Az SLA (Szolgáltatási szint Megállapodás) egy olyan megállapodás, amelynek célja az Ügynökök (támogatási képviselők) által a Jegyekre történő válaszadás célkitűzéseinek teljesítése, az ügyfelek számára segítségnyújtás.
A szolgáltatás szintjén alapuló segítségnyújtás biztosítja, hogy számszerűsített és kiszámítható szolgáltatást nyújtson. Pontosabb képet nyújt a problémák megjelenésekor is.
A LiveAgent egy teljesített és elmulasztott SLA-k naplóját kínálja egy adott időtartománytól és Osztálytól. Az egyes bejegyzések Kérelmező, Jegyazonosító, SLA kezdési idő, Osztály, Ügynök, Esedékesség, Lezárt és SLA hátralévő / lejárt idő szerint rendezhetőek. Az SLA napló CSV fájlba exportálható.
Legyen ön az első, aki e-mailen értesítést kap a termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos exklúzív ajánlatainkról és a legfrissebb hírekről!!
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..