Mi az egyéni szerepkör?
Az egyéni szerepkörök egy olyan szolgáltatás, amely lehetővé teszi egyéni rendszergazdai szerepkörök létrehozását az ügyfélszolgálati ügynökök számára a LiveAgent rendszerben. Ez a funkció lehetővé teszi a rendszergazdák számára, hogy korlátozzák az ügynök rendszergazdai jogosultságait, vagy hozzáférést biztosítsanak számukra a LiveAgent rendszer bizonyos részeihez. Hasznos az ügynökök munkaköri feladataival kapcsolatos felelősségek hatékony irányításához. Ez a funkció alternatívaként használható a beépített szerepkör-szolgáltatásunk helyett, amely előre meghatározott szerepköröket kínál.
A tulajdonosok elérhetik ezt a funkciót a LiveAgent konfigurációjában, és kézzel kiválaszthatják az ügynökök engedélyeit a szerepkör meghatározásához. Így egyéni szerepköröket adhat a felhasználókhoz, és pontosan meghatározhatja, hogy egy adott ügynök mit tehet a vállalaton belüli szerepkörén belül.
Egyéni szerepkörök beállítása a LiveAgentben
Az egyéni szerepkörök beállítása a LiveAgentben egyszerű folyamat. Vegye figyelembe, hogy egyéni szerepkörök beállításához rendelkeznie kell az All-inclusive csomaggal. Először is nyissa meg LiveAgent-fiókját, és lépjen a Konfigurációs lehetőségekre. Kattintson az Egyéni szerepkörök elemre a bal oldali menüpanelen, vagy az Egyéni szerepkörök ikonra a bevezető konfigurációs képernyőn.
Ha már ebben a szakaszban van, kattintson az Egyéni szerepkör létrehozása lehetőségre. Írja be a megadni kívánt szerep nevét, majd válassza ki a rendelkezésre álló engedélyeket. Kattintson az ablak alján található szerep létrehozása lehetőségre, és kész. A szerepkör létrehozása után bármikor módosíthatja a meglévő engedélyeket.
Hogyan dönthető el, hogy milyen engedélyekre van szüksége az új egyéni szerepkörnek
A legjobb megközelítés az, ha az ügyfélszolgálati ügynököket szakterületük szerint szegmentálja, és mérlegeli, hogy mely LiveAgent engedélyek a legalkalmasabbak az ügyfélszolgálaton belüli szerepükhöz. Például annak az ügynöknek, aki jól teljesít a call center-beállításokban, nemcsak a call center funkciókhoz kell hozzáférnie, hanem a tudásbázis funkciókhoz is. Ez hasznos lehet új információk, például az ügyfelek által telefonon feltett kérdésekre adott válaszok hozzáadásakor. Ugyanez vonatkozik az élő csevegési ügynökre is, akinek e-mailes jegykezelési funkciókra is szüksége lesz, hogy kapcsolatba léphessen az ügyféllel az élő csevegési lekérdezés megoldása után.
Ha még teljesen új az egyéni szerepkörök létrehozásában és az ügynökei engedélyeinek kiválasztásában, kezdje el egyszerűen, és először hozzon létre alapvető szerepköröket. Adjon hozzá engedélyeket az egyes ügynökökhöz saját preferenciái szerint. Ha több vagy kevesebb engedélyre van szükségük, szükség esetén bármikor szerkesztheti őket, és módosíthatja a felelősségeket.
Milyen engedélyekkel rendelkezhetnek az egyéni szerepkörök
Az egyéni szerepkörök számos engedélyt kínálnak az egyéni szerepkörökben, amelyek kombinálhatók és keverhetők a maximális rugalmasság érdekében. Tekintse meg az alábbi engedélyek teljes listáját.
Ügynökök
- Ügynökök kezelése
Alapértelmezés szerint visszavonva
Ügynök állapota
- Ügynöki állapotok kezelése
Alapértelmezés szerint visszavonva
Telefonok
- Telefonbeállítások megtekintése
Alapértelmezés szerint visszavonva
- A telefonbeállítások szerkesztése
Alapértelmezés szerint visszavonva
- Ügynöki eszközök kezelése
Alapértelmezés szerint visszavonva
Rangsorolás
- Tekintse meg a többi ügynök rangsorát
Alapértelmezés szerint visszavonva
- Ügynöki rangsor törlése
Alapértelmezés szerint visszavonva
Jegy
- Válasz a jegyben
Alapértelmezés szerint megadva
- Hozzon létre új jegyet
Alapértelmezés szerint megadva
- Törölje a törölt jegyet
Alapértelmezés szerint visszavonva
- Végezzen tömeges műveleteket a kiválasztott jegyeken
Alapértelmezés szerint visszavonva
Okos válaszok
- A tárolt üzenetek kezelése
Alapértelmezés szerint visszavonva
- Előre meghatározott válaszok kezelése
Alapértelmezés szerint visszavonva
Tudásbázis
- Tudásbázisok és beállításaik kezelése
Alapértelmezés szerint visszavonva
- Tudásbázis tartalom kezelése
Alapértelmezés szerint megadva
Kapcsolatok
- Névjegyek szerkesztése
Alapértelmezés szerint megadva
- Névjegyek törlése
Alapértelmezés szerint megadva
Címke
- Címkék kezelése
Alapértelmezés szerint visszavonva
Egyéni szerepkörök engedélyeinek szerkesztése
Ha szerkesztenie kell az egyéni szerepkör-engedélyeket, és további jogosultságokat kell hozzáadnia vagy eltávolítania, ezt bármikor megteheti a konfigurációs képernyőn. Lépjen a Konfiguráció > Egyéni szerepkörök menüpontra a LiveAgent-fiókjában, és kattintson az újrakonfigurálni kívánt szerepkörre. Megnyílik egy új ablak. Ebben az ablakban módosíthatja a szerepkör nevét, valamint módosíthatja a felhasználók hozzáférési szintjét a Módosított jogosultságok melletti Módosítás gombra kattintva. Az engedélymódosítási folyamat ugyanaz marad, mint a kezdeti beállításnál.
Az egyéni szerepkörök eltávolítása
A Konfiguráció > Egyéni szerepkörök menüpontban kattintson az eltávolítani kívánt szerepkörre. Görgessen le az új ablakban, és keresse meg a „Veszélyzóna” részt. Bármilyen egyéni szerepkört törölhet a Törlés gombra kattintva. Vegye figyelembe, hogy a szerep törlése után nincs visszaút. Ha vissza akar állítani egy korábban törölt szerepet, akkor létre kell hoznia egy újat, és újra ki kell választania a jogosultságokat.
Improve your team workflow and specify permissions for each team member with LiveAgent.
Get started with our free 14-day trial, and create your own custom roles.?
A LiveAgent ügyfélszolgálati szoftver gamifikációval motiválja az ügynököket, segít az ügyfélkapcsolatok szervezésében és növeli az elégedettséget. Az ügyfélszolgálati jelentések és szabványok ellenőrzőlistája segíti az ügyféligények megértését és az ügyfélélmény biztosítását. Az értékelés gyűjtése fontos az üzleti sikerhez, amit az admin körrel rendelkező ügynökök felügyelhetnek a LiveAgent rendszerében. Az ügyfélszolgálati szoftver javasolja a gamifikáció alkalmazását az ügyfélszolgálatban, amely több különböző típusú felhasználót szolgál ki, nyitott kommunikációval és részletes információkkal. Az ügyfélszolgálati ügynökök felügyelhetik és beállíthatják az admin körrel rendelkező rendszert.
A LiveAgent ügyfélszolgálati szoftver vállalati megoldásokat kínál, mint pl. VoIP telefonrendszerek, panaszkezelési rendszer, bejövő call center szoftver stb. Ha szeretné lehetőségeit kipróbálni, kérem jelentkezzen demóra vagy iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy friss információt kaphasson az újdonságainkról, frissítéseinkről, márkáinkról. Továbbá feltétlenül vegye figyelembe adatvédelmi irányelvünket és használati feltételeinket az oldaltérképünkön keresztül!