Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

GIPHY

Mi az a Giphy?

A Giphy egy online adatbázis és animált GIF-ek, hang nélküli looping videók keresője, amelyek javíthatják az online interakciót. A Giphy főleg a közösségi médiában, de néhány szakmai területen is népszerű, például az ügyfélszolgálati csatornákon vagy a Slack csatornákon.

Hogyan használhatja?

A GIF-ek felhasználhatók a LiveAgent jegyekben. Fejezze ki magát sokféle, sok célra és alkalomra készített GIF-képpel. Mondja el az ügyfeleknek, hogy mit gondol az élő csevegésben, ossza meg a boldogságot egy közösségi média üzenetben, vagy ossza meg a vicces történetet a Slack munkatársaival.

A szolgáltatás ingyenes, így csak Önön múlik, mennyit használja. A legtöbb ember nagyra értékeli a laza ügyfélszolgálati ügynököket. Tehát legyen szórakoztató, és ne legyen olyan, mint Roy…

Roy savanyú, mert nem tudja, hogy mennyire egyszerű Giphy-t aktiválni a LiveAgentben

… inkább legyen olyan, mint Beavis! Ő aztán úgy néz ki, mint aki tudja, hogy mit csinál.

Beavis a LiveAgent segítségével nagyszerű ügyfélszolgálatot nyújt

A LiveAgent jegykezelője támogatja a Giphy szolgáltatást, ezért bármikor és bárhol használhatja a GIF fájlokat. Íme néhány népszerű csatorna, ahol kihasználhatja a GIF-eket.

Az e-maileknek nem kell csak unalmas szövegdaraboknak lenniük, amikor képeket, linkeket és hangulatjeleket is használhat, és jól sejtette, GIF-eket! Javítsa az ügyfelek közötti interakciókat, és ügyfelei a jól végzett munka után mosolyogva zárják majd be a postafiókjukat.

Gifeket adhat hozzá az e-mail jegyekhez a Giphy integrációval

A Facebook remek hely a GIF-ek használatára az ügyfelekkel kapcsolatos kérdések kezelésében. Néhány vezető vállalat ezt a taktikát használja arra, hogy az ügyfelek megértettnek, nyugodtnak és boldognak érezzék magukat.

Néha az ügyfelek nem problémákat akarnak megoldani, hanem gondolataikat, ötleteiket megosztani, vagy csak valami vicceset írni. A GIF-ek könyörögnek ezekben a szituációkban, ezért folytassa és nézze meg Facebook-követőinek válaszát.

A LiveAgenthez tartozó Giphy plugin támogatja a Facebookot

Az ügyfelekkel folytatott kommunikáción kívül használhatja őket a Slack csatornáiban is a kollégáival. A Slack felhasználók tudnak a GIF-ek támogatásáról és népszerű használatáról a munkaterületükön, és a LiveAgent jegyek is támogatják ezt a funkciót.

Előnyök

  • GIF kereső a jegyrendszerben
  • Könnyen kezelhető
  • Javítja az ügyfelekkel való kommunikációt
  • Számos csatornán elérhető

Hogyan lehet integrálni a Giphy-t a LiveAgentbe?

A LiveAgent natívan támogatja a konfigurációban elérhető Giphy plugint. A kezdéshez nyissa meg az irányítópultot, és lépjen a Konfiguráció > Rendszer > Pluginok menüpontra.

Keresse meg a Giphy plugint a bővítmények listájában, és kattintson az aktiválás kapcsolóra. A LiveAgent ezek után újraindul.

Giphy integráció a LiveAgent bővítménylistájába
Giphy plugin a LiveAgentben

Ezután lépjen a Giphy a fejlesztőknek oldalra és kattintson az Alkalmazás létrehozása elemre. Ezután válassza ki az API-t, nevezze el az alkalmazást, és írja körül. A Giphy létrehoz egy API-kulcsot az Ön számára.

Giphy irányítópult alkalmazás-létrehozási lehetőséggel API-kulcs létrehozásához
Giphy irányítópult
Az alkalmazás típusának kiválasztása a Giphy-ben
API kiválasztva

Másolja ki ezt a kulcsot, és térjen vissza a LiveAgent bővítmény szakaszához. Keresse meg a Giphy alkalmazást, és kattintson a fogaskerék ikonra a bővítmény konfigurálásához. Másolja az API kulcsot a Giphy API kulcs mezőbe, és kattintson a Mentés gombra.

Adja hozzá a Giphy API kulcsot a LiveAgent beépülő moduljához
Adja hozzá az API kulcsot a bővítményhez

Készen van, és Giphy készen áll. Lépjen a jegyrendszerbe, és nyisson meg egy jegyet, amelyre GIF képpel kíván válaszolni. Kattintson a három pontra a jegy neve alatt, és válassza a Giphy lehetőséget. A keresőmotor lehetővé teszi különféle GIF-ek keresését, amelyek alkalmasak a beszélgetésre.

A Giphy integráció aktiválva van és működik a LiveAgent jegyrendszerben
Giphy a LiveAgentben

Rengeteg GIF megtalálható és használható. Vagy készítsen sajátot a giphy.com oldalon, mint mi tettük!

GIPHY
GIPHY
Ezt a Giphy.com oldalán készítettük.

Hogyan lehet integrálni a Giphy-t a LiveAgenttel a Zapieren keresztül

Megpróbálhatja a Giphy integrálását a Zapier szolgáltatáson keresztül is. A Zapier két alkalmazást kapcsol össze több integrációs lehetőséggel, így kiválaszthatja, hogy mit kell tennie az integrációnak. Ha nincs Zapier-fiókja, hozzon létre egyet itt. Ezután lépjen a Giphy + LiveAgent integrációk oldalra.

LiveAgent és Giphy integráció a Zapieren
LiveAgent + Giphy

Görgessen lefelé az oldalon, és keresse meg az eseményindító és a művelet kiválasztását. Vessen egy pillantást a lehetőségekre, és válassza ki azokat, amelyek a legjobban megfelelnek Önnek. A cikk írásakor csak egy lehetőség áll rendelkezésünkre, ezért ezt választottuk ki. Az integrációs folyamat folytatásához kattintson a kék csatlakozás gombra.

A LiveAgent eseményindító és a Giphy-műveletet kiválasztása a Zapieren
Eseményindító és művelet

Az első lépés egyszerű, csak jelentkezzen be a LiveAgent-fiókjába, és adjon hozzáférést a Zapiernek az ügyféladatok kezeléséhez. A folytatáshoz tesztelje az eseményindítót.

A LiveAgent eseményindító beállítása a Zipier Giphy integrációjában
A LiveAgent eseményindító beállítása

Tegye ugyanezt a Giphy-vel, és adja meg a GIF keresés kulcsszavát, amikor új ügyfelet ad hozzá. Tesztelje az integrációt és kapcsolja be a Zap-ot.

Giphy művelet beállítása a LiveAgent integrációjával
Giphy művelet beállítása

Ennyi, készen van.

GYIK

Mi a GIPHY integráció a LiveAgentben?

Ha vállalatának célja az eredeti, személyre szabott ügyfélszolgálat létrehozása, akkor a GIPHY integrációja a megfelelő út. Küldjön gif-eket, ha szükséges, és hozzon létre jobb ügyfélkapcsolatokat a LiveAgentből. 

Hogyan lehet integrálni a GIPHY-t a LiveAgentbe?

1. Jelentkezzen be a LiveAgentjébe

2. Kattintson a Konfigurációk - Rendszer - Beépülő modulok - GIPHY elemre

3. Aktiválja a plugint

4. Azonnal HASZNÁLJA 

Back to Integrations Hozzon létre INGYENES fiókot

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót