SLA Naplójelentés

Az SLA (Service-Level-Agreement) egy olyan megállapodás, amelynek célja az Ügynökök (támogatási képviselők) által a Jegyekre történő válaszadás célkitűzéseinek teljesítése, az ügyfelek számára segítségnyújtás.

A szolgáltatás szintjén alapuló segítségnyújtás biztosítja, hogy számszerűsített és számítható szolgáltatást nyújtson. Pontosabb képet nyújt a problémák megjelenésekor is.

Naplójelentések

A LiveAgent egy teljesített és elmulasztott SLA-k naplóját kínálja egy adott időtartománytól és Osztálytól. Az egyes bejegyzések Kérelmező, Jegyazonosító, SLA kezdési idő, Osztály, Ügynök, Esedékesség, Lezárt és SLA hátralévő / lejárt idő szerint rendezhetők. Az SLA napló exportálható CSV fájlba.

SLA Naplójelentés
SLA naplójelentések

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.