Opencart

A LiveAgent Opencart integrálásához kövesse az alábbi utasításokat.

  • Csomagolja ki a letöltött fájlt és töltse fel az admin+katalógus fájlokat az Opencart mappájába a szerverén/tárhelyén.
  • Navigáljon a Modulok részhez az Opencart adminisztrációs paneljén és kattintson a LiveAgent integrációra (zöld gomb).
  • Az állapotát állítsa engedélyezettre.
  • Új modul: LiveAgent integráció-> Konfiguráció hozzá lett adva a Modulok részhez, most kattintson a kék gombra.
  • Ha már rendelkezik LiveAgent-fiókkal, kattintson a >LÉPÉS KIHAGYÁSA, MÁR VAN FIÓKOM-ra és töltse ki a fiókja URL-jét, e-mail címét és API kulcsát. Ha még nincs fiókja, nyugodtan hozzon létre újat ebben az ablakban.

Hol találja az API kulcsot?

A LiveAgent-fiókjában keresse meg a Konfiguráció>Rendszer>API kulcsot és innen másolja át az API-kulcsot.

  • Készen is van. Az alapértelmezett élő chat gomb megjelenik a webhelyén. Ha meg akarja változtatni az alapértelmezett gombot, adjon hozzá új gombokat a LiveAgent-fiókjához, majd kattintson a “Használja ezt a gombot” opcióra az Opencart LiveAgent modulban.

Mi az az Opencart?

Az OpenCart egy komplett, használatra kész bevásárlókosár-megoldás. Egyszerűen tudja telepíteni, kiválasztani a sablonját, hozzáadni a termékeket és már készen is áll a megrendelések fogadására. Megrendelések kezelésével és több fizetési kapuval rendelkezik, amelyek már be vannak építve és élethosszig tartó ingyenes támogatást és ingyenes szoftverfrissítéseket biztosítunk.

 

Hogyan tudja használni?

A LiveAgent Opencart integrációja lehetővé teszi az élő chat gomb elhelyezését az Opencart áruházában.

Vissza az integrációkhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót