Opencart

A LiveAgent Opencart integrálásához kövesse az alábbi utasításokat.

Opencart
  • Csomagolja ki a letöltött fájlt és töltse fel az admin+katalógus fájlokat az Opencart mappájába a szerverén/tárhelyén.
Opencart
  • Navigáljon a Modulok részhez az Opencart adminisztrációs paneljén és kattintson a LiveAgent integrációra (zöld gomb).
Opencart
  • Az állapotát állítsa engedélyezettre.
Opencart
  • Új modul: LiveAgent integráció-> Konfiguráció hozzá lett adva a Modulok részhez, most kattintson a kék gombra.
Opencart
  • Ha már rendelkezik LiveAgent-fiókkal, kattintson a >LÉPÉS KIHAGYÁSA, MÁR VAN FIÓKOM-ra és töltse ki a fiókja URL-jét, e-mail címét és API kulcsát. Ha még nincs fiókja, nyugodtan hozzon létre újat ebben az ablakban.

     
Opencart

Hol találja az API kulcsot?

A LiveAgent-fiókjában keresse meg a Konfiguráció>Rendszer>API kulcsot és innen másolja át az API-kulcsot.

Opencart
  • Készen is van. Az alapértelmezett élő chat gomb megjelenik a webhelyén. Ha meg akarja változtatni az alapértelmezett gombot, adjon hozzá új gombokat a LiveAgent-fiókjához, majd kattintson a “Használja ezt a gombot” opcióra az Opencart LiveAgent modulban.

Opencart

Mi az az Opencart?

Az OpenCart egy komplett, használatra kész bevásárlókosár-megoldás. Egyszerűen tudja telepíteni, kiválasztani a sablonját, hozzáadni a termékeket és már készen is áll a megrendelések fogadására. Megrendelések kezelésével és több fizetési kapuval rendelkezik, amelyek már be vannak építve és élethosszig tartó ingyenes támogatást és ingyenes szoftverfrissítéseket biztosítunk.

 

Hogyan tudja használni?

A LiveAgent Opencart integrációja lehetővé teszi az élő chat gomb elhelyezését az Opencart áruházában.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.