Mi az a jegyfigyelő?
Gyakran szeretné látni a jegy előrehaladását, annak ellenére, hogy esetleg egy adott ügynökhöz vagy osztályhoz van rendelve. Ez számos helyzetben előfordulhat pl. a jegyet egy VIP ügyfél készítette, vagy egy új alkalmazott válaszol rá és egyszerűen szemmel akarja tartani őt.

Expert note
A Jegyfigyelő lehetőséget ad az ügyfeleknek személyre szabott értesítések küldésére a jegyeik állapotáról, ezzel javítva az elégedettségüket és a vásárlói élményt.

Az ügyfélszolgálat rendkívül fontos az összes vállalat számára, mivel az ügyfél-elégedettség szintje befolyásolja az ügyfelek hűségét és a vállalatok lényegét. Az ügynököknek kiváló kommunikációs és problémamegoldó készségekre van szükségük, és az ügyfélszolgálati csapatoknak könnyen és hatékonyan kell kommunikálniuk az ügyfelekkel. Az ügyfélszolgálati értékelés ellenőrzőlista bemutatja azokat az elvárásokat és módszereket, melyek segítségével a vállalkozás hatékonyan tudja kezelni az ügyfélkapcsolatokat, és az ügyfél elégedettsége érdekében javítani a szolgáltatás minőségét.
AddToAny Help Desk Kapcsolatok
Az AddToAny egy szoftver, mint szolgáltató cég, amely lehetővé teszi a webes widget vagy plugin integrálását egy weboldalba. Az ügyfélszolgálati csapat közösségi média és fórum támogatást kínál, továbbá elérhető a tudásbázis és az e-mail támogatás. Az ételérhetőségeket közvetlenül az AddToAny webhelyén találhatja meg. A cég általános szerződési feltételei és adatvédelmi irányelvei is rendelkezésre állnak. A telefonos ügyfélszolgálat nem érhető el.