Ha SaaS-üzletet folytat, akkor nagy valószínűséggel folyamatosan kap funkciókéréseket az ügyfelektől. A funkciókérések olyan üzenetek, amelyeket az ügyfelek elküldenek egy olyan termékkel kapcsolatban, amely nem szerepel az Ön termékében vagy szolgáltatásában. A funkciókérések fogadása nem tekinthető negatív visszajelzésnek. Valójában ez azt jelenti, hogy az ügyfelek eléggé törődnek azzal, hogy megosszák ötleteiket arról, hogy szerintük hogyan javíthatná termékét vagy szolgáltatását.
Azonban ezek közül a kérések közül sok nem mindig felel meg a vállalat elképzeléseinek, és nem lesz értelme az ügyfelek többségének. Függetlenül attól, hogy a kért funkciót megvalósítja-e, akkor is professzionálisan kell reagálnia az ügyfeleknek, és biztosítani kell, hogy üzenete pozitív benyomást hagyjon. Az alábbiakban bemutatjuk a legjobb módszereket az ügyfélfunkciókra vonatkozó kérések megválaszolására, beleértve azokat is, amelyek nem illeszkednek a termék ütemtervéhez, vagy lehetségesek, de nem valósulnak meg a közeljövőben.
Hogyan válaszoljunk egy funkciókérésre ügyfelektől
7 Funkciókérelem válasz e-mail sablon
A funkciókérések kezelése kihívást jelenthet. Bár nincs tökéletes mód az összes ügyfélfunkciós kérelem megválaszolására, mivel ez nagyban függ a kontextustól, íme 7 funkciókérés-válasz e-mail sablon, amelyek segítségével hatékonyan készítheti el saját válaszait, miközben ügyfelei elégedettek maradnak válaszával akkor is, ha el kell utasítania a kérésüket.
‘Nem’ válasz egy funkciókérésére
E-mail sablon #1
E-mail sablon #2
‘Igen’ válasz egy funkciókérésére
E-mail sablon #3
E-mail sablon #4
‘Talán’ válasz egy funkciókérésre
E-mail sablon #5
E-mail sablon #6
Válasz, ha egy funkciót eltávolítottak
E-mail sablon #7
Save our templates as canned messages and reply to feature requests with one click.
Test our canned messages with a free 14-day trial today. No credit card required.
Free TrialLegyen ön az első, aki e-mailen értesítést kap a termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos exklúzív ajánlatainkról és a legfrissebb hírekről!!
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..