Silverstripe integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Silverstripe Adatvedélem
Mi az a Silvestripe?
A Silverstripe egy tartalomkezelő rendszer, amely weboldalak létrehozására és fenntartására használható. Web alapú adminisztrációs panellel és WYSIWYG szerkesztővel rendelkezik. A Silverstripe-ot mind a tartalom írók, mind a weboldaltervezők, mind a fejlesztők használhatják.
A Silverstripe webhelyek támogatják az adaptív tervezést, a nagy terhelések optimalizálását, a konfigurálható biztonságot, a videók beágyazását és még sok minden mást. Segíthet keresésbarát URL-eknél is, és platformokon (Linux, Windows és Mac) is működik.
Különféle modelleket is támogat, amelyek kibővíthetik a Silverstripe használhatóságát. Válasszon a Blog, a Speciális munkafolyamat-kezelés, az e-kereskedelem, a Fórum és az LDAP / OpenId hitelesítés közül.
Hogyan használhatja a Silverstripe-ot?
Hozzon létre saját e-kereskedelmi weboldalt a Silverstripe segítségével, kezdje el a termékek és szolgáltatások értékesítését. Minden nagyszerű e-kereskedelmi webhely nagyszerű ügyfélszolgálattal rendelkezik.
Használhatja a LiveAgent villámgyors élő csevegő widgetjét, a csevegés sebessége 2,5 másodperc. Könnyen létrehozhat saját csevegő gombot (vagy kiválaszthat egy előre elkészített rajzot a csevegés gomb-galériánkból), elhelyezheti azt a webhelyén, és elkezdhet kérdéseket intézni a termékeivel és szolgáltatásaival kapcsolatban.
Az élő chat egy csodálatos ügyfélszolgálati eszköz. Ez kényelmes a webhely nézői és vásárlói számára. Egyszerűen rákattinthatnak a gombra, és elkezdhetnek beszélgetni a támogatási ügynökökkel. Ritkán van várakozási idő az ügyfelek számára, és hamarabb visszatérhetnek a vásárláshoz.
Az élő csevegés felhasználható több termék vagy szolgáltatás értékesítésére. Amikor az ügyfeleknek kétségei támadnak a vásárlás előtt, egyszerűen megnyomhatják az élő csevegés gombot és fontos kérdéseket tehetnek fel. Használható arra, hogy meggyőzze és információkat nyújtson mindenkinek, aki többet szeretne megtudni. Még az elégedetlenség esetén is az élõ csevegés marad a csúcson a könnyű használat és a problémamegoldó képesség miatt.
Élő csevegésünk csodálatos funkciókat is támogat, amelyek több ügyfelet és eladást hozhatnak Önnek. A proaktív csevegési meghívók gondoskodnak róla, hogy észrevegyék Önt, míg a valós idejű gépelési nézet biztosítja, hogy a válaszokat előre megírhassa, még mielőtt az ügyfél azt elküldené. Ez barátságos a vállalati márkajelzéssel szemben is, így testreszabhatja bármilyen módon.
Milyen előnyei vannak a Silverstripe-nak?
- Tartalomkezelő rendszer az Ön weboldalához
- Tartalomtervezési funkciók
- További modulok különféle célokra
- Élő csevegés gomb a gyors ügyfélszolgálat biztosításához
- Tekintse meg az Ön webhelyét böngésző felhasználókat
Reach more customers with live chat
Be there when your customers shop and provide awesome support with LiveAgent live chat
Hogyan integrálható a Silverstripe a LiveAgentbe
Az élő csevegés gomb elhelyezése a webhelyén csak egy percet vesz igénybe. Kövesse az alábbi integrációs útmutatót, hogy megtudja, hogyan hozhat létre cseveg őgombot és helyezheti el Silverstripe webhelyén.
- Nyissa meg a LiveAgent-fiókját és nyissa meg a Konfiguráció > Csevegés > Csevegés gombokat. Kattintson a narancssárga Létrehozás gombra az új élő csevegés gomb létrehozásának megkezdéséhez.
- Az első lépés annak eldöntése, hogy nézzen ki a csevegés gombja. Választhat a legnépszerűbb gombok közül, vagy választhat a buborék, az oldal, a sarok vagy az inline gombok között. Rengeteg dizájn közül lehet választani, de ha inkább saját dizájnt használna, akkor ezt az Egyéni fülre kattintva teheti meg. Használjon képet vagy HTML-kódot a dizájn feltöltéséhez. Ha végzett, lépjen a következő szakaszba, ahol konfigurálhatja a gombot.
- Most a konfigurációról. Nevezze el a gombját, és válassza ki, melyik részleg lesz felelős a webhelyéről érkező csevegésekért. Válassza ki a csevegés nyelvét, és válassza ki, hogy az ügyfelek elhagyják-e adataikat a csevegés megkezdése előtt. Választhatja azt is, hogy készen áll-e egy offline gomb, a kapcsolattartási űrlappal. Végül válassza ki a sor hosszát, döntse el, hogy az asztali módot kényszeríti-e a mobilokra, majd kattintson a Mentés gombra.
- Ha most nem akarja átnézni a beállításokat, később módosíthatja mindet. Bármikor visszatérhet, miután kiértékelte a helyzetet és eldöntötte, hogy mely beállítások működnek a legjobban. Ha elkészült, váltson az Integráció fülre, és másolja ki a chat gomb kódját.
- Most lépjen a Silverstripe oldalra, és testre szabhatja a kódot. Illessze be a kódot a weboldal aljára, és mentse a módosításokat. Amikor előnézeti webhelyét, láthatja a csevegés gombot a kiválasztott helyen.
A csevegés gombja integrálva van már a Silverstripe webhelyén. Kezdhet kommunikálni az ügyfelekkel, többet eladni és gyors ügyfélszolgálatot biztosítani.
Többet keres? Vessen egy pillantást a LiveAgent által támogatott egyéb integrációkra, vagy nézze meg a teljes szolgáltatási listát és nézze meg, mit tehet még a LiveAgenttel. Feltétlenül látogasson el Akadémia oldalunkra és tanulja meg, hogyan lehet hatékonyan támogatni az élő csevegést.
Frequently Asked Questions
Mi az a Silverstripe?
A Silverstripe egy tartalomkezelő rendszer különböző webhelyekhez. Rendkívül testreszabható, és támogatja a rugalmas tervezést, a nagy terhelés optimalizálást, a biztonsági lehetőségeket és még sok minden mást.
Rendelkezik a Silverstripe élő csettel?
A Silverstripe webhelyek kihasználhatják a LiveAgent élő chat widget előnyeit. Teljesen testreszabható, kiválaszthatja a csevegés gombját vagy létrehozhatja sajátját. A megvalósításához csak egy egyszerű kódot kell elhelyezni a Silverstripe-ban.
Milyen előnyei vannak a LiveAgent és a Silverstripe használatának?
Megkapja a piacon az egyik leggyorsabb élő chat modult. Elhelyezhető a webhelyén, hogy az ügyfelek bármikor elérhessék Önt.
Az automatizált megoldás jelentős előnyöket kínál WordPress webhelyek számára, mint jobb felhasználói élmény, hosszabb időtöltés és személyre szabott link-equity elosztás. A LiveAgent chat eszköz segítséget nyújt a vásárlóknak és a látogatói viselkedés nyomon követésére is lehetőséget ad. A LiveAgent célja az ügyfélszolgálat játékosítása és az ügynökök motiválása, növelése a hatékonyság és elősegítése a csapatmunka. A LiveAgent feliratkozást kínál és küld egy üzenetet az e-mail címére, a belépési adatokkal.
The article discusses the importance of customer experience and efficient resource utilization in the LiveAgent software for effective customer communication and service management. It also highlights the significance of email templates and self-service options, as well as the integration and adaptivity features of Silverstripe, a content management system. The use of LiveAgent for SaaS businesses is emphasized with the presentation of eight email templates and numerous call center tools and integrations.