Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Email automatizáció

Idő és erőforrás hiányban szenved a következetes email marketing kapcsolatfelvételhez?

A következetlen vagy nem elegendő email marketing szállítása egy idő után megölheti üzletét.

Tudta, hogy…

A társaságok, amelyek automatizált emaileket küldenek, 133%-kal valószínűbben küldenek releváns megfelelő üzeneteket egy ügyfél vásárlási ciklusban.

Az email automatizációs eszközök/integrációk a legjobb módok az alkalmazott hatékonyság növelése érdekében, egyidejűleg az értékesítések növelésével.

Mi az email és a marketing automatizáció?

Mi a marketing automatizáció?

A marketing automatizáció egy rendszer, amely lehetővé teszi, hogy automatizálhasson olyan feladatokat, amelyek növelik az értékesítését. A legjelentősebb előny az, hogy a kereskedők kényelmesen prioritizálhatnak más feladatokat, egyidejűleg biztosítja, hogy minden ügyfél ugyan azon a marketing csatornán megy át.

Egyik példája a hatékony marketing automatizációnak az, hogy automatizálja az email üzeneteket annak érdekében, hogy a kívánt üzenetet a teljes email listájának átküldje. Az email automatizációt széleskörűen minden iparágban használják, különösen az eKereskedelmi üzletekben. Például az eKereskedelmi platformok beépítik az email automatizációs eszközöket és integrációkat az eKereskedelmi üzletekbe, hogy bátorítsák a repetitív viselkedéseket és egy lojális ügyfélbázist építsenek. Nézzük meg közelebbről, hogy mi az email automatizáció.

Mi az email automatizáció?

Az email automatizáció egy folyamat, amelyben előre elkészített emaileket küldhet sorban a közönségének a megfelelő időben, míg más feladatokon dolgozik. Mivel az emailek automatikusan vannak küldve, sok potenciált kovácsolhat belőlük. A sorban történő automatizált emailek egy marketing stratégia, amely a vásárlási viselkedés, értékesítés és szükségletek alapján céloz embereket dinamikus tartalommal.

Összességében az email marketing automatizáció kulcsfontosságú faktora az, hogy releváns tartalommal rendelkező email sorozatokat küldjön. Eredményképpen óriási előnyökhöz juthat idővel, például ügyfél lojalitást, ügyfél visszatartást és növekedett értékesítéseket.

Miért kellene automatizálnia a marketing emaileket?

Az email marketing előnyei tartalmazzák;

Ügyfélmegtartás

A megfelelő időben való email küldése a célzott közönségnek exponenciálisan megnövelheti az ismételt vásárlásokat. Például az elhagyatott kosár emailek vagy az ajánlat emailek nagyszerűek az ismételt e-Kereskedelmi értékesítésekre.

Ügyfél lojalitás

Az emailek okos módjai az ügyfélkapcsolat menedzsment fejlesztésére. Például az ügyfél születésnapján való email küldése egy módja a kapcsolat fejlesztésére és az ügyfél kötelékének erősítésének az üzlettel. Visszajelző emailek, kérdőív emailek, speciális bejelentések – ezek az egyszerű automatizációk lojális ügyfeleket készíthetnek.

Fejlesztett marketing munkafolyamatok

Az email marketing automatizáció egy nagyszerű módja a marketing munkafolyamatok fejlesztésének. Az üzlete átküldheti az üzeneteket az ügyfélbázisának, míg más feladatokat végez, mivel a folyamat automatikus. Ezáltal biztosíthat egy minőségi ügyfél kalandot és ügyfél élményt.

Növekvő eladások

Tudta, hogy üzlete több bevételt vonzhat az emailekkel? Ez azért van, mert az email automatizáció figyelmet teremthet a potenciális ügyfelek számára és a nyomokat ügyfelekké változtathatja.

Hogyan kezdje el az email automatizációt

Az első dolog, amit meg kell határoznia az az eszköz vagy szoftver, amely a legalkalmasabb társaságának. Bizonyosodjon meg róla, hogy átgondolja a személyre szabást, az árt, a haladó funkciókat, és a használat egyszerűségét, ha a megfelelő eszközt határozza meg, amely biztosítja, hogy az ügyfelei az Ön által választott marketing csatornán mennek keresztül.

Ahogyan előzőleg állítottuk, fontos a megfelelő rendszert kiválasztani társaságának; ezáltal ajánljuk a visszajelző platformok használatát annak érdekében, hogy leszűkítse az eszközök listáját, amelyek növelni fogják az email konverziós rátáját. Továbbá használja ki az ingyenes demó próbaidőszakokat, hogy érezze, hogyan működnek az eszközök.

Ha egy teljeskörű ügyfélszolgálati platformot keres, amely lehetővé teszi az emailek automatizációját marketing és támogatói szolgáltatásokért, akkor a LiveAgent a megfelelő választás.

Mi a LiveAgent?

A LiveAgent egy segédpult szoftver, amely ügyfél kérelmeket gyűjt többféle csatornán keresztül, mint az email, élő chat, telefon, fórum, Facebook, Instagarm, Viber, Twitter stb. Továbbá átfogó jelentéseket készít, így a menedzserei egyszerűen észlelhetnek bármilyen problémát előzetesen. Továbbá automatizálja a napi ügyfélszolgálatot/támogatói feladatokat a növekedett hatékonyságért. A rendszer tartalmaz hívásközpontot, jegykezelést, tudásbázist, fórumot, ügyfélportált, élő chatet és még sok mást. Ahhoz, hogy többet tudjon meg, nyugodtan nézze meg a lenti videót.

https://www.youtube.com/watch?v=3zYfDwqNj0U

Érdekli a LiveAgent? A LiveAgent egy 14 napos ingyenes próbaidőszakot kínál minden feliratkozónak. Adjon neki egy esélyt és fejlesszen azonnal.

Hogyan automatizálhatja az emaileket a LiveAgent-ben?

A LiveAgent több, mint 180 integrációt kínál, hogy a legtöbbet hozza ki az információkból, melyek egyetlen interfészről férhetőek hozzá. Például integrálhatja az ActiveCampaign-t vagy a Clickfunnels-t. Mindkét email automaztizáció integráció fejleszti a konverzációs eseményeket hosszútávon.

Nézze meg az elérhető email marketing integrációkat a LiveAgent-ben a növekedett konverziós műveletekért.

Email típusok, amelyeket az automatizációs eszközzel küldhet

Számos email marketing eszköz biztosítja a növekedett metrikákat, például a vásárlási ráta és a jövedelem. Nézze meg az automatizált emailek példáit lent, hogy inspirációt kapjon.

  • Feliratkozás megerősítő emailek
  • Rendelés emailek
  • Speciális ajánlat emailek
  • Évfordulós emailek
  • Tranzakciós emailek
  • Kérdőív emailek
  • Hírlevél emailek
  • Ingyenes próbaidőszak lejárat emailek
  • Feliratkozás visszavonás emailek
  • Speciális előnézet emailek
  • Ajándékozási emailek
  • Kezdeti emailek

Mikor ne használja az automatizált emaileket

Sok előnyei vannak az automatizált emaileknek, viszont takarékosan kell használnia. Bizonyos szituációk az ügyfélszolgálati ügynökei figyelmét igénylik. Például az üzleteknek nem kellene automatizálni a válaszokat az ügyfél kérelmekre. Az ügyfél általában azonnali válaszra vár és emberi beavatkozási vár el. Egy automatizált email nem oldhat meg minden kérelmet, mivel minden eset más és más. A túl sok email automatizáció elveheti az emberi elemet üzletéből.

Moreover, the more you practice communicating with customers, the better your skills and relationships are. Imagine the scenario where your email automation software does not work, and your employees don’t know how to troubleshoot customer problems. The key to email automation, as with everything else, is a balance. Test it out and see what suits your brand the best. However, please do not fall into the trap of automating it all, as it can be detrimental to your brand.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “GYIKoldal”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Kérdés”, “name”: “Mi a marketing automatizáció?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “A marketing automatizáció egy rendszer, amely lehetővé teszi, hogy automatizálhasson olyan feladatokat, amelyek növelik az értékesítését.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Mi az email automatizáció?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Az email automatizáció egy folyamat, amelyben előre elkészített emaileket küldhet sorban a közönségének a megfelelő időben, míg más feladatokon dolgozik.” } },{ “@type”: “Kérdés”, “name”: “Miért kellene automatizálnia az email marketinget?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Az email marketing előnyei tartalmazzák; fejlesztett ügyfélvisszatartás, marketing munkafolyamatok, növekedett ügyfél lojalitás és értékesítések. ” } },{ “@type”: “Kérdések”, “name”: “Hogyan kezdje el az email automatizációt?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válaszok”, “text”: “A kezdéshez meg kell határoznia az eszközt vagy szoftvert, amely a legalkalmasabb társaságának. Bizonyosodjon meg róla, hogy átgondolja a személyre szabást, az árt, a haladó funkciókat, és a használat egyszerűségét, ha a megfelelő eszközt határozza meg, amely biztosítja, hogy az ügyfelei egy megfelelő marketing csatornán mennek keresztül. ” } },{ “@type”: “Kérdés”, “name”: “Milyen típusú emaileket küldhet az automatizációs eszközzel?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Az automatizációs emailek példái; üdvözlő emailek, születésnapi emailek, szállítási emailek, visszajelző/kérdőív emailek, évfordulós emailek, stb.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Mikor ne használjon automatizált emaileket?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Sok előnyei vannak az automatizált emaileknek, viszont takarékosan kell használnia. Bizonyos szituációk az ügyfélszolgálati ügynökei figyelmét igénylik. Például az ügyfél kérelmekre való válaszokat nem kellene automatizálni. Az ügyfeleknek általában azonnali válaszra van szükségük és elvárják az emberi beavatkozást. ” } }] }
logó ügyfél forbes
logó ügyfél airbus
slido zöld
logó ügyfél nascar
logo esky color
logó ügyfél usc
Vissza az akadémiához Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.