Mi az az azonnali csevegés?
Az azonnali csevegés más néven IM, egy üzenetküldő rendszer, ami azonnali üzeneteket küld az interneten. Általában IM egy rövid üzenet, két vagy több ember között.
Hogy működik egy azonnali csevegés?
Ahhoz, hogy kapjon vagy küldjön Im üzenetet a felhasználónak le kell töltenie egy bizonyos szoftvert vagy böngésző alapú csevegőeszközt kell használnia. A felhasználók látják, hogy ki van online módban és üzengethetnek velük, számítógépen, telefonon, iPaden vagy játékkonzolon keresztül.
Mit küldhet IM-en keresztül?
A mai modern azonnali csevegő szoftverek engedélyezik a rákattintható linkek, GIF-ek, fotók, mellékletek, dokumentumok, videók és hangfelvételek küldését. A továbbfejlesztett szoftverekkel lehet videóhívást vagy telefonhívást is indítani, meg lehet osztani a képernyőképet egymással.
Hogyan hozzunk létre azonnali csevegést a weboldalon?
Ha használni szeretné az azonnali csevegés lehetőségét a weboldalán, elég ha elhelyezi a csevegés gomb widgetjét a weboldalon. Kódolás nem szükséges, egyszerűen ki kell másolnia és beillesztenie a gomb kódját a weboldalára. Ha megnézné, hogyan kell ezt csinálnia lépésről-lépésre kattintson ide! Útmutató
Hogyan használja az azonnali csevegést az ügyfélszolgálatában?
Ha szeretné használni az azonnali csevegés lehetőségét az ügyfélszolgálatában, használjon élő csevegés szoftvert! Az élő csevegés szoftver ugyanúgy működik, mint az azonnali csevegés-általa élőben, azonnal tud csevegni az ügyfelekkel. Az az egyetlen különbség, hogy ahhoz, hogy az ügyfélszolgálatosokkal beszéljenek nem kell letölteni semmilyen szoftvert. Ehhez csak a widgitek közül az élő csevegés gombra kell kattintani a weboldalon.
Kedvelik az ügyfelek az élő csevegést?
Az ügyfelek kifejezetten kedvelik az élő csevegést. A felhasználók 79 %-a szereti az élő csevegést az ügyfélszolgálattal, mert azonnali választ kapnak kéréseikre.
Megéri befektetni egy élő beszélgetés szoftverre csak az azonnali üzenet lehetősége miatt?
A legtöbb élő csevegés szoftver egy nagyobb szoftver megoldás része-mint pl. az ügyfélszolgálati szoftveré. Az élő csevegés, IM funkciók mellett az ügyfélszolgálati szoftver továbbfejlesztett funkciókat is tartalmaz, mint a jegykezelő szoftver, tudásbázis szoftver, vagy a call center szoftver. Ezért mindenképpen jobban megéri befektetni egy élő csevegés szoftverre, mert ezzel sokkal több funkciót kap, és magasabb színvonalú ügyfélszolgálatot nyújthat ügyfeleinek. Ha még többet szeretne megtudni az ügyfélszolgálati szoftverről és az előnyeiről kattintson a linkre!
Expert note
Azonnali csevegés lehetőségével könnyebben és gyorsabban felveheti a kapcsolatot az ügyfelekkel. A mai modern szoftverek képesek linkeket, GIF-eket, fotókat, videókat és hangfelvételeket is küldeni.

A LiveAgent az élő chat funkcióival javíthatja az ügyfélszolgálati erőfeszítéseket és növelheti az elégedettséget és az értékesítést. Az AI-alapú chatbotokkal gyors válaszokat biztosíthat a vásárlóknak, és a szolgáltatás integrálható a CRM-be. A LiveAgent 15 élő chat funkciót kínál, a webhely látogatói pedig valós időben kommunikálhatnak az ügyfélszolgálati képviselőkkel. A cég támogatást és információkat nyújt, valamint online demót foglalhatunk és hírlevélre is feliratkozhatunk.
A minőségi ügyfélszolgálat szoftver, például a LiveAgent használata hatékony lehet. Az élő chatszoba lehetővé teszi valós idejű online kommunikációt a felhasználók számára. A LiveAgent számos funkciót és integrációt kínál. A vállalat bemutatkozása, díjai, partnerei és blogja is megtekinthető a webhelyen. Népszerű ügyfélszolgálati szoftverek közé tartoznak a VoIP telefonrendszerek, az önkiszolgáló szoftverek és a panaszkezelő rendszerek.
A LiveAgent egy ügyfélszolgálati szoftver, amely hasznos lehet az ügyfelekkel való hatékony kommunikációban. Az automatikus jegyelosztás lehetővé teszi, hogy az ügyfélszolgálatok hatékonyabbak és produktívabbak legyenek. Az IT jegykezelő rendszerek megkönnyítik a vevőknek nyújtott segítségnyújtást és rendszerezettebbé teszik az ügyfélszolgálatosok munkáját. A szcenárió automatizáció lehetővé teszi bizonyos szcenáriók automatizálását a szabályok végrehajtása alapján. A tudásbázisok cikkeinek jól felépítetteknek, jól megírtaknak és vizuálisan vonzóknak kell lenniük. A LiveAgent lehetővé teszi az ügyfélszolgálatok számára, hogy kivételes támogatást nyújtsanak ügyfeleiknek.