GoDaddy integration
Partner website
Partner Privacy Policy
A GoDaddy-integráció aktiválásához kövesse az alábbi lépéseket.
- Jelentkezzen be GoDaddy-fiókjába
- Válassza ki a weboldalt, amelyhez hozzá szeretné adni az élő chat gombot, majd kattintson a Kezelés gombra
- Kattintson a weboldal szerkesztőben a weboldal szerkesztése elemre
- Az Oldalak részben válassza ki azt az oldalt, amelyhez hozzá kívánja adni a gombját
- Kattintson a szakasz hozzáadása elemre
- Válassza ki a HTML elemet, és kattintson a Hozzáadás gombra
- Illessze be a LiveAgent gomb kódját az egyéni kód mezőbe, majd kattintson a közzététel gombra
Hol van a LiveAgent chat gomb kódom?
- Jelentkezzen be a LiveAgent-fiókjába
- Kattintson ide: chat
- Kattintson a chat gombokra
- Kattintson a szerkesztés gombra egy meglévő chat gombnál
- Kattintson az integráció elemre, majd másolja át és illessze be a kódot.
Mi az a GoDaddy?
A GoDaddy egyidejűleg domain-regisztrátor és egy web hosting cég, amely minden eszközzel rendelkezik a weboldal felépítéséhez. Ez azt jelenti, hogy regisztrálhatja a domain nevét, létrehozhat egy weboldalt hozzá, és közzéteheti az interneten – mindezt egy helyen.
Hogyan használhatja?
A LiveAgent GoDaddy integrációja lehetővé teszi, hogy élő chat gombokat helyezzen el a GoDaddy weboldalain.
Az e-mail marketing a legtöbbet hozza a digitális marketing terén. A LiveAgent tesztet nyújt a gépelési sebesség növelésére, míg a VoIP szoftverek a Mac-felhasználók számára a legjobbak. Az ügyfélszolgálati élmény javítása érdekében a gépi tanulás és az adatközpontú megközelítés is fontos szerepet játszik. A koronavírus idején a kommunikáció és az ügyfélkapcsolatok kialakítása kulcsfontosságúak, míg az érzelmi kapcsolatok és az ügyfélmegtartási stratégiák segíthetnek a sikeres e-kereskedelmi üzlet működtetésében.