Testreszabás

Mi a testreszabás definíciója?

A testreszabás azt jelenti, hogy valamit megváltoztatunk az egyedi igényeknek megfelelően. Személyes és üzleti igényeinknek megfelelően változtatjuk, módosítjuk a termékeket vagy szolgáltatásokat, ha a testreszabás elérhető. És azt várjuk, hogy elérhető lesz. Szeretnénk személyre szabni, hogy konstruktívabbak, lényegre törőbbek és egyedibbek legyünk.

A csevegő gomb testreszabása az ügyfélszolgálati szoftverben - LiveAgent

Az ügyfélszolgálatnál naponta ügyel az egyéni igényekre. Az ügyfélszolgálati képviselőknek többet kell tudniuk az ügyfélről, hogy teljes képet kapjanak. Csak ezután tudnak személyre szabott ellátást nyújtani. A praktikus és figyelmes válaszadás nem csak az adatokra, hanem a többcsatornás elérhetőségre is előfeltétel, hogy a választott platformon keresztül tarthassa a kapcsolatot. 

Hagyni szeretné, hogy az ügyfél válassza ki a kommunikációs felületet. A vevő által választott csatornán keresztüli kapcsolattartás is a testreszabás egyik formájának tekinthető. Ezenkívül, ha különböző országokból és régiókból vannak ügyfelei, nagyra értékelnék a kommunikáció nyelvének megválasztását. Mondanom sem kell, hogy a téma, a csevegés és a hívás gomb személyre szabható.   

Testreszabhatja a fórum szoftvert a LiveAgentben
Testreszabhatja a fórum szoftvert a LiveAgentben.

Mivel minden vállalkozás más és más, alkalmazhat adaptív testreszabást az üzleti igényeinek megfelelően. Az adaptív testreszabással kiszűrheti és felhasználhatja azokat az attribútumokat, amelyek megfelelnek ügyfelei igényeinek. Szeretné, ha testreszabott szolgáltatást és támogatást kínálhatna különböző platformokon. Legyen szó help deskről, call centerről vagy élő chat szolgáltatásról, a cél a kiemelkedő ügyfélszolgálat, nem szabványos, hanem személyre szabott figyelem. Egy jó CRM és az információk hatékony csatornázása segít ebben.

Customize your own templates

LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates, thus helping you to improve the customer service. Curious about all the opportunities?

Frequently asked questions

Miért szabják testre a cégek a termékeket?

A vállalatok azért szabják testre termékeiket, mert egyéni törődést és odafigyelést kívánnak nyújtani vásárlóiknak. Felismerik, hogy a magas színvonalú ügyfélszolgálat egyéni és személyre szabott megközelítést igényel.

Hogyan szabhatom személyre a vállalkozásomat?

Vállalkozását személyre szabhatja, ha termékét vagy szolgáltatását az Ön által választott célközönséghez, földrajzi helyhez, demográfiai vagy egyéb kritériumokhoz igazítja. Ezenkívül a vállalatok személyre szabhatják azáltal, hogy az ügyfeleknek konkrét választást kínálnak.

Vissza a szójegyzékhez Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.