Ingyenes próba

SLA naplójelentés

Az SLA (Szolgáltatási szint Megállapodás) egy olyan megállapodás, amelynek célja az Ügynökök (támogatási képviselők) által a Jegyekre történő válaszadás célkitűzéseinek teljesítése, az ügyfelek számára segítségnyújtás.

A szolgáltatás szintjén alapuló segítségnyújtás biztosítja, hogy számszerűsített és kiszámítható szolgáltatást nyújtson. Pontosabb képet nyújt a problémák megjelenésekor is.

Naplójelentések

A LiveAgent egy teljesített és elmulasztott SLA-k naplóját kínálja egy adott időtartománytól és Osztálytól. Az egyes bejegyzések Kérelmező, Jegyazonosító, SLA kezdési idő, Osztály, Ügynök, Esedékesség, Lezárt és SLA hátralévő / lejárt idő szerint rendezhetőek. Az SLA napló CSV fájlba exportálható.

Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..