Partner
A LiveAgent Opencart integrálásához kövesse az alábbi utasításokat.
Töltse le a LiveAgent kiterjesztést az Opencart webhelyéről.

- Csomagolja ki a letöltött fájlt és töltse fel az admin+katalógus fájlokat az Opencart mappájába a szerverén/tárhelyén.

- Navigáljon a Modulok részhez az Opencart adminisztrációs paneljén és kattintson a LiveAgent integrációra (zöld gomb).

- Az állapotát állítsa engedélyezettre.

- Új modul: LiveAgent integráció-> Konfiguráció hozzá lett adva a Modulok részhez, most kattintson a kék gombra.

Ha már rendelkezik LiveAgent-fiókkal, kattintson a >LÉPÉS KIHAGYÁSA, MÁR VAN FIÓKOM-ra és töltse ki a fiókja URL-jét, e-mail címét és API kulcsát. Ha még nincs fiókja, nyugodtan hozzon létre újat ebben az ablakban.

Hol találja az API kulcsot?
A LiveAgent-fiókjában keresse meg a Konfiguráció>Rendszer>API kulcsot és innen másolja át az API-kulcsot.

Készen is van. Az alapértelmezett élő chat gomb megjelenik a webhelyén. Ha meg akarja változtatni az alapértelmezett gombot, adjon hozzá új gombokat a LiveAgent-fiókjához, majd kattintson a “Használja ezt a gombot” opcióra az Opencart LiveAgent modulban.

Mi az az Opencart?
Az OpenCart egy komplett, használatra kész bevásárlókosár-megoldás. Egyszerűen tudja telepíteni, kiválasztani a sablonját, hozzáadni a termékeket és már készen is áll a megrendelések fogadására. Megrendelések kezelésével és több fizetési kapuval rendelkezik, amelyek már be vannak építve és élethosszig tartó ingyenes támogatást és ingyenes szoftverfrissítéseket biztosítunk.
Hogyan tudja használni?
A LiveAgent Opencart integrációja lehetővé teszi az élő chat gomb elhelyezését az Opencart áruházában.
Helpdesk szoftver a Szórakoztatóipar számára
A LiveAgent call center szoftvert ajánlják az ügyfélszolgálatban dolgozóknak, mivel testreszabható gombokat és gyors működést kínál. Az ügyfélszolgálati jelentések áttekintést adnak az ügyfélszolgálati igényekről és az ügynökök teljesítményéről. A LiveAgent biztonságos szoftver a Quality Unit biztosításával.
Költözés Channelsről a LiveAgentre?
A LiveAgent szolgáltatás egyszerű használatot, jó ár-érték arányt, valós idejű kommunikációt és ügyfélszolgálati képzést kínál üzleti hírnév javítására és elégedett ügyfelek elérésére.
A LiveAgent rendszere inbound értékesítési kampányokhoz használható kommunikációs csatornákat és szolgáltatásokat kínál. Az ügyfélszolgálati jelentések az ügyfélszolgálati igényekről és az ügynökök teljesítményéről adnak áttekintést. Integrációs kérelem sablonok segítségével a digitális termékek és szolgáltatások könnyen integrálhatók a LiveAgent rendszerébe. A gamifikáció pedig növeli az ügyfélszolgálatban dolgozók motivációját.