Mi az a Kopano?
A Kopano ONE egy saját üzemeltetésű e-mail- és naptármegoldás kisvállalkozások számára. A cég külön is kínál Kopano csoportmunka és videokonferencia szoftvert. A Kopano célja, hogy egy olyan e-mail szerver megoldás legyen, amely könnyen elérhető és kezelhető mindenki számára, akinek szüksége van rá. Webalkalmazásként, asztali alkalmazásként, valamint iOS és Android alkalmazások is elérhetők. A Kopano három méltányos árú konstrukciót kínál bármilyen méretű vállalkozás számára, így több felhasználó túlfizetése nélkül választhat egyet.
Hogyan használhatja a Kopano-t?
A Kopano célja, hogy egy könnyen használható e-mail szerver megoldás legyen, így alkalmas az intuitív tervezésre és egyszerűségre vágyó cégek számára. Nagyon praktikus a naptár, a jegyzetek, a feladatok és a névjegyek egyetlen csoportmunka megoldásában is. Ezenkívül a Kopano alkalmazások elérhetők iOS-re és Androidra, valamint egy webes alkalmazás, amely böngészőn keresztül bármely eszközről elérhető. A Kopano az integrációkat is támogatja, ami hasznosnak bizonyulhat. Ezenkívül integrálhatja Kopano e-mail címeit a LiveAgent jegyrendszerrel, és egy dedikált help desk megoldással bővítheti ügyfélszolgálati lehetőségeit.
A LiveAgent jegyrendszere több e-mail fiókot és különféle e-mail-szolgáltatókat támogat. Ezenkívül a szoftver lehetővé teszi az e-mail levelezés megszervezését, és gondoskodik arról, hogy az ügyfelek problémái készen álljanak a megoldásra. Abban a pillanatban, amikor az ügyfél ügynök megkeresést kap az ügyféltől, a lekérdezést jeggyé alakítják. A jegyek az univerzális postafiókon keresztül érhetők el, amely bármilyen csatornáról minden kommunikációt tárol.
Győződjön meg arról, hogy az összes jegyet a megfelelő támogatási ügynökhöz irányítja át olyan szolgáltatások segítségével, mint a részlegek és az automatizált jegyelosztás. Alternatív megoldásként használhat címkéket a témák csoportosítására, vagy beállíthatja saját nyitvatartási idejét, hogy az ügyfelek tudják, mikor lesz online, és válaszolhat kérdéseikre. Ez csak néhány a LiveAgent számos funkciója közül, amelyek segítenek a problémamentes élményben.
Az ügyfélszolgálatot nem csak e-mail bővíti, hanem telefonközpontot, élő chat widgetet, kiterjedt tudásbázist, és közösségi média fiókokat is integrálhat, például Facebook, Twitter, Instagram, és Viber. Tekintse meg a LiveAgent funkciók teljes készletét, amelyek segítségével nagyszerű ügyfélszolgálatot nyújthat.

Mik a Kopano előnyei?
- Költséghatékony e-mail szerver
- Csoportmunka képességek
- Biztonságos és egyszerűen használható
- Integrációs támogatás
Provide awesome email support
Add your email to a dedicated ticketing system and show your customers a great support experience
A Kopano integrálása a LiveAgenttel
A Kopano könnyen integrálható a LiveAgenttel. Mindez megtehető a LiveAgent Konfiguráció segítségével, és nincs szükség harmadik féltől származó szolgáltatásokra. Az alábbi lépések követésével rövid időn belül befejezheti a folyamatot.

Először be kell állítania a Kopanót? Töltse le a Kopano webhelyről ide kattintva. Választhat három fizetős csomag közül, vagy először tesztelheti a szoftvert egy demóval. Miután beállította Kopano e-mail szerverét és megkapta az e-mailt, folytassa a következő lépéssel.

Miután telepítette és konfigurálta a Kopano-t, be kell jelentkeznie LiveAgent-fiókjába (a kezdéshez el kell indítania az ingyenes próbaverziót), és a Konfiguráció > E-mail > Levelezési fiókok menüpontra kell lépnie. Kattintson a narancssárga Létrehozás gombra, majd válassza az Egyéb lehetőséget. A következő ablakban válassza ki az IMAP/POP3 lehetőséget a két lehetőség közül.

- Az egyetlen hátralévő lépés, hogy csatlakoztassa Kopano postafiókját a LiveAgenthez. Ehhez a szakaszhoz a Kopano hitelesítő adataira van szükség. Kérjük, adja meg felhasználónevét és jelszavát, valamint e-mail címét és egyéb adatait. Válassza ki a lekérés típusát, és adja meg a szerver- és portinformációkat. Tekintse meg a többi lehetőséget, például azt a részleget, amely az erre az e-mail címre küldött ügyféljegyeket fogja kezelni. Ha mindent beállított az ízlése szerint, kattintson a Mentés gombra, és kész.

Az integráció befejeződött, és az Ön Kopano e-mailje csatlakozik a LiveAgent jegyrendszerhez, és lekéri az e-mailes kommunikációját. Ügyeljen arra, hogy böngésszen az Akadémián, hogy tájékozódjon az ügyfélszolgálattal kapcsolatos témákról, vagy nézze meg az alábbi videót, hogy megtudja, mire képes még a LiveAgent.

Frequently asked questions
Mi az a Kopano?
A Kopano ONE e-mail- és naptármegoldás saját üzemeltetésű, és kisvállalkozások számára készült. A videokonferencia szoftver külön is elérhető. A Kopano egy megfizethető e-mail szerver megoldást kínál, amely könnyen kezelhető és mindenki számára elérhető. Letöltheti webalkalmazásként, asztali alkalmazásként, valamint iOS vagy Android alkalmazásként.
Hogyan használhatod a Kopano-t?
Az egyszerűséget és az intuitív tervezést értékelő vállalatok igényeinek kielégítése érdekében a Kopano egy könnyen használható e-mail szerver megoldást kínál. Ezenkívül nagyon hasznos, mivel ez egy csoportmunka megoldás, amely naptárat, jegyzeteket, feladatokat és névjegyeket tartalmaz. Ezenkívül elérhetők a Kopano alkalmazások iOS és Android rendszerre, valamint egy webes alkalmazás, amely bármilyen eszközről elérhető. A Kopano más, harmadik féltől származó alkalmazásokkal is integrálható. A Kopano e-mail címek integrálhatók a LiveAgent jegykezelő rendszerbe is, és segélyszolgálatként is használhatók, ha rendelkezik külön ügyfélszolgálati megoldással.
Milyen előnyei vannak a Kopano integrációnak?
- Költséghatékony e-mail szerver
- Csoportmunka képességek
- Biztonságos és egyszerűen használható
- Integrációs támogatás
Hogyan integrálható a Kopano a LiveAgenttel?
- Nyissa meg a LiveAgentet, és lépjen a Konfiguráció > E-mail > Levelezési fiókokra
- Kattintson a Létrehozás > Egyéb > IMAP/POP3-ra
- Adja meg a hMailServer adatait, és Mentse