Mi a testreszabás definíciója?
A testreszabás azt jelenti, hogy valamit megváltoztatunk az egyedi igényeknek megfelelően. Személyes és üzleti igényeinknek megfelelően változtatjuk, módosítjuk a termékeket vagy szolgáltatásokat, ha a testreszabás elérhető. És azt várjuk, hogy elérhető lesz. Szeretnénk személyre szabni, hogy konstruktívabbak, lényegre törőbbek és egyedibbek legyünk.
Az ügyfélszolgálatnál naponta ügyel az egyéni igényekre. Az ügyfélszolgálati képviselőknek többet kell tudniuk az ügyfélről, hogy teljes képet kapjanak. Csak ezután tudnak személyre szabott ellátást nyújtani. A praktikus és figyelmes válaszadás nem csak az adatokra, hanem a többcsatornás elérhetőségre is előfeltétel, hogy a választott platformon keresztül tarthassa a kapcsolatot.
Hagyni szeretné, hogy az ügyfél válassza ki a kommunikációs felületet. A vevő által választott csatornán keresztüli kapcsolattartás is a testreszabás egyik formájának tekinthető. Ezenkívül, ha különböző országokból és régiókból vannak ügyfelei, nagyra értékelnék a kommunikáció nyelvének megválasztását. Mondanom sem kell, hogy a téma, a csevegés és a hívás gomb személyre szabható.
Mivel minden vállalkozás más és más, alkalmazhat adaptív testreszabást az üzleti igényeinek megfelelően. Az adaptív testreszabással kiszűrheti és felhasználhatja azokat az attribútumokat, amelyek megfelelnek ügyfelei igényeinek. Szeretné, ha testreszabott szolgáltatást és támogatást kínálhatna különböző platformokon. Legyen szó help deskről, call centerről vagy élő chat szolgáltatásról, a cél a kiemelkedő ügyfélszolgálat, nem szabványos, hanem személyre szabott figyelem. Egy jó CRM és az információk hatékony csatornázása segít ebben.
Customize your own templates
LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates, thus helping you to improve the customer service. Curious about all the opportunities?
Frequently Asked Questions
Miért szabják testre a cégek a termékeket?
A vállalatok azért szabják testre termékeiket, mert egyéni törődést és odafigyelést kívánnak nyújtani vásárlóiknak. Felismerik, hogy a magas színvonalú ügyfélszolgálat egyéni és személyre szabott megközelítést igényel.
Hogyan szabhatom személyre a vállalkozásomat?
Vállalkozását személyre szabhatja, ha termékét vagy szolgáltatását az Ön által választott célközönséghez, földrajzi helyhez, demográfiai vagy egyéb kritériumokhoz igazítja. Ezenkívül a vállalatok személyre szabhatják azáltal, hogy az ügyfeleknek konkrét választást kínálnak.
Expert’s note
A testreszabás azt jelenti, hogy valamit megváltoztatunk az egyedi igényeknek megfelelően. Személyes és üzleti igényeinket egyaránt figyelembe veszik.
Közösségi média támogató szoftver
Címkék segítségével könnyebben szervezheti az ügyfélszolgálati interakciókat. Az univerzális postafiók egyszerűsíti a kommunikációt az összes csatornáról. Automatizálási szabályok gyorsabb és hatékonyabb ügyfélinterakciót biztosítanak. Használja a jegyek funkcióit a válaszidő csökkentésére és az ügyfélszolgálat javítására.
Az ügyfélszolgálat játékosítása
A játékosítás motiválja az ügyfélszolgálati csapatot, hogy keményebben és jobban dolgozzanak. Engedje meg ügyfélszolgálati csapatának, hogy idővel kitűzőket nyerjenek és szinteket léphessenek.
The given text is a website portal related to data migration, system status, change logs, customer service software, and VoIP phone systems. The website also offers various tools such as a cost calculator, blog, and webinars. The company, Quality Unit, LLC, provides customer service and support software solutions. The text also includes sales contacts and information on how to create a LiveAgent account with the company.