Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Sablonok
  • Funkciókérés válasz e-mail sablonok

Funkciókérés válasz e-mail sablonok

Ha SaaS-üzletet folytat, akkor nagy valószínűséggel folyamatosan kap funkciókéréseket az ügyfelektől. A funkciókérések olyan üzenetek, amelyeket az ügyfelek elküldenek egy olyan termékkel kapcsolatban, amely nem szerepel az Ön termékében vagy szolgáltatásában. A funkciókérések fogadása nem tekinthető negatív visszajelzésnek. Valójában ez azt jelenti, hogy az ügyfelek eléggé törődnek azzal, hogy megosszák ötleteiket arról, hogy szerintük hogyan javíthatná termékét vagy szolgáltatását.

Azonban ezek közül a kérések közül sok nem mindig felel meg a vállalat elképzeléseinek, és nem lesz értelme az ügyfelek többségének. Függetlenül attól, hogy a kért funkciót megvalósítja-e, akkor is professzionálisan kell reagálnia az ügyfeleknek, és biztosítani kell, hogy üzenete pozitív benyomást hagyjon. Az alábbiakban bemutatjuk a legjobb módszereket az ügyfélfunkciókra vonatkozó kérések megválaszolására, beleértve azokat is, amelyek nem illeszkednek a termék ütemtervéhez, vagy lehetségesek, de nem valósulnak meg a közeljövőben.

E-mail sablon testre szabás
Szabja testre e-mail sablonjait közvetlenül a LiveAgent-ben

Hogyan válaszoljunk egy funkciókérésre ügyfelektől

  • Köszönje meg az ügyfeleknek azt az időt, amelyet igénybe vettek, hogy kapcsolatba lépjenek velük és megosszák velük visszajelzéseiket.
  • Ha nem tervezi, hogy a közeljövőben egy kért funkcióval dolgozik, legyen átlátható, és őszintén vallja be, hogy ez nem szerepel a jelenlegi ütemtervén.
  • Ha már dolgozik egy kért szolgáltatáson, kerülje a pontos ETA megadását, mert nehéz lehet kezelni az ügyfelek elvárásait, ha nem teljesíti azt időben.
  • Ha fontolgatja a kért szolgáltatás megvalósításának lehetőségét, közölje az ügyfelekkel, hogy visszatér, ha és mikor épül fel.
  • Ha az ügyfél egy eltávolított funkcióval kapcsolatban érdeklődik, akkor adjon őszinte magyarázatot arra, hogy miért tették ezt annak érdekében, hogy megértse döntését.
  • Legyen hasznos, ha lehetséges, keressen megoldást (egy másik funkció, amely hasonló funkciót tölt be), vagy egy alternatív megoldást (pl. Integráció egy másik alkalmazással, amely jól működik a termékével/ szolgáltatásával).
  • Hívja meg az ügyfeleket, hogy forduljanak Önhöz ismét, ha további kérdéseik vagy visszajelzésük van.
Funkciókérés válasz e-mail sablonok
Mentse el sablonjainkat tárolt üzenetekként és válaszoljon a funkciókérésekre egyetlen kattintással.

7 Funkciókérelem válasz e-mail sablon

A funkciókérések kezelése kihívást jelenthet. Bár nincs tökéletes mód az összes ügyfélfunkciós kérelem megválaszolására, mivel ez nagyban függ a kontextustól, íme 7 funkciókérés-válasz e-mail sablon, amelyek segítségével hatékonyan készítheti el saját válaszait, miközben ügyfelei elégedettek maradnak válaszával akkor is, ha el kell utasítania a kérésüket.

‘Nem’ válasz egy funkciókérésére

E-mail sablon #1

E-mail sablon #2

‘Igen’ válasz egy funkciókérésére

E-mail sablon #3

E-mail sablon #4

‘Talán’ válasz egy funkciókérésre

E-mail sablon #5

E-mail sablon #6

Válasz, ha egy funkciót eltávolítottak

E-mail sablon #7

Funkciókérési válasz e-mail – Gyakran feltett kérdések

Mi az a funkciókérés?

Ha a felhasználók hibákat találnak, vagy fejlesztéseket igényelnek egy terméktől, akkor funkciókérelem benyújtásával értesíthetik a gyártót.

Hogyan reagáljon egy funkciókérésre?

Válaszoljon minden ügyfélnek, aki funkciókérelmet nyújt be, és kérje meg őket, hogy részletesebben írják le a funkciót/ hibát. Ha a kérés konkrét, akkor hozzáadhatja a fejlesztési ütemtervéhez.

Hogyan követhetem nyomon a funkciókérést?

A funkciókéréseket jegyekként kaphatja meg a help desk szoftverben. A LiveAgentben fontossági sorrendet állíthat be, és megadhatja a megoldásának határidejét.

Save our templates as canned messages and reply to feature requests with one click.

Test our canned messages with a free 14-day trial today. No credit card required.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “GYIKOldal”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Kérdés”, “name”: “Mi az a funkciókérés?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Ha a felhasználók hibákat találnak, vagy fejlesztéseket igényelnek egy terméktől, akkor funkciókérelem benyújtásával értesíthetik a gyártót.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Hogyan reagáljon egy funkciókérésre?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Válaszoljon minden ügyfélnek, aki funkciókérelmet nyújt be, és kérje meg őket, hogy részletesebben írják le a funkciót/ hibát. Ha a kérés konkrét, akkor hozzáadhatja a fejlesztési ütemtervéhez.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Hogyan követhetem nyomon a funkciókérést?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “A funkciókéréseket jegyekként kaphatja meg a help desk szoftverben. A LiveAgentben fontossági sorrendet állíthat be, és megadhatja a megoldásának határidejét.” } }] }
Vissza a sablonokhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.