GIPHY integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Mi az a Giphy?
A Giphy egy online adatbázis és animált GIF-ek, hang nélküli looping videók keresője, amelyek javíthatják az online interakciót. A Giphy főleg a közösségi médiában, de néhány szakmai területen is népszerű, például az ügyfélszolgálati csatornákon vagy a Slack csatornákon.
Hogyan használhatja?
A GIF-ek felhasználhatók a LiveAgent jegyekben. Fejezze ki magát sokféle, sok célra és alkalomra készített GIF-képpel. Mondja el az ügyfeleknek, hogy mit gondol az élő csevegésben, ossza meg a boldogságot egy közösségi média üzenetben, vagy ossza meg a vicces történetet a Slack munkatársaival.
A szolgáltatás ingyenes, így csak Önön múlik, mennyit használja. A legtöbb ember nagyra értékeli a laza ügyfélszolgálati ügynököket. Tehát legyen szórakoztató, és ne legyen olyan, mint Roy…
… inkább legyen olyan, mint Beavis! Ő aztán úgy néz ki, mint aki tudja, hogy mit csinál.
A LiveAgent jegykezelője támogatja a Giphy szolgáltatást, ezért bármikor és bárhol használhatja a GIF fájlokat. Íme néhány népszerű csatorna, ahol kihasználhatja a GIF-eket.
Az e-maileknek nem kell csak unalmas szövegdaraboknak lenniük, amikor képeket, linkeket és hangulatjeleket is használhat, és jól sejtette, GIF-eket! Javítsa az ügyfelek közötti interakciókat, és ügyfelei a jól végzett munka után mosolyogva zárják majd be a postafiókjukat.
A Facebook remek hely a GIF-ek használatára az ügyfelekkel kapcsolatos kérdések kezelésében. Néhány vezető vállalat ezt a taktikát használja arra, hogy az ügyfelek megértettnek, nyugodtnak és boldognak érezzék magukat.
Néha az ügyfelek nem problémákat akarnak megoldani, hanem gondolataikat, ötleteiket megosztani, vagy csak valami vicceset írni. A GIF-ek könyörögnek ezekben a szituációkban, ezért folytassa és nézze meg Facebook-követőinek válaszát.
Az ügyfelekkel folytatott kommunikáción kívül használhatja őket a Slack csatornáiban is a kollégáival. A Slack felhasználók tudnak a GIF-ek támogatásáról és népszerű használatáról a munkaterületükön, és a LiveAgent jegyek is támogatják ezt a funkciót.
Előnyök
- GIF kereső a jegyrendszerben
- Könnyen kezelhető
- Javítja az ügyfelekkel való kommunikációt
- Számos csatornán elérhető
Hogyan lehet integrálni a Giphy-t a LiveAgentbe?
A LiveAgent natívan támogatja a konfigurációban elérhető Giphy plugint. A kezdéshez nyissa meg az irányítópultot, és lépjen a Konfiguráció > Rendszer > Pluginok menüpontra.
Keresse meg a Giphy plugint a bővítmények listájában, és kattintson az aktiválás kapcsolóra. A LiveAgent ezek után újraindul.
Ezután lépjen a Giphy a fejlesztőknek oldalra és kattintson az Alkalmazás létrehozása elemre. Ezután válassza ki az API-t, nevezze el az alkalmazást, és írja körül. A Giphy létrehoz egy API-kulcsot az Ön számára.
Másolja ki ezt a kulcsot, és térjen vissza a LiveAgent bővítmény szakaszához. Keresse meg a Giphy alkalmazást, és kattintson a fogaskerék ikonra a bővítmény konfigurálásához. Másolja az API kulcsot a Giphy API kulcs mezőbe, és kattintson a Mentés gombra.
Készen van, és Giphy készen áll. Lépjen a jegyrendszerbe, és nyisson meg egy jegyet, amelyre GIF képpel kíván válaszolni. Kattintson a három pontra a jegy neve alatt, és válassza a Giphy lehetőséget. A keresőmotor lehetővé teszi különféle GIF-ek keresését, amelyek alkalmasak a beszélgetésre.
Rengeteg GIF megtalálható és használható. Vagy készítsen sajátot a giphy.com oldalon, mint mi tettük!
Hogyan lehet integrálni a Giphy-t a LiveAgenttel a Zapieren keresztül
Megpróbálhatja a Giphy integrálását a Zapier szolgáltatáson keresztül is. A Zapier két alkalmazást kapcsol össze több integrációs lehetőséggel, így kiválaszthatja, hogy mit kell tennie az integrációnak. Ha nincs Zapier-fiókja, hozzon létre egyet itt. Ezután lépjen a Giphy + LiveAgent integrációk oldalra.
Görgessen lefelé az oldalon, és keresse meg az eseményindító és a művelet kiválasztását. Vessen egy pillantást a lehetőségekre, és válassza ki azokat, amelyek a legjobban megfelelnek Önnek. A cikk írásakor csak egy lehetőség áll rendelkezésünkre, ezért ezt választottuk ki. Az integrációs folyamat folytatásához kattintson a kék csatlakozás gombra.
Az első lépés egyszerű, csak jelentkezzen be a LiveAgent-fiókjába, és adjon hozzáférést a Zapiernek az ügyféladatok kezeléséhez. A folytatáshoz tesztelje az eseményindítót.
Tegye ugyanezt a Giphy-vel, és adja meg a GIF keresés kulcsszavát, amikor új ügyfelet ad hozzá. Tesztelje az integrációt és kapcsolja be a Zap-ot.
Ennyi, készen van.
Frequently Asked Questions
Mi a GIPHY integráció a LiveAgentben?
Ha vállalatának célja az eredeti, személyre szabott ügyfélszolgálat létrehozása, akkor a GIPHY integrációja a megfelelő út. Küldjön gif-eket, ha szükséges, és hozzon létre jobb ügyfélkapcsolatokat a LiveAgentből.
Hogyan lehet integrálni a GIPHY-t a LiveAgentbe?
1. Jelentkezzen be a LiveAgentjébe 2. Kattintson a Konfigurációk - Rendszer - Beépülő modulok - GIPHY elemre 3. Aktiválja a plugint 4. Azonnal HASZNÁLJA
Fedezze fel, hogyan integrálható a Salesforce CRM a LiveAgent ügyfélszolgálati szoftverrel a jobb ügyfélkapcsolatok érdekében. Készítsen eseteket, kezelje ügyfeleit és növelje az elégedettséget egyszerűen. Próbálja ki az integrációt Zapierrel is, hogy automatizálja munkafolyamatait. Indítsa el ingyenes fiókját még ma!
Fedezze fel, hogyan javíthatja online áruházát a LiveAgent Shopify integrációjával! Egyszerűen beállítható élő chat gomb, amely növeli az ügyfelek elégedettségét és elkötelezettségét, miközben zökkenőmentes ügyfélszolgálatot biztosít. Takarítson meg időt és pénzt, és váljon hatékonyabbá a Shopify és LiveAgent segítségével!