Partner
Mi az a Vtiger CRM?
A Vtiger egy felhőalapú ügyfélkapcsolat-kezelő szoftver. Segíthet a kapcsolattartásban, az értékesítési folyamat kezelésében és a marketingkampányokban.
Hogyan használhatja?
A Vtiger CRM integrációjával a LiveAgent irányítópultjában kaphat értesítést a frissítésekről. Tudni fog minden új ügyfélről, eseményről, potenciális ügyfélről, kapcsolatról, számláról és lehetőségről. Az integráció a frissítéseket vagy változásokat is követi. Használja események, kapcsolatok, lead-ek, termékek, szolgáltatások, jegyek és egyebek létrehozására.
Előnyök
- Kezelje ügyfélkapcsolatait a LiveAgent-ben
- Kapjon értesítést a hírekről vagy a frissítésekről
- Egy megoldás, nem kell a szoftverek között váltogatni
- Takarítson meg időt, és végezzen el több munkát
A márka szószólója lehet egy híres személy vagy influenser, aki terjeszti a márkát. Az ügyfélszolgálat hatékonyságát befolyásoló proaktív chat lehetőségek segíthetik a vállalkozásokat. Az ügyfélszolgálat növelése a call center szoftver integrálásával hatékony lehet. A CRM szoftver segít az üzleti kapcsolatok kezelésében és az adatok rendszerezésében.
Az ügyfélkapcsolatok fontosak a vállalatok számára, ezért az ügyfelek motivációit és követelményeit meg kell érteni. A CRM stratégiája segíthet ebben, melynek során kiváló szolgáltatást kell nyújtani és gondoskodni kell az ügyfelekről. A LiveAgent ügyfélszolgálati támogatás szoftvere segít az ügyfél elégedettségének javításában és hasznos tippeket találhatunk a cég blogjában. Elérhető ingyenes próba és bocsánatkérési sablonok állnak rendelkezésre. Az ügyfélszolgálati jelentések áttekintik az összes igényt, a kapcsolódó tevékenységeket és az SLA megfelelőségét. A készség alapú továbbítás segítségével jobb kommunikációs csatornákat és szolgáltatásokat kínálhatunk. A hívásmegoldás szakértői segítséget nyújtanak az ügyfélszolgáltatással kapcsolatos fogalmak megértésében.
A LiveAgent egy olyan ügyfélszolgálati szoftver, amely több CRM rendszerrel is integrálható és automatizálást biztosít a jobb ügyfélszolgálathoz. A CRM szoftver alapvető funkciói között szerepel a kapcsolattartás, dokumentum- és ajánlatkezelés, valamint az e-mail integráció. A megfelelő szoftver kiválasztása, az alkalmazottak képzése és a cselekvési szabályok kialakítása fontos a hatékony CRM használatához. A LiveAgent partnerprogramot kínál, és lehetővé teszi az adatmigrációt és rendelkezik egy támogató portállal.
Mi az ügyfélkapcsolati központ?
A felhő alapú ügyfélkapcsolati központ szoftverek jelentős fejlődést tapasztalnak. A LiveAgent a legjobb választás a kis- és közepes vállalkozások számára, mivel számos digitális kommunikációs csatornát támogat. Az alapvető funkciók közé tartoznak az automatikus híváselosztás, az interaktív hangválasz és a kimenőhívás-tárcsázó. A valós idejű hívásfigyelés és a jelentések és elemzések segítik a teljesítménymérést és a fejlődést.