Testreszabás

Mi a testreszabás definíciója?

A testreszabás azt jelenti, hogy valamit megváltoztatunk az egyedi igényeknek megfelelően. Személyes és üzleti igényeinknek megfelelően változtatjuk, módosítjuk a termékeket vagy szolgáltatásokat, ha a testreszabás elérhető. És azt várjuk, hogy elérhető lesz. Szeretnénk személyre szabni, hogy konstruktívabbak, lényegre törőbbek és egyedibbek legyünk.

A csevegő gomb testreszabása az ügyfélszolgálati szoftverben - LiveAgent

Az ügyfélszolgálatnál naponta ügyel az egyéni igényekre. Az ügyfélszolgálati képviselőknek többet kell tudniuk az ügyfélről, hogy teljes képet kapjanak. Csak ezután tudnak személyre szabott ellátást nyújtani. A praktikus és figyelmes válaszadás nem csak az adatokra, hanem a többcsatornás elérhetőségre is előfeltétel, hogy a választott platformon keresztül tarthassa a kapcsolatot. 

Hagyni szeretné, hogy az ügyfél válassza ki a kommunikációs felületet. A vevő által választott csatornán keresztüli kapcsolattartás is a testreszabás egyik formájának tekinthető. Ezenkívül, ha különböző országokból és régiókból vannak ügyfelei, nagyra értékelnék a kommunikáció nyelvének megválasztását. Mondanom sem kell, hogy a téma, a csevegés és a hívás gomb személyre szabható.   

Testreszabhatja a fórum szoftvert a LiveAgentben
Testreszabhatja a fórum szoftvert a LiveAgentben.

Mivel minden vállalkozás más és más, alkalmazhat adaptív testreszabást az üzleti igényeinek megfelelően. Az adaptív testreszabással kiszűrheti és felhasználhatja azokat az attribútumokat, amelyek megfelelnek ügyfelei igényeinek. Szeretné, ha testreszabott szolgáltatást és támogatást kínálhatna különböző platformokon. Legyen szó help deskről, call centerről vagy élő chat szolgáltatásról, a cél a kiemelkedő ügyfélszolgálat, nem szabványos, hanem személyre szabott figyelem. Egy jó CRM és az információk hatékony csatornázása segít ebben.

Customize your own templates

LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates, thus helping you to improve the customer service. Curious about all the opportunities?

Frequently asked questions

Miért szabják testre a cégek a termékeket?

A vállalatok azért szabják testre termékeiket, mert egyéni törődést és odafigyelést kívánnak nyújtani vásárlóiknak. Felismerik, hogy a magas színvonalú ügyfélszolgálat egyéni és személyre szabott megközelítést igényel.

Hogyan szabhatom személyre a vállalkozásomat?

Vállalkozását személyre szabhatja, ha termékét vagy szolgáltatását az Ön által választott célközönséghez, földrajzi helyhez, demográfiai vagy egyéb kritériumokhoz igazítja. Ezenkívül a vállalatok személyre szabhatják azáltal, hogy az ügyfeleknek konkrét választást kínálnak.

Vissza a szójegyzékhez Hozzon létre INGYENES fiókot

Expert note

A testreszabás azt jelenti, hogy valamit megváltoztatunk az egyedi igényeknek megfelelően. Személyes és üzleti igényeinket egyaránt figyelembe veszik.

Andrej Saxon
Andrej Saxon
Sales manager
Ismerje meg, mi a különbség a személyre szabás és a testreszabás között. Az ügyfélszolgálati fogalmak mélyreható megértése a szakemberek magyarázataival.

Személyre szabás vs testreszabás

Az adatgyűjtés és elemzés kifinomultsága miatt a személyre szabás váltja fel a testreszabást, mely lehetővé teszi a vállalkozások és ügyfelek számára személyre szabott automatizálást, illetve ügyfélszolgálatot.

Az ügyfelek által kitöltött felméréseket és interjúkat ügyfélszolgálati felméréseknek hívjuk. Segítenek az ügyfelek elégedettségének nyomon követésében.

Ügyfélszolgálati felmérés

Az ügyfélszolgálati tapasztalatok teljes történetét összegző beszélgetések megkönnyítik az ügynökök dolgát, akik az összes korábbi beszélgetést láthatják. Az időalapú események idősebályok, amelyeket időesemény aktivál. A szünet funkció fontos a kiégés és stressz megelőzése érdekében. Az ügyfélszolgálati jelentések áttekintést nyújtanak az összes igényről és tevékenységről. A LiveAgent demó és támogatási portál adatmigrációval, eltérő opciókkal és árazással rendelkezik.

Kezdje javítani termékeit és szolgáltatásait azáltal, hogy rendszeresen áttekinti az ügyfélszolgálati jelentéseket. Tegye próbára jelentéseinket az ingyenes próbaverzióval.

Ügyfélszolgálati jelentés

A LiveAgent egy ügyfélszolgálati támogatás szoftver, amely az ügyfélszolgálati élmény fontosságára helyezi a hangsúlyt. Az ügyfélszolgálati munkatársak segítenek az ügyfél elégedettségének javításában és segíthetnek az ügyfél felmérésében. A LiveAgent átfogó szolgáltatást kínál, mint például VoIP telefonrendszerek, önkiszolgáló szoftver és bejövő híváskezelő szoftver. A cég blogjában pedig hasznos tippeket és információkat találhatunk. Elérhető ingyenes próba.

A játékosítás motiválja az ügyfélszolgálati csapatot, hogy keményebben és jobban dolgozzanak. Engedje meg ügyfélszolgálati csapatának, hogy idővel kitűzőket nyerjenek és szinteket léphessenek.

Az ügyfélszolgálat játékosítása

A LiveAgent célja dicsérni, motiválni, szórakoztatni, növelni a hatékonyságot és elősegíteni a csapatmunkát. Alapértelmezett jelvények és szintek állnak rendelkezésre, amelyek az ügynökök teljesítményét mérhetik. A LiveAgent további funkciókat is kínál, például a belső chatet, a belső hívásokat és az automatizálási szabályokat, hogy hatékonyabbá tegye a munkát.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.