Az SLA (Service-Level-Agreement) olyan megállapodás, amelynek célja, hogy megfeleljen az ügynökei (támogatási képviselői) által a jegyekre adott válaszok céljainak, hogy segítséget nyújtsanak az ügyfeleknek.
A szolgáltatás szintjén alapuló segítségnyújtás biztosítja, hogy számszerűsített és kiszámítható szolgáltatást nyújtson. Pontosabb képet nyújt a problémák megjelenésekor is.
Naplójelentések
A LiveAgent egy teljesített és elmulasztott SLA-k naplóját kínálja egy adott időtartománytól és Osztálytól. Az egyes bejegyzések Kérelmező, Jegyazonosító, SLA kezdési idő, Osztály, Ügynök, Esedékesség, Lezárt és SLA hátralévő / lejárt idő szerint rendezhetőek. Az SLA napló CSV fájlba exportálható.

Learn from agent availability reports
Generate agent availability reports to get an overview of how long and when your agents were online. Try it today. No credit card required.
Helpdesk szoftver a Szórakoztatóipar számára
A LiveAgent egy hatékony kommunikációs eszköz, amely lehetővé teszi a vállalkozások számára az ügyfélszolgálat és az értékesítés hatékonyabb kezelését. Az alkalmazás számos funkciót és integrációs lehetőséget kínál, valamint biztonságos és gyors működést biztosít. A proaktív chat lehetőségek a stratégiai ügyfélfogalom elérését segítik. Az IVR technológia könnyebb elérhetőséget és költségcsökkentést biztosít az ügyfeleknek és a vállalkozásoknak.
A tudásbázis-cikkekhez könnyen csatolhatók fájlok. Lehetővé teszi az online közösségteremtést, hogy az ügyfelek segíthessenek egymásnak. A LiveAgent számos ügyfélszolgálati megoldást kínál, mint például a Help Desk, a Jegykezelő rendszer és az Élő Chat. Ingyenes csevegőszobát kínál weboldalak számára is.
Webhely látogatók nyomon követése
Az élő chat eszköz a leggyorsabb módja az ügyfelek támogatásának. Ismerje meg a proaktív chat sablonokat és meghívásokat a stratégiai ügyfelek eléréséhez.