Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

ManyChat

Mi az a ManyChat?

A Facebook és a Messenger egyre népszerűbbek, mint ügyfélszolgálati csatornák. A ManyChat egy olyan szolgáltatás, amely lehetővé teszi a vállalkozások számára csevegőrobotok létrehozását szöveges üzenetekhez és a Facebook Messenger-hez. Ezek használhatóak az értékesítéshez, a marketing és az ügyfélszolgálat automatizálásához, és sok vállalkozás számára könnyebben kezelhetőek, így könnyebben kommunikálhat másokkal.

Hogyan használhatja?

A ManyChat-tel könnyebben automatizálhatja válaszait a Facebook Messenger-ben és SMS-ben, és könnyedén kezelheti a gyakran feltett kérdéseket. Nyomon követheti az új ügyfeleket, a vásárlásokat, az előfizetéseket és a címkéket. Emellett manuálisan is kezelheti a szöveges vagy Messenger-üzenetek küldését, a tartalom küldését, az ügyfelek fel- vagy leiratkozását, a címkéket, illetve kereshet emberekre.

Előnyök

  • Egy helyen követhetőek nyomon az új Facebook Messenger-csevegések vagy -üzenetek
  • Üzenetek küldése és megválaszolása, tartalom továbbítása
  • Értesítések a Facebook Messenger csevegésekről a LiveAgent irányítópultján
  • Zökkenőmentes munkafolyamat a Facebook-kal

Hogyan integrálható a ManyChat a LiveAgent-be a Zapier-en keresztül

ManyChat és LiveAgent integrációs oldal a Zapier-en
ManyChat + LiveAgent oldal

Kövesse ezt az útmutatót a ManyChat Facebook- és Messenger-funkcióinak zökkenőmentes integrálásához. A Zapier segítségével választhat külön a Messenger-ben vagy máshol eseménykiváltókat és műveleteket a két alkalmazás összekapcsolásához, az ügyfélszolgálat és a Facebook Messenger segítségével pedig javíthatja a munkafolyamatokat.

Két alkalmazás integrálása nem igényel programozói tapasztalatokat, és percek alatt elvégezhető. A Zapier elmagyarázza a folyamat minden lépését, és végigvezeti azokon. Az első lépés a Zapier-fiókba való bejelentkezés. Ha még nincs Zapier-fiókja, ezen a linken hozhat létre egyet. Ezután visszatérhet a LiveAgent + ManyChat integrálása oldalra.

Görgessen lefelé az oldalon, amíg meg nem jelenik az eseménykiváltó és művelet kiválasztásának lehetősége. Az eseménykiváltó egy műveletet idéz elő. Ez azt jelenti, hogy ha valami történik az egyik szoftverben, az egy műveletet idéz elő a másik integrált szoftverben. Az eseménykiváltók és a műveletek mindkét irányban beállíthatók a szoftverek között, vagy akár egyetlen szoftveren belül is.

Eseménykiváltó és művelet kiválasztása a Zapier-ben
Eseménykiváltó és művelet kiválasztása

Döntse el, melyik eseménykiváltót és műveletet szeretné beállítani. A szoftverben bármikor beállíthat több eseménykiváltót és műveletet. Az alábbi példánkban a eseménykiváltó az Új címkézett felhasználó a ManyChat-ben, a művelet pedig és a Beszélgetés létrehozása a LiveAgent-ben. Bármely felhasználó, aki címkét kap a Facebookon, beszélgetést indít el az ügyfélszolgálati szoftverben. Ha szüksége lesz rá, további kapcsolatokat hozhat létre. Most válassza ki az elsőt, majd kattintson a LiveAgent + ManyChat összekapcsolása kék gombra.

Kiválasztott ManyChat eseménykiváltó és LiveAgent művelet a Zapier oldalon
Kiválasztott eseménykiváltó és művelet

Megnyílik a ManyChat eseménykiváltó konfigurációja. Válassza ki a fiókját, és töltse ki a részleteket az eseménykiváltó beállításához. Ha végzett, javasoljuk, hogy próbálja ki, hogy működik-e.

ManyChat eseménykiváltó beállítása a Zapier-ben
ManyChat beállítás

Ha elkészült a ManyChat beállításával, már csak egy művelet beállítása van hátra. Ügyeljen arra, hogy kitöltse a kötelező mezőket. Ha még részletesebben meg szeretné határozni a műveletet, lehetőség van a nem kötelező mezők kitöltésére is.

LiveAgent művelet beállítása a Zapier-ben
LiveAgent beállítás

Már csak egy utolsó tesztet kell végeznie, hogy kiderüljön, működik-e az integráció. Ha problémával találkozik, a Zapier felajánl egy praktikus hibaelhárítási útmutatót, amely segít megoldani a problémát. Ha a teszt sikeres, akkor az integráció elkészült, és élőben is tesztelheti.

A ManyChat és a LiveAgent integrálásának sikeres tesztj
Sikeres integrációs teszt

Back to Integrations Hozzon létre INGYENES fiókot

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót