Az e-kereskedelem hihetetlenül gyors ütemben növekszik és a közelgő értékesítési szezonban jelenleg nincs ennél fontosabb az ipar számára. 2019-ben az e-kereskedelem által generált globális értékesítés meghaladta a 3,4 milliárd dollárt és várhatóan 2021-ben eléri a 4,9 milliárd dollárt (forrás). Tehát, ha Önnek van e-kereskedelmi üzlete, akkor ez az utolsó lehetősége arra, hogy felkészüljön. Ha még nem tette meg, itt az ideje, hogy vizsgálja felül az e-kereskedelmi marketing stratégiáját.
Stratégiája mely szempontjaira kell összpontosítania? Minden jel arra mutat, hogy az e-mailek az e-kereskedelemi vállalkozások preferált kommunikációs módszerei. Valójában az emberek 72%-a (ideértve az ezeréveseket és a tinédzsereket is) az e-mailt részesíti előnyben a vállalkozásokkal folytatott kommunikáció fő forrásként (forrás).
Mindezeket figyelembe véve megadjuk az összes szükséges forrást és tippet az e-kereskedelem e-mailes marketingstratégiájának fejlesztéséhez – beleértve a különféle típusú e-maileket, amelyeket fel kell használnia az ügyfelek figyelmének felkeltését.
Mielőtt elkezdene tömegesen e-mailezni az ügyfeleivel, fontos meghatározni az e-mail marketing stratégiájának céljait. Célja minden tevékenysége alapját képezik és segítenek mérni azok teljesítményét.
Ha csak szilárd stratégia nélkül kezd el e-maileket írni, akkor megkockáztathatja azokat az üzeneteket, amelyek nem hozzák majd a kívánt eredményt. Az a kérdés, amelyet e-kereskedelmi vállalkozásként feltesz magának: “Mit akarok elérni?”
A céljai a következők lehetnek:
Nyilvánvaló, hogy nem csak e célok egyikét kell választania. Az e-mail marketing által kínált összes lehetőség mellett azonban néhány egyértelműen meghatározott célkitűzés a cél. Ha túl sok célpontot próbál elérni, akkor a kampányai nem teljesítenek majd jól. Az Ön számára legfontosabb célokra összpontosítva hatékonyan kihasználva erőforrásait és elkerülheti az időpazarlást olyan e-mail tartalmak létrehozására, amelyek semmilyen értéket nem jelentenek a felhasználók számára.
Vizsgáljuk meg, mit tehet annak érdekében, hogy elérje világosan meghatározott céljait.
Amint az elején említettük, készítettünk egy maroknyi anyagot, amelyek segítségével az elméletet átültetheti a gyakorlatba, és e-mailben megkezdheti a kommunikációt a potenciális és a meglévő ügyfelekkel.
Termék árcsökkentés e-mail sablon 2
Termék árcsökkentés e-mail sablon 3
Utolsó Esély e-mail sablon 1
Utolsó Esély e-mail sablon 2
Kupon e-mail sablon 1
Kupon e-mail sablon 2 -mint köszönet valamiért
Értékesítés/Keresztértékesítés e-mail sablon 1 – keresztértékesítésre fókuszálva
Értékesítés/Keresztértékesítés e-mail sablon 2 – keresztértékesítésre fókuszálva
Az e-mail egy régóta bevált marketing eszköz. Az értékesítési csatorna olyan műveletsorozatot ír le, amelyet a látogató követhet, a kezdeti érdeklődéstől kezdve a mérlegelésen át a vásárlásig. Az e-kereskedelmi e-mail hatékony módszer a termék vagy szolgáltatás népszerűsítésére azáltal, hogy e-mailek sorozatát küldi a felhasználónak, amikor egy webhelyet látogat.
Az e-kereskedelem e-mail listájának létrehozásához szüksége van egy e-kereskedelemre felszerelt e-mail marketing eszközre, hogy létrehozhasson egy űrlapot az ügyfelek információinak összegyűjtésére, és egy sor e-mailt, amelyek segítenek kapcsolatot kialakítani az ügyfelekkel, valamint kommunikálja vállalkozását. Ilyen eszköz lehet például a Mailchimp.
Az e-mail a legnépszerűbb módja az online kommunikációnak. Az e-mail küldése gyakran a vásárlás első lépése.
Sign up for our free 14-day trial. No credit card required.
Test LiveAgent's automation, canned messages, email templates and ticketing capabilities. Better customer service is right
around the corner.
Legyen ön az első, aki e-mailen értesítést kap a termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos exklúzív ajánlatainkról és a legfrissebb hírekről!!
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..