése érdekében.

Itt az ideje konfigurálni a LiveAgent műveletet. A beállításhoz néhány mező kitöltése szükséges, például a küldő és a címzett e-mailje, az üzenet tárgya és egyebek. Ez a létrehozni kívánt integrációtól függ. Ne feledje, hogy az üzenetküldő e-mail címe nem lehet ugyanaz, mint amelyet a LiveAgent-fiókjához használ.

Ha végzett, végezzen el egy utolsó integrációs tesztet, hogy lássa, működik-e. Ha bármilyen problémába ütközik, a Zapier egy praktikus hibaelhárítási útmutatóval rendelkezik az oldalon.

Most már láthatja az integrációt működés közben. Bármikor új számlát adnak hozzá a Xeroban, a jegyet a LiveAgent jegyrendszerben kapja meg.


Nyugodtan térjen vissza a webhelyre, és hozzon létre további integrációkat a LiveAgent ügyfélszolgálatához.
Frequently asked questions
Mi az a Xero?
A Xero felhőalapú számviteli szoftver, elsősorban a kisvállalkozások számára. A Xero segítségével: - ütemezés és bolti fizetések - költségtérítési igény - nyomon követheti a projekteket
Hogyan tudja kihasználni a Xero integrációt a LiveAgenttel?
A LiveAgent Xero integrációja lehetővé teszi a következőket: - kezelni a számlákat, kifizetéseket, megrendeléseket, számlákat, nyugtákat - értesítéseket kaphat a hírekről és a változásokról
A LiveAgent egy ügyfélszolgálati szoftver, amely innovatív megoldásokat kínál a panaszkezelési rendszerek, az e-mail kezelő szoftverek és az ügyfélportál szoftverek terén. Az ügyfélszolgáltatás fontos része a vállalkozásoknak és az ügyfélek hűségét befolyásolja, ezért fontos figyelembe venni az ügyféligényeket. A LiveAgent rendszere jelentéseket biztosít, a gamifikációval motiválja az ügyfélszolgálati csapatot és lehetőség van az ügyfelek véleményét felhasználó termékek előállítására az Értékelés és Javaslat Táblával. A cég támogatja a VoIP telefonrendszereket és az önkiszolgáló szoftvereket is, és részletes adatmigrációs és rendszerállapot jelentéseket biztosít.
A szöveg kiemeli az ügyfélszolgálati szerepek és feladatok fontosságát, és javasolja a LiveAgent platform használatát a fejlesztésre. Emellett, javasolják a tudásbázisok és az ügyfélszolgálati szoftverek használatát, valamint sablonokat kínálnak jelszó-visszaállításra és visszajelzés kérésére. A szöveg emlékeztet arra, hogy a megfelelő kommunikáció és szerepcím kiválasztása fontos a munkakapcsolatokban.
Understanding consumer psychology is essential for success in marketing. By studying consumer behavior, businesses can better adapt their marketing campaigns, sales locations, and customer support to meet consumer needs. Paying attention to small details, like website background color or adding emoticons, can greatly impact how consumers perceive a brand. It's important to focus on the benefits for the customer and provide a clear and compelling reason to use a product or service. At Hello Bar, A/B testing helped identify how even small changes, like background color, can significantly impact conversion rates for pop-ups collecting personal information.
A LiveAgent a vállalatok számára hatékony eszköz az ügyfélszolgálat növeléséhez. Különböző csatornáin keresztül lehetővé teszi az ügyfelekkel való gyors és hatékony kommunikációt, emellett pedig könnyen kezelhető és kedvező áron érhető el. Az ügyfélszolgálati csapat mindig gyorsan és segítőkész megoldásokkal reagál. A LiveAgent frissítéseiről és kedvezményeiről szóló hírek olvashatóak a weboldalon, valamint feliratkozással létrehozható egy fiók. Több cég ajánlja a LiveAgentet, amely javítja a vásárlói elégedettséget és megtakarítja az ügyfélszolgálati időt és pénzt.