Ösztönözze az ügyfeleket, hogy küldjenek új ötleteket és visszajelzést a jövőbeli fejlesztés érdekében. Beszéljen át minden ötletet ügyfeleivel egy könnyen használható visszajelzési fórumon. Tudja, hogy melyek a legfontosabb szolgáltatások az ügyfelek számára? Hadd szavazzanak! Világosan tájékoztassa ügyfeleit a megvalósítás előrehaladásáról.

Visszajelzés gombok
- Visszajelzés gomb hozzáadása a weboldalához lehetővé teszi a látogatók számára, hogy visszajelzéseket és javaslatokat adjanak Önnek, vagy szavazzanak a meglévőkre.
Amint az ügyfél visszajelzést küld, egy jegy jön létre, így Ön értesítést kap, és szükség esetén válaszolhat.
- Több visszajelző gombot is elhelyezhet különböző visszajelző táblákon.
Gyűjtsön fontos visszajelzéseket az ügyfelektől úgy, hogy a Visszajelzés gombot elhelyezi weboldalán bárhol. Testreszabhatja a Visszajelzés gombot vállalkozásának megfelelően.

Számos előre definiált Visszajelzés gomb pozíció és stílus közül választhat:




Nem találta a megfelelő stílust a Visszajelzés gombhoz? Ne aggódjon, létrehozhat egy egyedi képet egy kép feltöltésével vagy saját HTML-kód megírásával.
Allow your customers to search for help
Add a search bar to your knowledge base to make it easier than ever to find important information. Try it today. No credit card required.
Tudásbázis-források
Answer Delivery Status Indicator
The answer delivery status indicator in LiveAgent tickets provides information on the status of email replies, including if they were sent, scheduled, delayed, or not delivered. Administrators and owners can access detailed email response information for a specific time period. If an answer is not delivered, a delivery report can be viewed to determine the issue.
A cikk az ügyfélszolgálat fontosságára és készségeire fókuszál. Az ügyfélszolgálati képviselőknek jól képzettnek kell lenniük, empatikusnak, türelmesnek és meggyőzőnek kell lenniük. A LiveAgent rendszere hasznos jelentéseket biztosít és gamifikációval motiválja az ügyfélszolgálati csapatot. Az Értékelés és Javaslat Táblával lehetőség van az ügyfelek véleményének felhasználására a termékfejlesztés során. A cikk további tippeket ad a kivételes ügyfélszolgálat nyújtásához.