Partner
Mi az a Zentap?
A Zentap egy többfunkciós marketing megoldás és egy weboldal-készítő, amely arra összpontosít, hogy szolgáltatásait ingatlanirodáknak és egyéni ingatlanügynököknek nyújtsa. Szolgáltatásaik közé tartozik a potenciális ügyfelek generálása, a közösségi posztolás automatizálása, a videotartalom a márkaépítéssel, az ingatlanügynöki webhelyek, a Facebook oldal optimalizálása és még sok más.
Hogyan használhatja a Zentap-ot?
Lassan gondoskodik az ingatlan marketingről? Váltson a Zentapra, és indítsa el marketingkampányait egy hatékony és megbízható megoldással, amelyet kizárólag erre a célra készítettek. Ezenkívül a Zentap segítségével fantasztikus webhelyet készíthet vállalkozása számára.
Az ingatlan webhelyek nagyszerű lehetőséget kínálnak arra, hogy tájékoztassák az embereket az Ön márkájáról, szolgáltatásairól és az elérhető csodálatos ajánlatokról. Ezért fontos, hogy az ügyfelek azonnal felvehessék Önnel a kapcsolatot, ha úgy kívánják. A LiveAgent ebben segíthet jegyrendszerének és élő chatjének köszönhetően.
Ha összekapcsolja az e-mailjeit a LiveAgent jegyrendszerrel, könnyebben rendezheti az ügyfelek e-mailjeit, miközben mindent rendezett és prioritást élvez. A kommunikáció még gyorsabbá tétele érdekében egyszerűen elhelyezhet egy élő csevegő widgetet a webhelyén. Jövőbeli ügyfelei azonnal látni fogják, rákattinthatnak, és azonnal csevegni kezdhetnek Önnel.
A LiveAgent élő csevegő widgetje a leggyorsabb az elérhetők között, a csevegési sebesség 2,5 másodperc. Nézze meg az összehasonlítást, és győződjön meg róla Ön is. Sok hasznos funkció is támogatja, amelyek biztosítják, hogy ne tévedjen el a beszélgetésekben.
A proaktív csevegési meghívók biztosítják, hogy minden weboldal látogatója észrevegye az élő csevegő widgetet. A valós idejű gépelési nézet segítségével láthatja, hogy az ügyfelek mit fognak kérdezni, mielőtt megnyomnák a küldés gombot. Válasszon egy chat gombot a galériából , vagy hozzon létre sajátot. Tekintse meg a teljes élő csevegési funkciók listáját hogy megtudja, mit tehet még.
Milyen előnyökkel jár a Zentap integráció?
- Dedikált ingatlan marketing megoldás
- Nagyszerű webhely készítő, amely segít megmutatni készségeit
- Egyszerű kommunikáció a LiveAgent jegykezelővel
- Az egyik leggyorsabb élő csevegő weboldalára
- Egyszerű integrációs folyamat
Let your clients reach you faster with live chat
Place a LiveAgent live chat on your real-estate website and provide them with a fast communication option
Hogyan integrálható a LiveAgent a Zentap-ba?
Néhány egyszerű lépést meg kell tennie, hogy integrálja a LiveAgent élő csevegő gombját a Zentap webhelyére. Kövesse az alábbi útmutatót a folyamat befejezéséhez.
- Ha nincs kész Zentap webhelye, kezdje el az építést intuitív drag-and-drop építőjével. Regisztrálhat erre a linkre kattintva, amely a Zentap kezdőlapjára viszi.

- Ha webhelye elkészült, és a szerkesztő továbbra is nyitva van, kattintson az Elemek elemre a bal oldali panelen, és keresse meg az Integrációk elemet. A LiveAgent integrációt itt találja. Adja hozzá webhelyéhez, és adja meg a részleteket – a LiveAgent cég nevét és a csevegőgomb azonosítóját. Az azonosítót a csevegőgomb beállításaiban találja meg az Integráció lapon. Keressen a kódjában egy ilyen sort. Ha kész, egyszerűen mentse el a gombot, és az élő csevegő widget a webhelyén lesz.

Kész, az élő csevegés megjelenik a webhelyén, és ügyfelei bármikor felvehetik Önnel a kapcsolatot. Szeretne többet megtudni az élő csevegésről? Tekintse meg ezt a cikket az élő csevegés etikettjéről, vagy tudjon meg többet az élő csevegés funkcióiról itt.
Frequently asked questions
Mi az a Zentap?
A Zentap a marketingmegoldások mellett weboldal-készítővel is rendelkezik, amelynek célja, hogy segítse az ingatlanirodákat és az egyes ügynököket weboldalaik felépítésében. A vállalat vezető generációs szolgáltatásokat, automatizált közösségi közzétételt, videotartalmat kínál márkaintegrációval, ingatlanügynöki weboldalakat, Facebook -oldaloptimalizálást és még sok mással.
Hogyan használhatja a Zentap-ot?
A Zentap segítségével hatékony és megbízható marketing megoldást kaphat, amelyet kifejezetten erre a célra terveztek. A Zentap webhely -készítője segíthet egy csodálatos webhely létrehozásában vállalkozása számára. Ingatlanwebhelyeken népszerűsítheti márkáját, szolgáltatásait és lenyűgöző ajánlatait. Szerencsére a LiveAgent jegyrendszer és élő csevegés segíthet Önnek.
Hogyan integrálható a LiveAgent élő csevegés a Zentap webhelyére?
A Zentap szerkesztőben nyissa meg az Elements elemet a bal oldali panelen, és keresse meg az Integrációk elemet Keresse meg a LiveAgentet és helyezze el a webhelyén Adja meg LiveAgent cégnevét és csevegőgomb-azonosítóját Készen is van!
The article discusses the importance of good customer service for businesses, including the principles of speed, honesty, and accessibility. These principles can lead to benefits such as customer loyalty, increased revenue, and improved brand image. The article also touches on measuring customer satisfaction and the impact of customer service agent skills on the speed and quality of service.
A LiveAgent egy ügyfélszolgálati szoftver, amely innovatív megoldásokat kínál a panaszkezelési rendszerek, az e-mail kezelő szoftverek és az ügyfélportál szoftverek terén. Az ügyfélszolgáltatás fontos része a vállalkozásoknak és az ügyfélek hűségét befolyásolja, ezért fontos figyelembe venni az ügyféligényeket. A LiveAgent rendszere jelentéseket biztosít, a gamifikációval motiválja az ügyfélszolgálati csapatot és lehetőség van az ügyfelek véleményét felhasználó termékek előállítására az Értékelés és Javaslat Táblával. A cég támogatja a VoIP telefonrendszereket és az önkiszolgáló szoftvereket is, és részletes adatmigrációs és rendszerállapot jelentéseket biztosít.
Hogyan Hozzunk Létre Értékelés & Visszajelzés Táblát
Az ügyfél-visszajelzések gyűjtésének legnépszerűbb módszerei hatástalanok lehetnek. Az Értékelés és Javaslat Tábla lehet intelligensebb megoldás. Ez egy interaktív fórum, amely lehetővé teszi a visszajelzést és javaslatot. Minden visszajelzés egy helyen gyűlik össze, ami időt takarít meg. A legjobb, hogy a gombok testreszabhatóak a márkához. Az összes jegy egy helyen van az e-mail postafiókban.
The importance of effective customer communication and the role of various software tools in achieving it are discussed in this article. The use of customer relationship management software, live chat, knowledge management, and ticketing systems can improve customer satisfaction and promote brand loyalty. The LiveAgent software is recommended for its numerous features and integrations. Intuitive and user-friendly ticketing software that offers built-in social monitoring and all basic functions is also advised. The article emphasizes the value of using the customer's name and focusing on their satisfaction for effective communication.