Hívás továbbítás

Mi az a Hívás továbbítás?

A távközlési szókincsben a hívás továbbítás azt jelenti, hogy a hívás átadható egy másik felhasználónak, amely képes felvenni a hívást. A LiveAgent szolgáltatásban a résztvevő hívás addig vár, amíg fel nem veszik, elutasítják vagy egyszerűen nem válaszolják meg. Ezután a hívás átkerül egy második ügynökre.

Frequently asked questions

Mi az a résztvevő áthelyezés?

A felügyelt átvitel olyan, amely a bejövő hívások közben megvárja a hívás befejezését, amíg egy másik ügyintéző fel nem veszi, elutasítja vagy nem fogadja. Ügynökeinek nem kell szükségtelenül várakoztatniuk ügyfeleit. A hívó fél felfüggesztésre kerül, és a kapcsolat létrejön az ügynökkel. Ha az ügyintéző nem válaszol, a hívás visszakerül az előző ügynökhöz.

A kísérő átutalás kiállításának módja

Ha egy ügyféllel folytatott beszélgetés során szeretne felügyelt átvitelt indítani, akkor azt úgy indíthatja el, hogy kiválaszt egy kapcsolatot egy másik ügynökkel. Ekkor az új kapcsolat aktív, az első pedig tartásba kerül.

Ki tud segíteni vagy kiszolgálni a résztvevő transzfert?

A felügyelt átvitelt bármely LiveAgenthez kapcsolódó ügynök kezelheti. Ez egy olyan funkció, amely hatékonyabb ügyfélszolgálatot és magasabb termelékenységet tesz lehetővé.

Vissza a szójegyzékhez Hozzon létre INGYENES fiókot

    Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.