Ingyenes próba
  • Sablonok
  • Elhagyatott bevásárló kosár email sablonok

Elhagyatott bevásárló kosár email sablonok

A bevásárló kosár elhagyatottság mindig is az egyik legnagyobb kihívás volt, amivel az online viszonteladóknak szembe kellett nézniük. A Statista felfedte, hogy a globális bevásárló kosár elhagyatottsági ráta 69.57% volt 2019-ben. Ilyen nagy méretű bevásárló kosár elhagyatottsági ráta egyenértékű nagyon sok potenciális jövedelem veszteséggel sok vállalat esetében.

Lehetetlen teljesen kiiktatni a kosár elhagyatottságot, viszont minimalizálhatja számos kulcs taktikával és stratégiával, mint például azzal, hogy a vásárlási folyamatot olyan könnyűvé teszi, amilyen csak lehet, miközben proaktív élő chat támogatást kínál a vásárlási oldalán és elhagyatott kosár emaileket küld azok számára, akik küzdenek a vásárlási folyamat teljesítésével.

Miért küldjön elhagyatott kosár emaileket?

Elhagyatott bevásárló kosár email sablonok
Mentse el az email sablonjainkat és vesse be őket egy kattintással egyenesen a LiveAgent irányítópultjából

Az elhagyatott kosár emailek egyike a leghatékonyabb, legjövedelmezőbb emaileknek, amiket a kereskedők küldhetnek a potenciális vásárlói számára. A Moosend szerint, 45%-a az összes kosár elhagyatottsági emailnek meg van nyitva, az összes kosár elhagyatottsági email 21%-ára rákattintanak és 50%-a ezeknek a kattintásoknak vásárláshoz vezet. Ez azt jelenti, hogy majdnem a vásárlók 11%-át vissza tudja hozni egyszerűen azzal, hogy emlékezteti őket az elhagyatott kosarukról.

5 legjobb stratégia, amit az elhagyatott kosár emailekben használhat

  1. Fülbemászó tárgy sor: 64%-a az embereknek kizárólag a a tárgy sorok alapján dönti el, hogy megnyitják-e az emailt vagy sem. Bizonyosodjon meg, hogy szenzációs tárgy sorokat készít, mivel ez lehet az egyetlen esélye arra, hogy felkeltse az ügyfél figyelmét egy zsúfolt postaládában.
  1. Személyre szabás: A személyre szabott emailek mindig több nyitási és kattintási rátával rendelkeznek. Az elhagyatott kosár emailek személyre szabottak lehetnek azáltal, hogy a nevén szólítja meg a vásárlót és felsorolja a kosárban hagyott tárgyait.
  1. Időzítés és gyakoriság: Gondolja át a három-emailes sorrend beépítését, hogy újra kapcsolatba lépjen az elhagyatott vásárlókkal és állítsa be az első emailt úgy, hogy a kosár elhagyatottság első órájában küldje el. Egy tanulmány a Barilliance által kiderítette, hogy az első email ideális időben való elküldése 20.3%-os konverziós rátát eredményezhet.
  1. Kis kötelezettségű CTA: Tegyen egyértelmű felhívást a cselekvésre a nagy súrlódású szavak elkerülésével, mint például a ‘vásárlás’ és ‘fizetés’. Ehelyett kevesebb elkötelezettségű alternatívákat ajánlott használni, mint például a ‘Vissza a kosarához’, ‘Kosaram megtekintése’, ‘Vessen még egy pillantást’, stb.  
  1. Közösség biztos: Az emberek 91%-a általában szokott online véleményeket olvasni, így a közösségi érvényesítés bizonyítottan hatással van az online vásárlási döntésekre. Használja a visszajelzéseket és az ajánlásokat arra, hogy bizalmat és hitelességet építsen és hogy átkonvertálja azokat, akiket még nem sikerült meggyőznie.
Elhagyatott kosár példa - Sephora
Bevásárló kosár elhagyatottsági email a Sephora által

Elhagyatott Kosár Email Tárgy Sor Ötletek

  • Elmentettük Önnek a kosara tárgyait.
  • Otthagyott pár dolgot a [Company name] bevásárló kosarában.
  • A tárgyak a kosarában várnak Önre.
  • [Name], a kosara hamarosan elavul.
  • 3…2…1 Kifut az időből. Szerezze meg a [product name]-t most!
  • Csak egy pár [product name] maradt, [Name]. Szerezze meg a sajátját.
  • Hé, majdnem kifogyott.
  • Szerezze meg a [product name]-t, míg elérhető.
  • Meg fogja tudni csinálni? A kosara hamarosan elavul.
  • A kosár elavul 10…9…8…
  • El fogja veszíteni kosarát…
  • Nem fogjuk tudni megtartani kosarát, utolsó lehetőség!
  • [Days] maradt: mentse meg a bevásárló kosarát most.
  • Mindjárt kész…
  • Elfelejtkeztél rólam, [Name]? 😱
  • [Name], a kosara azon tűnödik, hogy hova ment.❤️
  • A kosara KÉNYSZERÍTETT minket, hogy elküldjük ezt az emlékeztetőt. 🙂
  • Ez a kosár Önhöz tartozik, [Name]?
  • [Name], ne hagyja, hogy a [product name] elszökjön öntől.
  • [Name], úgy hallottuk, hogy érdekli a [product name].
  • [Name], megtartsuk önnek a [product name]-t?
  • Hé, [Name], hová mentél?
  • Olyan messzire jutott, [Name], ne adja fel!
  • Jöjjön vissza és spóroljon nagyot. Kedvezmény!
  • X% kedvezmény a bevásárló kosaramra? Igen, kérem!
  • [Name], ingyenes szállítás a kosara tárgyaira!
  • Teljesítse a vásárlást és kapjon X% kedvezményt.
  • Kapjon X% kedvezményt kosarára, mielőtt eltűnik.
  • X% a kosarára meggyőzné?

10 Kosár Elhagyatottság Email Sablon Példa

Az olyan figyelem felkeltő kosár elhagyatottsági emailek készítése, amely konvertál, kihívás lehet. Itt van 10 alapvető elhagyatott kosár email sablon, amelyet használhat email marketing kampányaiban, hogy fejlessze a kosár elhagyatottsági rátáját és visszanyerje a potenciális vásárlókat, akik elhagyták kosarukat.

A ‘Szívesen segítünk’ email sablon

Az ‘Ingyenes szállítás’ email sablon

A ‘Kedvezmény ajánlat’ email sablon

A ‘Végső visszaszámlálás’ email sablon

Az ‘Ezt az ajánlatot ragadja meg’ email sablon

Az ‘Ezeket nézze meg’ email sablon

A ‘Nézze meg mit mondanak az emberek’ email sablon

Az ‘Elmentettük a tárgyait’ email sablon

A ‘Nagyszerű választás’ email sablon

 A ‘Vissza a kosárhoz’ email sablon

Kosár elhagyatottság email sablonok – Gyakran Ismételt Kérdések

Megéri csökkenteni a kosár elhagyatottsági rátát?

Útvonal feltérképezése

Erre a kérdésre kizárólag egy válasz van és az a válasz az igen! A bevásárló kosár elhagyatottsági adatok szerint az e-kereskedelmi márkák $18 bn-t vesztenek az összes értékesítési jövedelemből, mert a potenciális vásárlók elhagyják a boltot a rendelés teljesítése nélkül (source). A kosár elhagyatottsági rátán kívül egy összetett kosár elhagyatottsági stratégia készítésére és beépítésére is fókuszálnia kellene.

Mi az átlagos kosár elhagyatottsági ráta?

Elhagyatott bevásárló kosár email sablonok

Meglepetésként érheti, de az átlagos kosár elhagyatottsági ráta minden iparágat nézve 70%-os. 10 potenciális kliensből minden 7. félbehagyja a vásárlási folyamatát (source). Ez nem azt jelenti, hogy rendben van elérni ezt a számot, de meggyőződhet róla, hogy ez egy normális kihívás, amivel minden e-kereskedelmi vállalatnak szembe kell néznie.

Mennyi “jöjjön vissza a bevásárló kosarához” emailt kellene küldenem?

E-mail továbbküldése jobbra mutató nyíllal

Küldjön egy emailt, amivel emlékezteti a potenciális klienst a kosara tárgyairól, de ne legyen túl tolakodó. Mindenek után, nem akarja, hogy egyetlen értékes kontakt is leiratkozzon a marketing kommunikációjáról, egyszerűen csak azért, mert túl tolakodó volt.

Free 14-day trial with no credit card input?

That's right! Save our abandoned cart email templates and start sending them out directly from LiveAgent. Find out just how easy it is today!

Free Trial
<![CDATA[]]>
Vissza a sablonokhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..