Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

GIPHY

Mi az a Giphy?

A Giphy egy online adatbázis és animált GIF-ek, hang nélküli looping videók keresője, amelyek javíthatják az online interakciót. A Giphy főleg a közösségi médiában, de néhány szakmai területen is népszerű, például az ügyfélszolgálati csatornákon vagy a Slack csatornákon.

Hogyan használhatja?

A GIF-ek felhasználhatók a LiveAgent jegyekben. Fejezze ki magát sokféle, sok célra és alkalomra készített GIF-képpel. Mondja el az ügyfeleknek, hogy mit gondol az élő csevegésben, ossza meg a boldogságot egy közösségi média üzenetben, vagy ossza meg a vicces történetet a Slack munkatársaival.

A szolgáltatás ingyenes, így csak Önön múlik, mennyit használja. A legtöbb ember nagyra értékeli a laza ügyfélszolgálati ügynököket. Tehát legyen szórakoztató, és ne legyen olyan, mint Roy…

Roy savanyú, mert nem tudja, hogy mennyire egyszerű Giphy-t aktiválni a LiveAgentben

… inkább legyen olyan, mint Beavis! Ő aztán úgy néz ki, mint aki tudja, hogy mit csinál.

Beavis a LiveAgent segítségével nagyszerű ügyfélszolgálatot nyújt

A LiveAgent jegykezelője támogatja a Giphy szolgáltatást, ezért bármikor és bárhol használhatja a GIF fájlokat. Íme néhány népszerű csatorna, ahol kihasználhatja a GIF-eket.

Az e-maileknek nem kell csak unalmas szövegdaraboknak lenniük, amikor képeket, linkeket és hangulatjeleket is használhat, és jól sejtette, GIF-eket! Javítsa az ügyfelek közötti interakciókat, és ügyfelei a jól végzett munka után mosolyogva zárják majd be a postafiókjukat.

Gifeket adhat hozzá az e-mail jegyekhez a Giphy integrációval

A Facebook remek hely a GIF-ek használatára az ügyfelekkel kapcsolatos kérdések kezelésében. Néhány vezető vállalat ezt a taktikát használja arra, hogy az ügyfelek megértettnek, nyugodtnak és boldognak érezzék magukat.

Néha az ügyfelek nem problémákat akarnak megoldani, hanem gondolataikat, ötleteiket megosztani, vagy csak valami vicceset írni. A GIF-ek könyörögnek ezekben a szituációkban, ezért folytassa és nézze meg Facebook-követőinek válaszát.

A LiveAgenthez tartozó Giphy plugin támogatja a Facebookot

Az ügyfelekkel folytatott kommunikáción kívül használhatja őket a Slack csatornáiban is a kollégáival. A Slack felhasználók tudnak a GIF-ek támogatásáról és népszerű használatáról a munkaterületükön, és a LiveAgent jegyek is támogatják ezt a funkciót.

Előnyök

  • GIF kereső a jegyrendszerben
  • Könnyen kezelhető
  • Javítja az ügyfelekkel való kommunikációt
  • Számos csatornán elérhető

Hogyan lehet integrálni a Giphy-t a LiveAgentbe?

A LiveAgent natívan támogatja a konfigurációban elérhető Giphy plugint. A kezdéshez nyissa meg az irányítópultot, és lépjen a Konfiguráció > Rendszer > Pluginok menüpontra.

Keresse meg a Giphy plugint a bővítmények listájában, és kattintson az aktiválás kapcsolóra. A LiveAgent ezek után újraindul.

Giphy integráció a LiveAgent bővítménylistájába
Giphy plugin a LiveAgentben

Ezután lépjen a Giphy a fejlesztőknek oldalra és kattintson az Alkalmazás létrehozása elemre. Ezután válassza ki az API-t, nevezze el az alkalmazást, és írja körül. A Giphy létrehoz egy API-kulcsot az Ön számára.

Giphy irányítópult alkalmazás-létrehozási lehetőséggel API-kulcs létrehozásához
Giphy irányítópult
Az alkalmazás típusának kiválasztása a Giphy-ben
API kiválasztva

Másolja ki ezt a kulcsot, és térjen vissza a LiveAgent bővítmény szakaszához. Keresse meg a Giphy alkalmazást, és kattintson a fogaskerék ikonra a bővítmény konfigurálásához. Másolja az API kulcsot a Giphy API kulcs mezőbe, és kattintson a Mentés gombra.

Adja hozzá a Giphy API kulcsot a LiveAgent beépülő moduljához
Adja hozzá az API kulcsot a bővítményhez

Készen van, és Giphy készen áll. Lépjen a jegyrendszerbe, és nyisson meg egy jegyet, amelyre GIF képpel kíván válaszolni. Kattintson a három pontra a jegy neve alatt, és válassza a Giphy lehetőséget. A keresőmotor lehetővé teszi különféle GIF-ek keresését, amelyek alkalmasak a beszélgetésre.

A Giphy integráció aktiválva van és működik a LiveAgent jegyrendszerben
Giphy a LiveAgentben

Rengeteg GIF megtalálható és használható. Vagy készítsen sajátot a giphy.com oldalon, mint mi tettük!

GIPHY
GIPHY
Ezt a Giphy.com oldalán készítettük.

Hogyan lehet integrálni a Giphy-t a LiveAgenttel a Zapieren keresztül

Megpróbálhatja a Giphy integrálását a Zapier szolgáltatáson keresztül is. A Zapier két alkalmazást kapcsol össze több integrációs lehetőséggel, így kiválaszthatja, hogy mit kell tennie az integrációnak. Ha nincs Zapier-fiókja, hozzon létre egyet itt. Ezután lépjen a Giphy + LiveAgent integrációk oldalra.

LiveAgent és Giphy integráció a Zapieren
LiveAgent + Giphy

Görgessen lefelé az oldalon, és keresse meg az eseményindító és a művelet kiválasztását. Vessen egy pillantást a lehetőségekre, és válassza ki azokat, amelyek a legjobban megfelelnek Önnek. A cikk írásakor csak egy lehetőség áll rendelkezésünkre, ezért ezt választottuk ki. Az integrációs folyamat folytatásához kattintson a kék csatlakozás gombra.

A LiveAgent eseményindító és a Giphy-műveletet kiválasztása a Zapieren
Eseményindító és művelet

Az első lépés egyszerű, csak jelentkezzen be a LiveAgent-fiókjába, és adjon hozzáférést a Zapiernek az ügyféladatok kezeléséhez. A folytatáshoz tesztelje az eseményindítót.

A LiveAgent eseményindító beállítása a Zipier Giphy integrációjában
A LiveAgent eseményindító beállítása

Tegye ugyanezt a Giphy-vel, és adja meg a GIF keresés kulcsszavát, amikor új ügyfelet ad hozzá. Tesztelje az integrációt és kapcsolja be a Zap-ot.

Giphy művelet beállítása a LiveAgent integrációjával
Giphy művelet beállítása

Ennyi, készen van.

GYIK

Mi a GIPHY integráció a LiveAgentben?

Ha vállalatának célja az eredeti, személyre szabott ügyfélszolgálat létrehozása, akkor a GIPHY integrációja a megfelelő út. Küldjön gif-eket, ha szükséges, és hozzon létre jobb ügyfélkapcsolatokat a LiveAgentből. 

Hogyan lehet integrálni a GIPHY-t a LiveAgentbe?

1. Jelentkezzen be a LiveAgentjébe

2. Kattintson a Konfigurációk - Rendszer - Beépülő modulok - GIPHY elemre

3. Aktiválja a plugint

4. Azonnal HASZNÁLJA 

Vissza az integrációkhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×

Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót