• Sablonok
  • Elhagyatott bevásárló kosár email sablonok

Elhagyatott bevásárló kosár email sablonok

A bevásárló kosár elhagyatottság mindig is az egyik legnagyobb kihívás volt, amivel az online viszonteladóknak szembe kellett nézniük. A Statista felfedte, hogy a globális bevásárló kosár elhagyatottsági ráta 69.57% volt 2019-ben. Ilyen nagy méretű bevásárló kosár elhagyatottsági ráta egyenértékű nagyon sok potenciális jövedelem veszteséggel sok vállalat esetében.

Lehetetlen teljesen kiiktatni a kosár elhagyatottságot, viszont minimalizálhatja számos kulcs taktikával és stratégiával, mint például azzal, hogy a vásárlási folyamatot olyan könnyűvé teszi, amilyen csak lehet, miközben proaktív élő chat támogatást kínál a vásárlási oldalán és elhagyatott kosár emaileket küld azok számára, akik küzdenek a vásárlási folyamat teljesítésével.

Miért küldjön elhagyatott kosár emaileket?

 - App - Uploads - 2020 - 03 - Agent Email Templates Settings.jpg
Mentse el az email sablonjainkat és vesse be őket egy kattintással egyenesen a LiveAgent irányítópultjából

Az elhagyatott kosár emailek egyike a leghatékonyabb, legjövedelmezőbb emaileknek, amiket a kereskedők küldhetnek a potenciális vásárlói számára. A Moosend szerint, 45%-a az összes kosár elhagyatottsági emailnek meg van nyitva, az összes kosár elhagyatottsági email 21%-ára rákattintanak és 50%-a ezeknek a kattintásoknak vásárláshoz vezet. Ez azt jelenti, hogy majdnem a vásárlók 11%-át vissza tudja hozni egyszerűen azzal, hogy emlékezteti őket az elhagyatott kosarukról.

5 legjobb stratégia, amit az elhagyatott kosár emailekben használhat

  1. Fülbemászó tárgy sor: 64%-a az embereknek kizárólag a a tárgy sorok alapján dönti el, hogy megnyitják-e az emailt vagy sem. Bizonyosodjon meg, hogy szenzációs tárgy sorokat készít, mivel ez lehet az egyetlen esélye arra, hogy felkeltse az ügyfél figyelmét egy zsúfolt postaládában.

  1. Személyre szabás: A személyre szabott emailek mindig több nyitási és kattintási rátával rendelkeznek. Az elhagyatott kosár emailek személyre szabottak lehetnek azáltal, hogy a nevén szólítja meg a vásárlót és felsorolja a kosárban hagyott tárgyait.

  1. Időzítés és gyakoriság: Gondolja át a három-emailes sorrend beépítését, hogy újra kapcsolatba lépjen az elhagyatott vásárlókkal és állítsa be az első emailt úgy, hogy a kosár elhagyatottság első órájában küldje el. Egy tanulmány a Barilliance által kiderítette, hogy az első email ideális időben való elküldése 20.3%-os konverziós rátát eredményezhet.

  1. Kis kötelezettségű CTA: Tegyen egyértelmű felhívást a cselekvésre a nagy súrlódású szavak elkerülésével, mint például a ‘vásárlás’ és ‘fizetés’. Ehelyett kevesebb elkötelezettségű alternatívákat ajánlott használni, mint például a ‘Vissza a kosarához’, ‘Kosaram megtekintése’, ‘Vessen még egy pillantást’, stb.  

  1. Közösség biztos: Az emberek 91%-a általában szokott online véleményeket olvasni, így a közösségi érvényesítés bizonyítottan hatással van az online vásárlási döntésekre. Használja a visszajelzéseket és az ajánlásokat arra, hogy bizalmat és hitelességet építsen és hogy átkonvertálja azokat, akiket még nem sikerült meggyőznie.

Elhagyatott kosár példa - Sephora
Bevásárló kosár elhagyatottsági email a Sephora által

Elhagyatott Kosár Email Tárgy Sor Ötletek

  • Elmentettük Önnek a kosara tárgyait.
  • Otthagyott pár dolgot a [Company name] bevásárló kosarában.
  • A tárgyak a kosarában várnak Önre.
  • [Name], a kosara hamarosan elavul.
  • 3…2…1 Kifut az időből. Szerezze meg a [product name]-t most!
  • Csak egy pár [product name] maradt, [Name]. Szerezze meg a sajátját.
  • Hé, majdnem kifogyott.
  • Szerezze meg a [product name]-t, míg elérhető.
  • Meg fogja tudni csinálni? A kosara hamarosan elavul.
  • A kosár elavul 10…9…8…
  • El fogja veszíteni kosarát…
  • Nem fogjuk tudni megtartani kosarát, utolsó lehetőség!
  • [Days] maradt: mentse meg a bevásárló kosarát most.
  • Mindjárt kész…
  • Elfelejtkeztél rólam, [Name]? 😱
  • [Name], a kosara azon tűnödik, hogy hova ment.❤️
  • A kosara KÉNYSZERÍTETT minket, hogy elküldjük ezt az emlékeztetőt. 🙂
  • Ez a kosár Önhöz tartozik, [Name]?
  • [Name], ne hagyja, hogy a [product name] elszökjön öntől.
  • [Name], úgy hallottuk, hogy érdekli a [product name].
  • [Name], megtartsuk önnek a [product name]-t?
  • Hé, [Name], hová mentél?
  • Olyan messzire jutott, [Name], ne adja fel!
  • Jöjjön vissza és spóroljon nagyot. Kedvezmény!
  • X% kedvezmény a bevásárló kosaramra? Igen, kérem!
  • [Name], ingyenes szállítás a kosara tárgyaira!
  • Teljesítse a vásárlást és kapjon X% kedvezményt.
  • Kapjon X% kedvezményt kosarára, mielőtt eltűnik.
  • X% a kosarára meggyőzné?

10 Kosár Elhagyatottság Email Sablon Példa

Az olyan figyelem felkeltő kosár elhagyatottsági emailek készítése, amely konvertál, kihívás lehet. Itt van 10 alapvető elhagyatott kosár email sablon, amelyet használhat email marketing kampányaiban, hogy fejlessze a kosár elhagyatottsági rátáját és visszanyerje a potenciális vásárlókat, akik elhagyták kosarukat.

A ‘Szívesen segítünk’ email sablon


Hi [Name],

I noticed that you added some [Brand] items to your cart but have yet to check out.

I just wanted to make sure all your questions are answered, and that you’re not having any problems with the checkout process.

I’m committed to doing everything I can to help you out. If you’re having trouble placing your order online or have any questions, simply reply to this email. Otherwise, you can finish your check out here:

RETURN TO BASKET
I look forward to hearing from you.
[YOUR SIGNATURE]

Az ‘Ingyenes szállítás’ email sablon


[Name], your favorites can be shipped to you for FREE!

Did you know that you’re eligible for free shipping?

Not everyone gets this offer. Lucky you! Simply use this code [code number] at checkout and get your package delivered free of charge.

[cart details]

FINISH CHECKING OUT

Trouble checking out? We’re here to help! For any questions, just email us at [email address] or call us at [phone number] Monday through Friday 8 am – 6 pm EST.

A ‘Kedvezmény ajánlat’ email sablon


Hey [Name],

We noticed that you left some great stuff in your cart. To make it worth your while, here’s a 10% discount off of your entire purchase if you complete your order in the next 24 hours.

Just enter this code [coupon code] at checkout! But hurry as this code will expire shortly …

TAKE ME BACK TO MY CART

Here’s a reminder of what you added to your cart:

[cart details]

Issues? Just call us at [phone number] or drop us an email at [email address].
[YOUR SIGNATURE]

A ‘Végső visszaszámlálás’ email sablon


[Name],

Did you leave something behind?

Oh yes, you did. A bunch of your favorites from your wishlist are still waiting in your cart.

Now is your chance to complete the order — the clock is ticking and we can’t hold them for you any longer. The demand is simply too high.

[countdown timer]

[cart details]

RESTORE MY CART

Don’t miss this opportunity.

Az ‘Ezt az ajánlatot ragadja meg’ email sablon


Hi [Name],

What happened? You almost ordered:

[cart details]

We’ve got a special deal for you! Use discount code [code number] when you checkout and save 10% on your order. The deal is available to you for the next 48 hours. Click this link to head back to your cart and grab your discount:

BACK TO [NAME’S] CART

P.S. If the discount coupon doesn’t work, simply notify us by responding to this email. We will resolve it.

Az ‘Ezeket nézze meg’ email sablon


Hi [Name],

It’s been a while since you left your shopping bag. Come back and show it some love. A simple click will do, and it’s all yours.

[cart details]

GET MY BAG

Here are some recommendations. Just for you.

[personalized product recommendations]

Having trouble checking out? Email us at [email address] or give us a call at [phone number].

A ‘Nézze meg mit mondanak az emberek’ email sablon


Hey [Name],

Your shopping cart is about to expire. Still thinking about purchasing these items?

[Cart details]

RETURN TO CHECKOUT

If you still can’t decide, check out some reviews from recent purchasers:

[Review 1]
[Review 2]
[Review 3]
[More reviews]

Questions? Concerns? Please don’t hesitate to contact us!

Az ‘Elmentettük a tárgyait’ email sablon


Hey [Name],

Heads up! To make your life easier we’ve saved the items that you recently put in your cart. Hurry back before they sell out! (Side note: shipping and returns are always free, so there’s no harm in just going for it.)

Here’s what you picked:

[cart details]

VIEW MY CART

If you’re on the fence or have any questions, call us at [phone number] or email us at [email address] – we’re around 24 hours, 7 days a week.

P.S. Take a peek at WHAT’S NEW THIS WEEK at [www.companywebsite.com]

A ‘Nagyszerű választás’ email sablon


Hey [Name],

This is [Name] from [Company]. How’s it going?

I saw you left some products in your cart but didn’t put the order through. Did you need any assistance?

By the way, I really like [item/ items a customer picked], great choice!

If you need anything – let me know, I’m happy to help. Just shoot me an email. You can return to your cart by clicking the button below:

RETURN TO MY CART

I hope this helps.
[YOUR SIGNATURE]

 A ‘Vissza a kosárhoz’ email sablon


Hey [Name],

Looks like you left some [items] in your shopping cart on our site. Please, allow me to transport you back to your shopping cart. Free of charge.

Feel free to click literally any link in this email. They all go back to your shopping cart.

TELEPORT TO YOUR CART

If you have any questions or need a hand, just reply to this email and a customer service Ninja will help you out.

Cheers,
[YOUR SIGNATURE]

Free 14-day trial with no credit card input?

That's right! Save our abandoned cart email templates and start sending them out directly from LiveAgent. Find out just how easy it is today!

Frequently asked questions

Mi az átlagos kosár elhagyatottsági ráta?

Erre a kérdésre kizárólag egy válasz van és az a válasz az igen! A bevásárló kosár elhagyatottsági adatok szerint az e-kereskedelmi márkák $18 bn-t vesztenek az összes értékesítési jövedelemből, mert a potenciális vásárlók elhagyják a boltot a rendelés teljesítése nélkül (source). A kosár elhagyatottsági rátán kívül egy összetett kosár elhagyatottsági stratégia készítésére és beépítésére is fókuszálnia kellene.

Mi az átlagos kosár elhagyatottsági ráta?

Meglepetésként érheti, de az átlagos kosár elhagyatottsági ráta minden iparágat nézve 70%-os. 10 potenciális kliensből minden 7. félbehagyja a vásárlási folyamatát (source). Ez nem azt jelenti, hogy rendben van elérni ezt a számot, de meggyőződhet róla, hogy ez egy normális kihívás, amivel minden e-kereskedelmi vállalatnak szembe kell néznie.

Mennyi “jöjjön vissza a bevásárló kosarához” emailt kellene küldenem?

Küldjön egy emailt, amivel emlékezteti a potenciális klienst a kosara tárgyairól, de ne legyen túl tolakodó. Mindenek után, nem akarja, hogy egyetlen értékes kontakt is leiratkozzon a marketing kommunikációjáról, egyszerűen csak azért, mert túl tolakodó volt.

Vissza a sablonokhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

    Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.