Opencart integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Opencart Adatvedélem
A LiveAgent Opencart integrálásához kövesse az alábbi utasításokat.
Töltse le a LiveAgent kiterjesztést az Opencart webhelyéről.
- Csomagolja ki a letöltött fájlt és töltse fel az admin+katalógus fájlokat az Opencart mappájába a szerverén/tárhelyén.
- Navigáljon a Modulok részhez az Opencart adminisztrációs paneljén és kattintson a LiveAgent integrációra (zöld gomb).
- Az állapotát állítsa engedélyezettre.
- Új modul: LiveAgent integráció-> Konfiguráció hozzá lett adva a Modulok részhez, most kattintson a kék gombra.
Ha már rendelkezik LiveAgent-fiókkal, kattintson a >LÉPÉS KIHAGYÁSA, MÁR VAN FIÓKOM-ra és töltse ki a fiókja URL-jét, e-mail címét és API kulcsát. Ha még nincs fiókja, nyugodtan hozzon létre újat ebben az ablakban.
Hol találja az API kulcsot?
A LiveAgent-fiókjában keresse meg a Konfiguráció>Rendszer>API kulcsot és innen másolja át az API-kulcsot.
Készen is van. Az alapértelmezett élő chat gomb megjelenik a webhelyén. Ha meg akarja változtatni az alapértelmezett gombot, adjon hozzá új gombokat a LiveAgent-fiókjához, majd kattintson a “Használja ezt a gombot” opcióra az Opencart LiveAgent modulban.
Mi az az Opencart?
Az OpenCart egy komplett, használatra kész bevásárlókosár-megoldás. Egyszerűen tudja telepíteni, kiválasztani a sablonját, hozzáadni a termékeket és már készen is áll a megrendelések fogadására. Megrendelések kezelésével és több fizetési kapuval rendelkezik, amelyek már be vannak építve és élethosszig tartó ingyenes támogatást és ingyenes szoftverfrissítéseket biztosítunk.
Hogyan tudja használni?
A LiveAgent Opencart integrációja lehetővé teszi az élő chat gomb elhelyezését az Opencart áruházában.
A Quality Unit Kft. fenntartja minden jogát az enntartva oldalon. A LiveAgent használatához regisztrálni kell, az új fiókban a telepítési státusz 0%. A weboldal sütiket használ, és lehetőség van a vállalkozás LiveAgent használatának előnyeinek felfedezésére a foglalási lehetőségek között. A kapcsolatfelvételhez a live chat, a Messenger vagy a WhatsApp elérhető.
A Quality Unit LLC oldalán található a LiveAgent, amelynek használatához felhasználási feltételeket, biztonsági politikát és adatvédelmi irányelveket kell elfogadni. A szolgáltatás telepítése folyamatban, és az e-mailben elküldik a belépési adatokat. Az oldalt sütik segítségével működtetik, lehetőség van élő csevegésre és több időpontban is lehet demót és hívást foglalni. A kapcsolatfelvétel előtt el kell fogadni a sütiket.
A LiveAgent szoftvercég lehetőségeket és partnereit kínálja vállalkozások számára az élményszintű ügyfélszolgálat és innovatív megoldások terén. Az oldalon lehetőség van a szoftvert kipróbálni vagy ajánlatot kérni, amely számos hasznos funkciókat tartalmaz, beleértve az online látogatók kezelését. Az alkalmazás 14 napig ingyenesen használható. Az ügyfélszolgálati támogatás és az ügyfél élmény kulcsfontosságú az elégedettséghez. Az integrációjuk lehetővé teszi a LiveAgent CS-Cart alkalmazás használatát, amely elősegíti a hatékonyabb ügyfélszolgálatot és eladásnövelést.
A LiveAgent hatékony kommunikációs eszköz, amely támogatja az ügyfélszolgálatot és értékesítést. Különböző funkciókkal és integrációkkal rendelkezik, biztosítva a gyors és hatékony kommunikációt ügyfelek és vállalkozások között. A WordPress integráció lehetővé teszi az élő chat gomb elhelyezését a weboldalon. Empátia és proaktivitás javasolt a vállalatok szemszögéből.