Az SLA (Service-Level-Agreement) olyan megállapodás, amelynek célja, hogy megfeleljen az ügynökei (támogatási képviselői) által a jegyekre adott válaszok céljainak, hogy segítséget nyújtsanak az ügyfeleknek.
A szolgáltatás szintjén alapuló segítségnyújtás biztosítja, hogy számszerűsített és kiszámítható szolgáltatást nyújtson. Pontosabb képet nyújt a problémák megjelenésekor is.
Naplójelentések
A LiveAgent egy teljesített és elmulasztott SLA-k naplóját kínálja egy adott időtartománytól és Osztálytól. Az egyes bejegyzések Kérelmező, Jegyazonosító, SLA kezdési idő, Osztály, Ügynök, Esedékesség, Lezárt és SLA hátralévő / lejárt idő szerint rendezhetőek. Az SLA napló CSV fájlba exportálható.
Learn from agent availability reports
Generate agent availability reports to get an overview of how long and when your agents were online. Try it today. No credit card required.
Az ügyfélszolgálati Kapcsolatfelvételi Űrlapok, élő chat és e-mail meghívók fontosak az ügyfelekkel való kapcsolattartásban és az üzleti adatok gyűjtésében. Az Upselling/Keresztértékesítés stratégiával növelhető az eladások száma, miközben javítja az ügyfélélményt és a vásárlói hűséget. Az ügyfélszolgálati támogatás hatékony kialakítása lehetőséget ad az ügyfélélmény fejlesztésére és az ügynökök teljesítményének nyomon követésére. A beszélgetés lehet csevegés, e-mail vagy telefonbeszélgetés, és segít az ügyfelekkel folytatott kommunikációban és egyedi problémamegoldásban.