Azonnali csevegés

Mi az az azonnali csevegés?

Az azonnali csevegés más néven IM, egy üzenetküldő rendszer, ami azonnali üzeneteket küld az interneten. Általában IM egy rövid üzenet, két vagy több ember között.

Hogy működik egy azonnali csevegés?

Ahhoz, hogy kapjon vagy küldjön Im üzenetet a felhasználónak le kell töltenie egy bizonyos szoftvert vagy böngésző alapú csevegőeszközt kell használnia. A felhasználók látják, hogy ki van online módban és üzengethetnek velük, számítógépen, telefonon, iPaden vagy játékkonzolon keresztül.

Mit küldhet IM-en keresztül?

A mai modern azonnali csevegő szoftverek engedélyezik a rákattintható linkek, GIF-ek, fotók, mellékletek, dokumentumok, videók és hangfelvételek küldését. A továbbfejlesztett szoftverekkel lehet videóhívást vagy telefonhívást is indítani, meg lehet osztani a képernyőképet egymással.

Hogyan hozzunk létre azonnali csevegést a weboldalon?

Ha használni szeretné az azonnali csevegés lehetőségét a weboldalán, elég ha elhelyezi a csevegés gomb widgetjét a weboldalon. Kódolás nem szükséges, egyszerűen ki kell másolnia és beillesztenie a gomb kódját a weboldalára. Ha megnézné, hogyan kell ezt csinálnia lépésről-lépésre kattintson ide! Útmutató

Hogyan használja az azonnali csevegést az ügyfélszolgálatában?

If you want to utilize instant chat in customer support, consider using a live chat software. A live chat software works in exactly the same way as an instant chat — it enables agents to chat with customers in real-time. The only difference is that in order to chat with customer support reps, customers don’t have to download any software. If customers want to chat with customer support reps, all they have to do is click the live chat button/widget on the businesses website.

Kedvelik az ügyfelek az élő csevegést?

Az ügyfelek kifejezetten kedvelik az élő csevegést. A felhasználók 79 %-a szereti az élő csevegést az ügyfélszolgálattal, mert azonnali választ kapnak kéréseikre.

Megéri befektetni egy élő beszélgetés szoftverre csak az azonnali üzenet lehetősége miatt?

Most live chat software is a part of a larger software solution — such as a help desk software. In addition to live chat/IM features, a help desk software contains advanced features such as a ticketing software, knowledge base software, or a call center software. Therefore, it’s most definitely worth it to invest in a live chat software — as you’ll be getting additional functionality which will only help you provide a higher level of customer service. To learn more about help desk software, and the benefits of using it check out this link.

Vissza a szójegyzékhez

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.