X-Cart

Kezdjen el fantasztikus ügyfélszolgálatot nyújtani azáltal, hogy egy élő chat gombot helyez el az X-Cart oldalán. Az integráció megkezdéséhez kattintson erre a linkre, vagy kövesse az alábbi lépéseket.

  • Nyissa meg a “Bővítmények-> Piactér” menüpontot az áruház rendszergazda területén.
  • Keresse meg a LiveAgent modult név vagy címke alapján.
  • Jelölje be a modul neve mellett a “Telepítés” jelölőnégyzetet, majd nyomja meg a “Modulok telepítése” gombot.
  • Nyissa meg a Modulok részt, jelölje be az “Engedélyezve” jelölőnégyzetet, és kattintson a LiveAgent helpdesk telepítő moduljának Beállítások elemére.
  • Másolja és illessze be az élő chat gomb integrációs HTML kódját a LiveAgentből az üres mezőbe. Ha azt szeretné, hogy az ügyfél neve és az e-mail címe automatikusan kitöltődjön, jelölje be a megfelelő négyzetet. A végén kattintson a Küldés gombra.

Mi az a X-Cart?

Az X-Cart egy kereskedelmi nyílt forráskódú bevásárlókosár-platform, amelyet a SaaS megoldással vagy letöltési csomaggal terjesztenek.

Hogyan használhatja?

A LiveAgent X-Cart integrációja lehetővé teszi, hogy élő chat gombot helyezzen el az X-Cart oldalain.

Vissza az integrációkhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót