Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Hívás továbbítás

Mi az a Hívás továbbítás?

A távközlési szókincsben a hívás továbbítás azt jelenti, hogy a hívás átadható egy másik felhasználónak, amely képes felvenni a hívást. A LiveAgent szolgáltatásban a résztvevő hívás addig vár, amíg fel nem veszik, elutasítják vagy egyszerűen nem válaszolják meg. Ezután a hívás átkerül egy második ügynökre.

<![CDATA[]]>

GYIK

Mi az a hívás továbbítás?

A továbbított hívás az, amely a bejövő hívások során arra vár, hogy befejezze a várakozást, mindaddig amíg egy másik ügynök nem veszi fel, utasítja el vagy teszi le. Ügynökeinek nem kell arra kényszeríteni az ügyfeleket, hogy feleslegesen várakozzanak. A hívó várakoztatása megszűnik, és létrejön a kapcsolat az ügynökkel. Ha az ügynök nem válaszol, a hívás visszakerül az előző ügynökhöz.

Hogyan kell hívás továbbítást létrehozni?

Ha felügyelt továbbítást szeretne elindítani egy ügyféllel folytatott beszélgetés során, akkor elindíthatja úgy, hogy kiválaszt egy kapcsolatot egy másik ügynökkel. Ezután az új kapcsolat aktív, és az első várakozásba kerül.

Ki segíthet vagy szolgálhat hívás továbbítás során?

A hívás továbbítást bármely, a LiveAgenthez kapcsolt ügynök kezelheti. Ez egy olyan funkció, amely hatékonyabb ügyfélszolgálatot és magasabb termelékenységet tesz lehetővé.

Vissza a szójegyzékhez Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.