Mi az a Mobil SDK?
A mobil szoftverfejlesztő készlet eszközöket kínál a szoftverünk integrálásához közvetlenül az alkalmazásába. Így mobileszközén keresztül a világ bármely pontjáról hozzáférhet szolgáltatásainkhoz. A Mobil SDK segítségével elvégezhető műveletek magukban foglalják a jegyek létrehozását, megtekintését és kommentálását, valamint a Tudásbázis elérését.
Tökéletesen működik mind az Android, mind az iOS operációs rendszerrel.
Frequently asked questions
Mit jelent a mobil SDK?
Az SDK vagy a Software Development Kit egy letölthető szoftvercsomag, amely tartalmazza a platformon való felépítéshez szükséges eszközöket. Az SKD lehetővé teszi a szoftver és az alkalmazás integrálását. Ennek köszönhetően mobileszköz segítségével a világ bármely pontjáról hozzáférhet a szolgáltatásokhoz.
Milyen műveleteket hajthat végre mobil SDK-val?
A mobil SDK lehetővé teszi a szoftver és az alkalmazás integrálását. Ennek köszönhetően kibővítheti tevékenységének területét. A Mobile SDK használatával végrehajtható tevékenységek a jegyek létrehozása, megtekintése és kommentálása, valamint a tudásbázishoz való hozzáférés, ha a help desk szoftver azt támogatja.
Call center minőségbiztosítási ellenőrzőlista
A call center agent needs to explain the costs and benefits of different solutions to customers. It's important to explain the next steps and answer any questions they may have. Using tools like a call closing template or live chatbot with explanatory plans can minimize customer effort and make them feel satisfied. It's crucial to thank customers for their time and ensure their satisfaction by asking for feedback or sending a follow-up message with a survey link.
Helpdesk szoftver a Szórakoztatóipar számára
A LiveAgent szoftver több nagyobb céggel, mint a Huawei, BMW, Yamaha, O2 és Oxfordi Egyetem dolgozik együtt. Az ügyfélszolgálati szoftver teljes mértékben testreszabható. Az alkalmazás segít az ügyfélélmény javításában és a bevétel növelésében. A LiveAgent az ügyfélszolgálatban segít, és a kormányzati szervezetek között is népszerű. Ingyenes próbaverzió áll rendelkezésre.
Call center követelményeinek ellenőrző listája
Az ügynökök hatékonyságának javításához használni kell megfelelő eszközöket és felszereléseket, beleértve a minőségfigyelő szoftvereket és az ügyfélforgalom csökkentésére irányuló megoldásokat. A kiváló hívásminőség biztosítása növelheti az ügyfél-elégedettséget, javíthatja a vállalkozás hírnevét és segítheti az eladások növekedését. A belső támogatás és az elérhetőség szintén fontos követelmények egy call center számára.
Váltana a Crispről a LiveAgentre?
A LiveAgent ingyenes és különböző árú csomagokat kínál ügyfeleinek, több nyelven érhető el és támogatja a nyelvi alkalmazásokat. A help desk szoftver akár nagyvállalatoknak is megfelelő, a Huawei-tól a BMW-ig. A különböző csomagok árai és funkciói eltérnek, de mindenki kipróbálhatja ingyen.