Mi az a CRON munka?
A Cron Munka segít bizonyos feladatok ütemezésében, és futtatásában a szerverén. A Cron munkák az időszakosan háttérben futó feladatok automatizálására szolgálnak, pl. olyan webes alkalmazásokban, mint a LiveAgent. A Cron időalapú feladat, vagy munkaszervező az Unix alapú operációs rendszerekben (Mac OS, Linux, FreeOSBD stb.). Ezeket az ütemezett feladatokat Cron Munkáknak nevezik. Többféle körülmény lehet az oka, hogy egy online app-on szükséges legyen, bizonyos feladatok szokás szerinti futtatása. Például, Küldjön e-maileket tömegesen, vagy töltsön le adatokat.
Syntax
Íme egy egyszerű cron munka:
*/5 * * * * /usr/bin/php /www/virtual/username/cron.php > /dev/null 2>&1
A CRM szoftver alapvető funkciói között szerepel a kapcsolattartás, dokumentum- és ajánlatkezelés, valamint az e-mail integráció. A megfelelő szoftver kiválasztása, az alkalmazottak képzése és a cselekvési szabályok kialakítása fontos a hatékony CRM használatához. Az automatizált folyamatok mellett ügyelni kell az adatok és információk teljeskörű kezelésére is.
A LiveAgent egy ügyfélszolgálati szoftver, amely VoIP telefonrendszereket, önkiszolgáló szoftvereket, bejövő call center szoftvereket, panaszkezelési rendszereket és ügyfélportál szoftvereket kínál. A vállalat díjakat és tanúsítványokat kapott, valamint partnerprogramot kínál. Lehetővé teszi az adatmigrációt és rendelkezik egy támogató portállal. A LiveAgent frissítéseiről és kedvezményeiről is ad híreket a feliratkozóknak.
A PipeDrive egy ügyfélkapcsolat-kezelő rendszer, amely hatékony munkafolyamatot és jobb ügyfélkapcsolatokat tesz lehetővé, és a versenyelőnyt növeli. A LiveAgent pedig lehetővé teszi a jegyalapú ügyek csökkentését és az ügyfélszolgálat hatékonyságának növelését. Mindkét rendszer továbbfejlesztett CX-t biztosít, és időt takarít meg az interfészek közötti váltás nélkül.
LiveAgent lehetővé teszi az ügyfélszolgálati csapat számára a hatékonyabb munkavégzést a különböző ügynöki szerepkörök, jogosultságok és tudásbázisok kezelésével. Az egyéni szerepkörök létrehozása és törlése az ügynöki jogosultságok szabályozását is segíti. A fiókadminisztrátorok széles hatásköre van, beállíthatják a rendszert, kezelhetik a felhasználókat és megtekinthetik a jelentéseket. Az ügyfélszolgálati tapasztalat javítása és a költségek csökkentése érdekében érdemes figyelembe venni az egyéni szerepkörök használatát a LiveAgentben.