Az SLA (Service-Level-Agreement) olyan megállapodás, amelynek célja, hogy megfeleljen az ügynökei (támogatási képviselői) által a jegyekre adott válaszok céljainak, hogy segítséget nyújtsanak az ügyfeleknek.
A szolgáltatás szintjén alapuló segítségnyújtás biztosítja, hogy számszerűsített és kiszámítható szolgáltatást nyújtson. Pontosabb képet nyújt a problémák megjelenésekor is.
Naplójelentések
A LiveAgent egy teljesített és elmulasztott SLA-k naplóját kínálja egy adott időtartománytól és Osztálytól. Az egyes bejegyzések Kérelmező, Jegyazonosító, SLA kezdési idő, Osztály, Ügynök, Esedékesség, Lezárt és SLA hátralévő / lejárt idő szerint rendezhetőek. Az SLA napló CSV fájlba exportálható.
Learn from agent availability reports
Generate agent availability reports to get an overview of how long and when your agents were online. Try it today. No credit card required.
Alapvető tudásbázis kommunikációs sablonok
A tudásbázisok és a GYIK közötti különbségek a felhasználói élmény, az információ architektúrája és a kereshetőség. A LiveAgent hatékony ügyfélszolgálati megoldást kínál, mely növeli a vásárlói elégedettséget és az értékesítést. A vállalat innovatív megoldásokat kínál az ügyfélportál, panaszkezelési és e-mail kezelő rendszerekben.