Ügyfélszolgálat

What is customer service?

Customer service is a process of interaction between customers and products or service providers. Customer service helps people solve their problems or queries and it builds relationships with customers.

Great customer service can add a big value to products or services. So, it is a very important part of every company. The main target is a satisfied customer. Customer service representatives should be skilled and have great knowledge about products and services. To provide advanced customer services, they should also be patient, and positive and have communication skills.

Vissza a szójegyzékhez Hozzon létre INGYENES fiókot

Expert note

Az ügyfélszolgálat a vállalat és az ügyfél közötti kommunikáció folyamata, melynek célja az ügyfél elégedettségének és a kapcsolatok építése. Az ügyfélszolgálati szoftverek hatékony eszközök az ügyfélszolgálat fejlesztésére.

Andrej Saxon
Andrej Saxon
Sales manager
Tudjon meg többet az omnichannel ügyfélélményről. Értse meg az ügyfélszolgálati fogalmakat a szakemberek egyszerű magyarázataival.

Omnichannel ügyfélélmény

Az ügyfélszolgálati kommunikáció szakszerű befejezése és az ügyfél élmény kulcsfontosságú az elégedettséghez. Fontos a testreszabott üzenetek használata, és kerülni kell az általános és robotikus zárómondatokat. Az e-mailek és telefonbeszélgetések hivatalos nyelvet igényelnek, míg az élő csevegés és a közösségi médián való interakciók kötetlenebbek. Az ügyfélszolgálati képviselő fontos a jó tapasztalatokhoz, és a rendszeres jelentések segítenek az SLA megfelelőségének ellenőrzésében. A LiveAgent rendszerében 11 különböző jelentés áll rendelkezésre.

Tudjon meg többet az omnichannel ügyfélszolgálatról. Ismerje meg alaposan az ügyfélszolgálati koncepciókat a szakemberek egyszerű magyarázataival

Omnichannel ügyfélszolgálat

Az ügyfélszolgálat kulcsfontosságú része egy cégnek, mivel hatással lehet az elégedettségre és az eladásokra. Az omnichannel vásárlói elkötelezettség lehetővé teszi a csatornák egyesítését, hogy személyre szabott élményeket nyújtsanak az ügyfeleknek. A puha készségek, mint az aktív hallgatás, figyelem és türelem, kritikusak a kiemelkedő ügyfélszolgálati élmény biztosításához.

A vállalkozások ügyfélszolgálati szoftver segítségével különböző csatornákon keresztül nyújtanak támogatást ügyfeleiknek. Ilyen csatornák a call center, a weboldalak, az élő chat, a közösségi média vagy az e-mail.

Ügyfélszolgálat

Az ügyfélszolgálati tevékenység fejlesztése megnöveli az értékesítést és a bevételeket, valamint javítja a képviselői produktivitást. Az ügyfélszolgálati rendszerek automatizálják a feladatokat és csökkentik a stresszt. Az ügyfélszolgálati szoftverek tárolják az összes fontos vásárlói információt, és gamifikációs funkciókat biztosítanak. Az elérhető adatok és jelentések áttekintést nyújtanak az ügyfélszolgálati tevékenységről és pénzt takaríthatnak meg.

Az ügyfélszolgálati videó egy rövid videó, amely nagyon hasznos az ügyfélszolgálati képviselők számára. (vicces videók, oktató videók és inspiráló videók.

Ügyfélszolgálati videók

Az ügyfélszolgálati jelentések áttekintést nyújtanak az ügynökök teljesítményéről és az SLA megfelelőségéről. Rendszeres áttekintésük elengedhetetlen a szolgáltatás és termékfejlesztés szempontjából, valamint biztosítják az ügyfelek igényeinek és elvárásainak teljesülését. A LiveAgent rendszerében elérhető 11 különböző jelentés közül néhány az elemzési áttekintés, a teljesítményjelentések, az ügynöki rangsor és a címkejelentések. Az ügyfélszolgálati felmérések segítenek az elégedettség nyomon követésében, míg az ügyfélszolgálati támogatás a problémák megoldására fókuszál. A LiveAgent kivételes call center ügyfélszolgálatot nyújt.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.