GIPHY integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Mi az a Giphy?
A Giphy egy online adatbázis és animált GIF-ek, hang nélküli looping videók keresője, amelyek javíthatják az online interakciót. A Giphy főleg a közösségi médiában, de néhány szakmai területen is népszerű, például az ügyfélszolgálati csatornákon vagy a Slack csatornákon.
Hogyan használhatja?
A GIF-ek felhasználhatók a LiveAgent jegyekben. Fejezze ki magát sokféle, sok célra és alkalomra készített GIF-képpel. Mondja el az ügyfeleknek, hogy mit gondol az élő csevegésben, ossza meg a boldogságot egy közösségi média üzenetben, vagy ossza meg a vicces történetet a Slack munkatársaival.
A szolgáltatás ingyenes, így csak Önön múlik, mennyit használja. A legtöbb ember nagyra értékeli a laza ügyfélszolgálati ügynököket. Tehát legyen szórakoztató, és ne legyen olyan, mint Roy…
… inkább legyen olyan, mint Beavis! Ő aztán úgy néz ki, mint aki tudja, hogy mit csinál.
A LiveAgent jegykezelője támogatja a Giphy szolgáltatást, ezért bármikor és bárhol használhatja a GIF fájlokat. Íme néhány népszerű csatorna, ahol kihasználhatja a GIF-eket.
Az e-maileknek nem kell csak unalmas szövegdaraboknak lenniük, amikor képeket, linkeket és hangulatjeleket is használhat, és jól sejtette, GIF-eket! Javítsa az ügyfelek közötti interakciókat, és ügyfelei a jól végzett munka után mosolyogva zárják majd be a postafiókjukat.
A Facebook remek hely a GIF-ek használatára az ügyfelekkel kapcsolatos kérdések kezelésében. Néhány vezető vállalat ezt a taktikát használja arra, hogy az ügyfelek megértettnek, nyugodtnak és boldognak érezzék magukat.
Néha az ügyfelek nem problémákat akarnak megoldani, hanem gondolataikat, ötleteiket megosztani, vagy csak valami vicceset írni. A GIF-ek könyörögnek ezekben a szituációkban, ezért folytassa és nézze meg Facebook-követőinek válaszát.
Az ügyfelekkel folytatott kommunikáción kívül használhatja őket a Slack csatornáiban is a kollégáival. A Slack felhasználók tudnak a GIF-ek támogatásáról és népszerű használatáról a munkaterületükön, és a LiveAgent jegyek is támogatják ezt a funkciót.
Előnyök
- GIF kereső a jegyrendszerben
- Könnyen kezelhető
- Javítja az ügyfelekkel való kommunikációt
- Számos csatornán elérhető
Hogyan lehet integrálni a Giphy-t a LiveAgentbe?
A LiveAgent natívan támogatja a konfigurációban elérhető Giphy plugint. A kezdéshez nyissa meg az irányítópultot, és lépjen a Konfiguráció > Rendszer > Pluginok menüpontra.
Keresse meg a Giphy plugint a bővítmények listájában, és kattintson az aktiválás kapcsolóra. A LiveAgent ezek után újraindul.
Ezután lépjen a Giphy a fejlesztőknek oldalra és kattintson az Alkalmazás létrehozása elemre. Ezután válassza ki az API-t, nevezze el az alkalmazást, és írja körül. A Giphy létrehoz egy API-kulcsot az Ön számára.
Másolja ki ezt a kulcsot, és térjen vissza a LiveAgent bővítmény szakaszához. Keresse meg a Giphy alkalmazást, és kattintson a fogaskerék ikonra a bővítmény konfigurálásához. Másolja az API kulcsot a Giphy API kulcs mezőbe, és kattintson a Mentés gombra.
Készen van, és Giphy készen áll. Lépjen a jegyrendszerbe, és nyisson meg egy jegyet, amelyre GIF képpel kíván válaszolni. Kattintson a három pontra a jegy neve alatt, és válassza a Giphy lehetőséget. A keresőmotor lehetővé teszi különféle GIF-ek keresését, amelyek alkalmasak a beszélgetésre.
Rengeteg GIF megtalálható és használható. Vagy készítsen sajátot a giphy.com oldalon, mint mi tettük!
Hogyan lehet integrálni a Giphy-t a LiveAgenttel a Zapieren keresztül
Megpróbálhatja a Giphy integrálását a Zapier szolgáltatáson keresztül is. A Zapier két alkalmazást kapcsol össze több integrációs lehetőséggel, így kiválaszthatja, hogy mit kell tennie az integrációnak. Ha nincs Zapier-fiókja, hozzon létre egyet itt. Ezután lépjen a Giphy + LiveAgent integrációk oldalra.
Görgessen lefelé az oldalon, és keresse meg az eseményindító és a művelet kiválasztását. Vessen egy pillantást a lehetőségekre, és válassza ki azokat, amelyek a legjobban megfelelnek Önnek. A cikk írásakor csak egy lehetőség áll rendelkezésünkre, ezért ezt választottuk ki. Az integrációs folyamat folytatásához kattintson a kék csatlakozás gombra.
Az első lépés egyszerű, csak jelentkezzen be a LiveAgent-fiókjába, és adjon hozzáférést a Zapiernek az ügyféladatok kezeléséhez. A folytatáshoz tesztelje az eseményindítót.
Tegye ugyanezt a Giphy-vel, és adja meg a GIF keresés kulcsszavát, amikor új ügyfelet ad hozzá. Tesztelje az integrációt és kapcsolja be a Zap-ot.
Ennyi, készen van.
Frequently Asked Questions
Mi a GIPHY integráció a LiveAgentben?
Ha vállalatának célja az eredeti, személyre szabott ügyfélszolgálat létrehozása, akkor a GIPHY integrációja a megfelelő út. Küldjön gif-eket, ha szükséges, és hozzon létre jobb ügyfélkapcsolatokat a LiveAgentből.
Hogyan lehet integrálni a GIPHY-t a LiveAgentbe?
1. Jelentkezzen be a LiveAgentjébe 2. Kattintson a Konfigurációk - Rendszer - Beépülő modulok - GIPHY elemre 3. Aktiválja a plugint 4. Azonnal HASZNÁLJA
A LiveAgent platform bemutatása mellett a weboldal sütiket használ, lehetőség van a kapcsolatfelvételre a cégvezetőkkel és a Free Trial-hez nem szükséges bankkártya. A LiveAgent ajánlott kiskereskedőknek, beépített csevegőszoba és ingyenes migrációval rendelkezik. Az oldalon lehetőség van fiók létrehozására és a sütik elfogadására vagy elutasítására. Az ügyfélszolgálati szoftver növelheti az élő csevegés használatát az ügyfélszolgálatban és időpontos válaszokat ad a kérdésekre. Az oldaltérkép tartalmazza a felhasználási feltételeket, a biztonsági politikát és az adatvédelmi irányelveket.
Az automatizált megoldás jelentős előnyöket kínál WordPress webhelyek számára, mint jobb felhasználói élmény, hosszabb időtöltés és személyre szabott link-equity elosztás. A LiveAgent chat eszköz segítséget nyújt a vásárlóknak és a látogatói viselkedés nyomon követésére is lehetőséget ad. A LiveAgent célja az ügyfélszolgálat játékosítása és az ügynökök motiválása, növelése a hatékonyság és elősegítése a csapatmunka. A LiveAgent feliratkozást kínál és küld egy üzenetet az e-mail címére, a belépési adatokkal.