Mi az a bajos jegy?
A bajos jegy szó szerint segítségkérést jelent, amelyet számítógépes támogatási szolgáltatás-kezelő rendszer követ nyomon. Nevezhetjük problémát kutató rendszernek, bajos jegyrendszernek vagy támogató jegynek is.
Ez egy számítógépes rendszer, amely kezeli és regisztrálja a segítségkérések vagy problémák listáját, a szolgáltató igényeinek megfelelően rendszerezve. A bajos jegyrendszert gyakran összekapcsolják egy adatbázissal, amely vevői információkat, termékeket és a gyakori problémák megoldását tartalmazza.
Amikor új kérelmet kap, a jegyek létrejönnek vagy megnyílnak, és a cél az, hogy lezárják vagy kijavítsák azokat, megoldást kínálva a jelentett problémára.
Expert’s note
A Bajos jegy egy számítógépes rendszer, amely kezeli és regisztrálja a segítségkérések vagy problémák listáját, a szolgáltató igényeinek megfelelően rendszerezve.
Ügyfélszolgálati minőségbiztosítási ellenőrzőlista
Arra törekszik, hogy az ügyfélszolgálat minősége a legmagasabb szinten maradjon? Ha igen, ügyfélszolgálati minőségbiztosítási ellenőrző listánk segíthet ebben!
Az ügyfélszolgálat játékosítása
A játékosítás motiválja az ügyfélszolgálati csapatot, hogy keményebben és jobban dolgozzanak. Engedje meg ügyfélszolgálati csapatának, hogy idővel kitűzőket nyerjenek és szinteket léphessenek.
A hívási idő fontosságára és méréseire koncentrál a szöveg, amely az ügyfélélmény javítására és a hatékonyabb ügyfélszolgálatra összpontosít. Az átlagos hívási idő számítására és annak jelentőségére is kitér. Az ügynökök képzésére és az ügyféladatokhoz való azonnali hozzáférésre is hangsúlyt fektet a szöveg.