Partner
A GoDaddy-integráció aktiválásához kövesse az alábbi lépéseket.
- Jelentkezzen be GoDaddy-fiókjába
- Válassza ki a weboldalt, amelyhez hozzá szeretné adni az élő chat gombot, majd kattintson a Kezelés gombra
- Kattintson a weboldal szerkesztőben a weboldal szerkesztése elemre
- Az Oldalak részben válassza ki azt az oldalt, amelyhez hozzá kívánja adni a gombját
- Kattintson a szakasz hozzáadása elemre
- Válassza ki a HTML elemet, és kattintson a Hozzáadás gombra
- Illessze be a LiveAgent gomb kódját az egyéni kód mezőbe, majd kattintson a közzététel gombra
Hol van a LiveAgent chat gomb kódom?
- Jelentkezzen be a LiveAgent-fiókjába
- Kattintson ide: chat
- Kattintson a chat gombokra
- Kattintson a szerkesztés gombra egy meglévő chat gombnál
- Kattintson az integráció elemre, majd másolja át és illessze be a kódot.

Mi az a GoDaddy?
A GoDaddy egyidejűleg domain-regisztrátor és egy web hosting cég, amely minden eszközzel rendelkezik a weboldal felépítéséhez. Ez azt jelenti, hogy regisztrálhatja a domain nevét, létrehozhat egy weboldalt hozzá, és közzéteheti az interneten – mindezt egy helyen.
Hogyan használhatja?
A LiveAgent GoDaddy integrációja lehetővé teszi, hogy élő chat gombokat helyezzen el a GoDaddy weboldalain.
Az ügyfélszolgálati LiveAgent lehetőségeit bemutató demó elérhető. Az ügyfélszolgálati szoftvernek számos funkciója van, és könnyen integrálható más rendszerekkel. A LiveAgent magas értékelésű, és támogatást is nyújt. Lehetőség van ingyenes próbaverzió indítására. A vállalat blogot és webináriumokat is biztosít a felhasználók számára. Sales elérhetőségek is megtalálhatók a weboldalon.
A LiveAgent egy összetett help desk szoftver, amely felhasználóbarát és segít az ügyfelek elégedettségének biztosításában. Az Online látogatók funkció lehetővé teszi az ügynökök számára, hogy élőben kövessék a webhelyen böngésző látogatók tevékenységét, amely segíthet abban, hogy felkészült legyenek a csevegésre. Az ügyfélszolgálati képességek, mint az aktív hallgatás, figyelem és türelem, kritikusak a kiemelkedő ügyfélszolgálati élmény biztosításához. Az esettanulmányok hasznosak a tartalmi stratégia szempontjából, és harmadik személyben, tényekkel és adatokkal kell írniuk.
Üdvözöljük partnerprogramunkban
A LiveAgent szolgáltatásai lehetővé teszik az ügyfelekkel való kommunikációt különböző nyelveken. Az elemzések áttekintése a teljesítmény, csatorna, osztályok és címkék szerinti jelentéseket tartalmazza. Az affiliate program 5 eurós regisztrációs bónuszt és ismétlődő jutalékokat kínál. A program egyszerű és pontos, az átlagos konverzió pedig 1:66. A LiveAgent partnerprogram valós idejű jelentéseket kínál az értékesítésről, a forgalomról, a számlaegyenlegről és az általános teljesítményről. Az előző hónapban referált eladásainkkal kapcsolatban az elszámolásokat több leányvállalat között is elosztjuk.
A LiveAgent széleskörű lehetőségeket kínál az ügyfélszolgálat és a kommunikáció terén. Az ingyenes próbaidőszak bankkártya nélkül elérhető. Az élő chat funkciók és az AI-alapú chatbotok segítenek gyors válaszok biztosításában és az értékesítés növelésében. Az autóipar számára ügyfélszolgálati szoftver is elérhető.