Mi a gyakorlati kódex?
Adjon instrukciókat munkatársainak a Gyakorlati kódex által. Ez egy írott irányelv, ami segíthet vállalata etikai elveit követni. A gyakorlati kódex előírja, hogyan kellene ügyfél képviselőinek dolgoznia, támogatást nyújtania, és kommunikálnia vásárlóival, illetve, hogy hogyan szerezzenek új ügyfeleket.
A gyakorlati kódexek a kockázatok analizálásával segítenek biztonságot garantálni, illetve meghatározzák a minőségi szolgáltatások és termékek feltételeit, a vásárlók védése, és támogatása érdekében.
A márka nagyon fontos az üzleti világban, mert ez az ügyfelek felé ígéretet jelent. A láthatóságnak, a vonzó kialakításnak és a speciális megjelenésnek meg kell felelnie bizonyos követelményeknek. Az élő csevegés lehetőséget teremt a proaktív ügyfélszolgálatra és a konverziós hatékonyság javítására, amely növeli a konverziók számát és javítja a hűséget és a bevételt. A konverziós költségek szabályozása létfontosságú a sikerhez. A tudásbázis és ügyfélportál segít megválaszolni olyan kérdéseket, mint az árcsökkentés vagy -emelkedés, és lehetőséget ad a felhasználók interakciójára.
A hívási idő fontosságára és méréseire koncentrál a szöveg, amely az ügyfélélmény javítására és a hatékonyabb ügyfélszolgálatra összpontosít. Az átlagos hívási idő számítására és annak jelentőségére is kitér. Az ügynökök képzésére és az ügyféladatokhoz való azonnali hozzáférésre is hangsúlyt fektet a szöveg.
The article discusses various software options for improving sales and customer service, including LiveAgent, Infobip IVR, and Apptivo. Email templates and publisher outreach are also mentioned as ways to boost sales. The article also includes information on the use of cookies and privacy policies on websites.
A LiveAgent egy népszerű ügyfélszolgálati szoftver, amely több szolgáltatást kínál, például VoIP telefonrendszereket, önkiszolgáló szoftvert, bejövő call center szoftvert vagy e-mail kezelő szoftvert. A vállalat díjakat és tanúsítványokat kapott, és lehetőséget kínál a partnerprogramra is. Az oldalon található a LiveAgent blog, szójegyzék, akadémia, szoftver árkalkulátor és demók is. Az oldalon található az ügyfélszolgálati szoftver árazása, funkciók, integrációk, alternatívák, valamint a vállalat és a támogatási portál állapota is. A cikk röviden bemutatja a LiveAgent által kínált szolgáltatásokat és lehetőségeket, valamint a cég profilját és elérhetőségeit.