vCita integration
Partner website
Partner Privacy Policy
vCita Adatvedélem
Mi a vCita?
A vCita egy találkozóütemező eszköz, amelyet a kisvállalkozások használnak. Ügyfélkezelő eszközökkel és marketing eszközöket tartalmaz.
Hogyan használhatja?
A vCita integrációval ügyfeleket hozhat létre és találhat meg, beszélgetéseket és elfoglaltságokat hozhat létre, valamint tájékoztathatja az új és a meglévő ügyfelekről.
Előnyök
- Kezelje ügyfeleit applikációk váltogatása nélkül
- Adjon magának lélegzetvételnyi helyet és ütemezze be a mozgalmas időket
- Nincs szükség applikációk közötti váltogatásra
Növelje az átváltási rátákat a LiveAgent-el
Egyszerűsítse a vásárlási folyamatot, biztosítson több csatornás támogatást, chateljen vásárlóival valós időben. A jó átváltási ráta 2-5%. Gondolja újra az ajánlatát, optimalizálja az oldalát.
Növelje a kapcsolatot a LiveAgent-tel
Testreszabás és gyorsaság növeli a vásárlói kapcsolatot. A LiveAgent-tel több platformon elérhető támogatást nyújthat, és beépített CRM segíti a testreszabott szolgáltatást. A vásárlói hűség és hatékonyság is mérhető.
LiveAgent is a customer support software that offers various features such as a complaint management system and incoming call center software. It supports VoIP phone systems and self-service software. LiveAgent provides detailed migration data and system status reports and its support portal helps customers solve any problems they may have. The LiveAgent newsletter provides up-to-date information on possible updates and discounts. The software is easy to use and efficient, and helps increase customer satisfaction, sales, and effective communication with customers. Custom fields, email notifications, customer portals and phone ticketing are some of the capabilities of LiveAgent that can enhance customer experience and support. A free trial is available, as well as various subscription options.