IP Voice integration
Partner website
Mi az IP Voice?
Az IP VOICE egy argentin társaság Mar del Plata-ból a minőség, az elérhető szolgáltatások biztosításának, a kiemelkedés a kompetitív árral vízióval.
2009. óta az IP Voice VOIP telefonos megoldásokat biztosít a Kis- és Középvállalatok és a legkorszerűbb technológiákkal rendelkező Üzletek számára.
Később az IP Voice hozzáadott lakossági internet szolgáltatásokat, ezáltal kiterjesztve termék és szolgáltatási portfóliójukat, mindig a legjobb árminőségi hányadost szinten tartva a piacon.
Hogyan használhatja?
A LiveAgent és az IP Voice most már partnerek, amely az IP Voice integrációt egyszerűbbé tette, mint valaha. A LiveAgent nem szab fel semmilyen díjat az IP Voice VoIP számának a hívásközpontjával való összekapcsolásáért.
Ha érdekli az IP Voice összekapcsolása a LiveAgent hívásközponttal, egyszerűen csak lépjen be a LiveAgent fiókjába és kövesse az útmutatót.
1. Jelentkezzen be LiveAgent-fiókjába
2. Keresse meg a Számok opciót
3. Keresse meg az IP Voice-ot
4. Kattintson a Hozzáadás gombra
5. Illessze be a szükséges hitelesítő adatokat
Az IP Voice integrálásának költsége:
Az IP Voice és a LiveAgent most már partnerek. Ezáltal, ha feliratkozott a LiveAgent-re, az integráció díjmentes. Viszont az IP Voice szab ki díjat a szolgáltatásaiért, mivel a társaság külön működik.
Az IP Voice előnyei
- Költséghatékony
- Fejlesztett CX
- hozzáférés Argentína teljes területéről
- magas megbízhatóság
Ha többet szeretne megtudni a hívásközpont szoftver működéséről, tekintse meg az alábbi videót.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free IP Voice integration!
Frequently Asked Questions
Mi az IP Voice?
Az IP VOICE egy argentin társaság Mar del Plata-ból a minőség, az elérhető szolgáltatások biztosításának, a kiemelkedés a kompetitív árral vízióval.
Mennyibe kerül az IP Voice integrálása a LiveAgent-tel?
A LiveAgent már beintegrálta az IP Voice-ot. Ezáltal az integráció díjmentes. Viszont tartsa észben, hogy az IP Voice díjat szab a szolgáltatásaiért.
Hogyan valósíthat meg egy IP Voice VoIP számot a LiveAgent-ben?
Ahogyan előzőleg említettük, az IP Voice már része a LiveAgent-nek. Egyszerűen lépjen be és kövesse a lenti útmutatót: 1. Navigáljon a Konfigurációk > Hívás > Számok > IP Voice-ra 2. Adja meg a VoIP számot és használja azonnal
Voiceland is a specialized phone service for businesses, offering personalized solutions with high-quality infrastructure. It guarantees 99.97% service availability and cost-effective VoIP services. Integration with LiveAgent is seamless and free, providing improved customer experience and access in Greece. Try it now!
A LiveAgent és a TeleCube VoIP partnerek, amelyek könnyen kezelhető és költségvetés-barát telefonos szolgáltatásokat nyújtanak minden vállalkozás számára. A LiveAgent megbízható és kedvező árú választás a gyors-tempójú online vállalkozásoknak, amely hatékonyabb támogatást nyújt az ügyfeleknek és magasabb megtérülési ráta eredményez. Több vállalat is jelentős javulást tapasztalt az elégedettségi mutatókban és a konverziókban a felállítás után. Magyarországon vezető softphone szoftver B2B & B2C vállalkozások számára.
A Quality Unit LLC oldalán található a LiveAgent, amelynek használatához felhasználási feltételeket, biztonsági politikát és adatvédelmi irányelveket kell elfogadni. A szolgáltatás telepítése folyamatban, és az e-mailben elküldik a belépési adatokat. Az oldalt sütik segítségével működtetik, lehetőség van élő csevegésre és több időpontban is lehet demót és hívást foglalni. A kapcsolatfelvétel előtt el kell fogadni a sütiket.
A VoIP hívásrögzítés hasznos a marketing csapatnak, mert pontos betekintést ad az ügyfelek elvárásairól. A hívásrögzítések a képzési és coaching programokban segítenek a menedzsmentnek az ügyfélszolgálati teljesítmény értékelésében. Az aktív VoIP rögzítésnek rugalmasnak kell lennie, hogy megfeleljen az ügyfél igényeinek. Az ügyfélszolgálat fenntartása érdekében fontos az automatikus rögzítés kikapcsolása, valamint az ügyfelek tájékoztatása és engedélyezése a hívások rögzítése előtt.