SugarCRM

Mi a SugarCRM?

A SugarCRM egy nagy, nyílt forráskódú ügyfélkapcsolat-kezelő szoftver, értékesítés-automatizálással, marketingkampánnyal, ügyfélszolgálattal és együttműködési képességekkel.

Az alkalmazás kódja minden felhasználó és fejlesztő számára elérhető, ami azt jelenti, hogy testreszabhatja munkafolyamatát, ha rendelkezik eszközzel és készségekkel.

Hogyan használhatja?

Az ügyfelekkel, névjegyekkel, mezőkkel, feladatokkal, modulokkal, esetekkel, potenciális ügyfelekkel, bejegyzésekkel vagy lehetőségekkel kapcsolatos értesítések ezzel az integrációval nem fognak elszaladni Ön mellett. Ezeket az információkat vagy mezőket saját maga is létrehozhatja vagy frissítheti az irányítópultról.

Előnyök

  • Ügyfélkapcsolat kezelés egy szoftverből
  • Értesítések, hogy képben legyen
  • Az irányítópulton számos művelet végezhető el
  • Megnövekedett munkafolyamat
  • Spóroljon időt, nem kell váltogatnia appok között

Hogyan lehet a SugarCRM-et integrálni a LiveAgenttel a Zapieren keresztül

A SugarCRM a Zapieren keresztül integrálható a LiveAgenttel a Zap nevű eseménykiváltó és cselekvési rendszeren keresztül. A webhelyen elérhető lehetőségek közül sok integrációt hozhat létre.

Ha még nincs Zapier-fiókja, hozzon létre egyet itt. Ezután menjen a LiveAgent + SugarCRM Integráció weboldalra.

LiveAgent és SugarCRM integráció a Zapieren
LiveAgent + SugarCRM

Görgessen lefelé, amíg meg nem jelenik a LiveAgent + SugarCRM csatlakoztatása percek alatt rész. Itt kiválaszthatja az eseményindítót és a műveletet. Vessen egy pillantást a lehetséges integrációk listájára, és fontolja meg, mit szeretne tenni az integrációval.

Megmutatjuk a kapcsolatot a SugarCRM Új feladat eseményindítóval és a LiveAgent beszélgetés létrehozása művelettel. Ha befejezte az eseményindító és a művelet kiválasztását, kattintson a kék folytatás gombra.

A SugarCRM Új feladat eseményindító és a LiveAgent műveletet Új beszélgetés
Kiválasztott eseményindító és műveletet

Az első lépés az eseményindító beállítása. Jelentkezzen be a SugarCRM-be a Zapieren keresztül, és biztosítsa az adatokhoz való hozzáférést. Először tesztelheti az eseményindítót is, hogy működik-e.

SugarCRM eseményindító beállítása Zapier integrációban
Állítsa be az eseményindítót

A második lépés a LiveAgent műveletkonfiguráció. Esetünkben ki kell töltenünk olyan részleteket, mint a címzett és a küldő e-mail címe, az üzenet tárgya és egyéb információk.

A LiveAgent művelet beállítása Zapier integrációban
Állítsa be a műveletet

Most végezzen egy utolsó tesztet az integrációról, és kész. Minden alkalommal, amikor új feladatot hoz létre a SugarCRM-ben, ügynökei kapnak egy üzenetet, amely tájékoztatja őket erről.

Új feladat jött létre a SugarCRM-ben
Új feladat a SugarCRM-ben
Egy jegy, amely a SugarCRM-mel való sikeres integráció után érkezett a LiveAgentbe
Jegy egy új feladatról

Hozzon létre további integrációkat különféle célokra a Zapiernél

Frequently asked questions

Mi az a SugarCRM?

A SugarCRM egy ügyfélkapcsolat-menedzsment, amely lehetővé teszi a vállalatok számára 2004 óta, hogy automatizálja az értékesítési és marketing folyamatokat. 

Hogyan lehet kihasználni a SugarCRM integrációt a LiveAgentben?

- értesítést kap minden változásról/frissítésről 

- mindez az egyben platform

-frissítse az ügyféladatokat a LiveAgentből

Vissza az integrációkhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót