Hívás Továbbítás

Mi az a Hívás továbbítás?

A távközlési szókincsben a hívás továbbítás azt jelenti, hogy a hívás átadható egy másik felhasználónak, amely képes felvenni a hívást. A LiveAgent szolgáltatásban a résztvevő hívás addig vár, amíg fel nem veszik, elutasítják vagy egyszerűen nem válaszolják meg. Ezután a hívás átkerül egy második ügynökre.

<![CDATA[]]>

GYIK

Mi az a Hívás továbbítás?

A továbbított hívás az, amely a bejövő hívások során arra vár, hogy befejezze a várakozást, mindaddig amíg egy másik ügynök nem veszi fel, utasítja el vagy teszi le. Ügynökeinek nem kell arra kényszeríteni az ügyfeleket, hogy feleslegesen várakozzanak. A hívó várakoztatása megszűnik, és létrejön a kapcsolat az ügynökkel. Ha az ügynök nem válaszol, a hívás visszakerül az előző ügynökhöz.

Hogyan kell hívás továbbítást létrehozni?

Ha felügyelt továbbítást szeretne elindítani egy ügyféllel folytatott beszélgetés során, akkor elindíthatja úgy, hogy kiválaszt egy kapcsolatot egy másik ügynökkel. Ezután az új kapcsolat aktív, és az első várakozásba kerül.

Ki segíthet vagy szolgálhat hívás továbbítás során?

A hívás továbbítást bármely, a LiveAgent-hez kapcsolt ügynök kezelheti. Ez egy olyan funkció, amely hatékonyabb ügyfélszolgálatot és magasabb termelékenységet tesz lehetővé.

Vissza a szójegyzékhez

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.