Ingyenes próba
  • Sablonok
  • E-kereskedelemi e-mail sablonok

E-kereskedelemi e-mail sablonok

Az e-kereskedelem hihetetlenül gyors ütemben növekszik és a közelgő értékesítési szezonban jelenleg nincs ennél fontosabb az ipar számára. 2019-ben az e-kereskedelem által generált globális értékesítés meghaladta a 3,4 milliárd dollárt és várhatóan 2021-ben eléri a 4,9 milliárd dollárt (forrás). Tehát, ha Önnek van e-kereskedelmi üzlete, akkor ez az utolsó lehetősége arra, hogy felkészüljön. Ha még nem tette meg, itt az ideje, hogy vizsgálja felül az e-kereskedelmi marketing stratégiáját. 

Stratégiája mely szempontjaira kell összpontosítania? Minden jel arra mutat, hogy az e-mailek az e-kereskedelemi vállalkozások preferált kommunikációs módszerei. Valójában az emberek 72%-a (ideértve az ezeréveseket és a tinédzsereket is) az e-mailt részesíti előnyben a vállalkozásokkal folytatott kommunikáció fő forrásként (forrás).

Mindezeket figyelembe véve megadjuk az összes szükséges forrást és tippet az e-kereskedelem e-mailes marketingstratégiájának fejlesztéséhez – beleértve a különféle típusú e-maileket, amelyeket fel kell használnia az ügyfelek figyelmének felkeltését.

E-mail sablon testre szabás
Testreszabhatja az e-mail sablonokat a LiveAgent jegykezelő irányítópulton belül

E-mail marketing stratégiák: az alapok

Mielőtt elkezdene tömegesen e-mailezni az ügyfeleivel, fontos meghatározni az e-mail marketing stratégiájának céljait. Célja minden tevékenysége alapját képezik és segítenek mérni azok teljesítményét.

Ha csak szilárd stratégia nélkül kezd el e-maileket írni, akkor megkockáztathatja azokat az üzeneteket, amelyek nem hozzák majd a kívánt eredményt. Az a kérdés, amelyet e-kereskedelmi vállalkozásként feltesz magának: “Mit akarok elérni?”

A céljai a következők lehetnek:

  • Új ügyfelek konvertálása
  • Növekvő eladások
  • Vélemények és visszajelzések gyűjtése
  • Az ügyfelek hűségének ösztönzése és a kommunikáció javítása
  • Információ nyújtása az ügyfeleknek (különleges ajánlatokról, új termékekről vagy frissítésekről stb.)
  • A cég és az exkluzív értékesítési pontok bemutatása

Nyilvánvaló, hogy nem csak e célok egyikét kell választania. Az e-mail marketing által kínált összes lehetőség mellett azonban néhány egyértelműen meghatározott célkitűzés a cél. Ha túl sok célpontot próbál elérni, akkor a kampányai nem teljesítenek majd jól. Az Ön számára legfontosabb célokra összpontosítva hatékonyan kihasználva erőforrásait és elkerülheti az időpazarlást olyan e-mail tartalmak létrehozására, amelyek semmilyen értéket nem jelentenek a felhasználók számára.

Vizsgáljuk meg, mit tehet annak érdekében, hogy elérje világosan meghatározott céljait.

E-kereskedelemi e-mail sablonok
Konzervált válaszok mint testreszabható e-mail sablonok

Az e-kereskedelem e-mailes marketingével kapcsolatos bevált gyakorlatok összefoglalása

  • Legyen következetes az elküldött e-mailek számában – ne változtassa meg drasztikusan a gyakoriságot
  • Az e-mail listákat legális módon szerezze be – ne vásároljon névjegyzékeket
  • Tartsa tisztán a listákat a “spam csapdáktól”
  • Kerülje a spam-ként való megjelölést
  • Szabja testre e-mailjeit
  • Legyen következetes az e-mailek kialakításában
  • Használja a kreativitást, amikor témakörökkel áll elő
  • Végezze el az A/B teszteket
  • Mindig töltse ki az előfejlécet
  • Készítsen kedves egyensúlyt a másolatok és képek között
  • Helyezzen leiratkozó gombot látható helyre
  • Kerülje a linkek rövidítését
  • Szegmentálja a kapcsolatait érdeklődési körük és vásárlási előzményeik stb. alapján.
  • Alkalmazkodjon, módosítsa vagy igazítsa újra a céljait

Amint az elején említettük, készítettünk egy maroknyi anyagot, amelyek segítségével az elméletet átültetheti a gyakorlatba, és e-mailben megkezdheti a kommunikációt a potenciális és a meglévő ügyfelekkel.

Előértékesítési e-mail tárgysorok

  • Ne hagyja ki – a leértékelési szezon kezdődik a [következő héten/hétfőn/ X napon belül, stb.

Termék leárazás e-mail sablon tárgysorok

  • Jó hír – az áraink csökkentek
  • Leértékelés riasztás: akár [X]% kedvezmény a kiválasztott termékekre

Rendelés megerősítése e-mail tárgysorok

  • Siker! Megkaptuk a rendelését

Utolsó esély e-mail sablon tárgysorok

  • Már csak pár darab [termék] maradt a [név] kollekcióból. Vásároljon most
  • [X]% leértékelés véget ér [Y] órakor.Ez az utolsó esély, hogy megvásárolja a [termékeket]

Elhagyott bevásárló kosár e-mail tárgysorok

  • Van valami, amit a kosárban hagyott
  • Ne felejtse el megrendelni a [a termék neve, amit a vásárló a kosarában hagyott]
  • Még mindig gondolkozik? Fejezze be rendelését mielőtt a [termék] elfogyna!

E-kereskedelmi email sablonok

Elő értékesítés e-mail sablon


Termék árcsökkentés e-mail sablon 1


Termék árcsökkentés e-mail sablon 2


Termék árcsökkentés e-mail sablon 3


Utolsó Esély e-mail sablon 1


Utolsó Esély e-mail sablon 2


Kupon e-mail sablon 1


Kupon e-mail sablon 2 -mint köszönet valamiért


Értékesítés/Keresztértékesítés e-mail sablon 1 – keresztértékesítésre fókuszálva


Értékesítés/Keresztértékesítés e-mail sablon 2 – keresztértékesítésre fókuszálva

E-kereskedelmi e-mailek – Gyakran feltett kérdések

Mi az e-kereskedelmi e-mail?

Az e-mail egy régóta bevált marketing eszköz. Az értékesítési csatorna olyan műveletsorozatot ír le, amelyet a látogató követhet, a kezdeti érdeklődéstől kezdve a mérlegelésen át a vásárlásig. Az e-kereskedelmi e-mail hatékony módszer a termék vagy szolgáltatás népszerűsítésére azáltal, hogy e-mailek sorozatát küldi a felhasználónak, amikor egy webhelyet látogat.

Hogyan hozhatok létre e-kereskedelmi e-mail listát?

Az e-kereskedelem e-mail listájának létrehozásához szüksége van egy e-kereskedelemre felszerelt e-mail marketing eszközre, hogy létrehozhasson egy űrlapot az ügyfelek információinak összegyűjtésére, és egy sor e-mailt, amelyek segítenek kapcsolatot kialakítani az ügyfelekkel, valamint kommunikálja vállalkozását. Ilyen eszköz lehet például a Mailchimp.

Hogyan hasznos az e-mail az e-kereskedelem számára?

Az e-mail a legnépszerűbb módja az online kommunikációnak. Az e-mail küldése gyakran a vásárlás első lépése.

Sign up for our free 14-day trial. No credit card required.

Test LiveAgent's automation, canned messages, email templates and ticketing capabilities. Better customer service is right
around the corner.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “GYIKOldal”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Kérdés”, “name”: “Mi az e-kereskedelmi e-mail?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Az e-mail egy régóta bevált marketing eszköz. Az értékesítési csatorna olyan műveletsorozatot ír le, amelyet a látogató követhet, a kezdeti érdeklődéstől kezdve a mérlegelésen át a vásárlásig. Az e-kereskedelmi e-mail hatékony módszer a termék vagy szolgáltatás népszerűsítésére azáltal, hogy e-mailek sorozatát küldi a felhasználónak, amikor egy webhelyet látogat.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Hogyan hozhatok létre e-kereskedelmi e-mail listát?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Az e-kereskedelem e-mail listájának létrehozásához szüksége van egy e-kereskedelemre felszerelt e-mail marketing eszközre, hogy létrehozhasson egy űrlapot az ügyfelek információinak összegyűjtésére, és egy sor e-mailt, amelyek segítenek kapcsolatot kialakítani az ügyfelekkel, valamint kommunikálja vállalkozását. Ilyen eszköz lehet például a Mailchimp.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Hogyan hasznos az e-mail az e-kereskedelem számára?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Az e-mail a legnépszerűbb módja az online kommunikációnak. Az e-mail küldése gyakran a vásárlás első lépése.” } }] }
Vissza a sablonokhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..