Mi a Szolgáltatási menedzsment szoftver?
A szolgáltatási menedzsment szoftver, amit információ technológia szolgáltatás menedzsmentként is ismerünk, egy program, amit a vállalatok használnak szolgáltatások kezelésére az ügyfelek számára. Az eféle szoftver nagyon hasznos minden vállalat számára – segít az analizálásban, problémamegoldásban, rendelés menedzsmentben, döntéshozásban és sok más aktivitásban. Minden aktivitás úgy van beültetve, hogy elérje a vásárlók szükségletének szintjét. Minden szoftver különböző funkciókat és tartalmakat kínál.
A szolgáltatási menedzsment szoftver egy nagyszerű módja a vállalat technológiájának optimalizálására. Csökkenti a költségeket és időt spórol.
A Silverstripe egy tartalomkezelő rendszer, amely weboldalak létrehozására és fenntartására használható. A rendszer web alapú adminisztrációs panellel rendelkezik és adaptív tervezést támogat. Az élő csevegés gomb lehetővé teszi az ügyfélszolgálat gyors biztosítását. A Silverstripe könnyen integrálható a LiveAgentbe.
Felhő alapú szoftverekkel hatékonyabb ügyfélszolgálatot lehet nyújtani, ami növeli az elégedettséget és a hűséget. A LiveAgent ügyfélszolgálati szoftver kínál széles választékot az önkiszolgáló, panaszkezelő és bejövő hívások kezelésére. Az árak és funkciók szintén széles skálán mozognak, azonban a szolgáltatás számos díjjal és tanúsítvánnyal rendelkezik, és partnerekkel dolgozik együtt. A LiveAgent lehetővé teszi a cégprofilok létrehozását, az ügyfél űrlap segítségével pedig könnyen információt lehet gyűjteni az ügyfelekről. Az integrációs kérelem sablonok lehetővé teszik az új integrációk egyszerű kérését.
A LiveAgent egy ügyfélszolgálati támogatás szoftver, amely az ügyfélszolgálati élmény fontosságára helyezi a hangsúlyt. Az ügyfélszolgálati munkatársak segítenek az ügyfél elégedettségének javításában és segíthetnek az ügyfél felmérésében. A LiveAgent átfogó szolgáltatást kínál, mint például VoIP telefonrendszerek, önkiszolgáló szoftver és bejövő híváskezelő szoftver. A cég blogjában pedig hasznos tippeket és információkat találhatunk. Elérhető ingyenes próba.
A call monitoring tool is a part of the call center software used by sales departments and key personnel for exceptional customer service. Not all users can use the call monitoring tool, only those with the proper permissions. When looking for a call monitoring tool, one should look for third-party integration support, customization options, predictive dialing, and a good price-value ratio.