Mi az a bajos jegy?
A bajos jegy szó szerint segítségkérést jelent, amelyet számítógépes támogatási szolgáltatás-kezelő rendszer követ nyomon. Nevezhetjük problémát kutató rendszernek, bajos jegyrendszernek vagy támogató jegynek is.
Ez egy számítógépes rendszer, amely kezeli és regisztrálja a segítségkérések vagy problémák listáját, a szolgáltató igényeinek megfelelően rendszerezve. A bajos jegyrendszert gyakran összekapcsolják egy adatbázissal, amely vevői információkat, termékeket és a gyakori problémák megoldását tartalmazza.
Amikor új kérelmet kap, a jegyek létrejönnek vagy megnyílnak, és a cél az, hogy lezárják vagy kijavítsák azokat, megoldást kínálva a jelentett problémára.

Expert note
A Bajos jegy egy számítógépes rendszer, amely kezeli és regisztrálja a segítségkérések vagy problémák listáját, a szolgáltató igényeinek megfelelően rendszerezve.

A LiveAgent egy ügyfélszolgálati szoftver, amely VoIP telefonrendszerekkel, bejövő call center szoftverrel, panaszkezelési rendszerrel és ügyfélportál szoftverrel rendelkezik. A felhasználók könnyen kommunikálhatnak az ügyfelekkel és követhetik az állapotváltozásokat. A cég olyan díjakat nyert, mint a "Legjobb ügyfélszolgálati szoftver" és a "Legjobb szolgáltatás alapú CRM", és partnerprogramot is kínál. A LiveAgentet egyszerűen lehet feltelepíteni, és könnyű hozzáférni a fiókhoz.
A Quality Unit Kft. LiveAgent ügyfélszolgálati szoftverének számos termékről, partnerekről és vásárlói véleményekről szóló szövege lehetőséget biztosít az oldal látogatóinak demo időpont foglalására és hírlevél feliratkozásra. Az ügyfelek elégedettsége a sikerhez vezet, ezért fontos megmutatni nekik a nagyrabecsülést 15, módszerrel, mint alkalmi ajándékok és a személyes köszönet. Az oldalon találhatóak az elérhetőségek, a partnerprogram és a LiveAgent szoftver létrehozása. A jegyek egyesítése időt takaríthat meg az ügyfél számára.
A LiveAgent nagyszerű eszköz az ügyfelekkel való kommunikációhoz, felgyorsítja az ügyfélkommunikációt és lehetőséget ad a csevegésre. Ügynökeinek segít jobb és gyorsabb támogatást nyújtani, emellett növeli a vásárlói elégedettséget és az értékesítést. Több vállalat is elégedett a LiveAgent használatával, mivel a válaszadási idők jelentősen csökkentek és a fizetői ügyfél átalakítási ráták jelentősen megnövekedtek. Az ügyfél megközelítés professzionális, minden e-kereskedelem weboldalon ajánlott hozzáadni a LiveAgent live chat megoldását.
A LiveAgent ügyfélszolgálati szoftvert bemutató cikkben az árazást, a támogatást és a funkciókat is megismerhetjük. A jegy mezőkkel és az érvényesítési lehetőségekkel az adatok helyessége nagyobb biztonságot jelent az ügyfélszolgálatban. A LiveAgent segítségével csökkenthető a jegyalapú ügyrendszer terhelése és a szoftvert 14 napig ingyen kipróbálhatjuk. A hírlevélre való feliratkozás és a demó foglalása is lehetséges. A LiveAgent a népszerű alternatív szoftverek közé tartozik.