Mi a Támogatói cím?
A támogatói cím egy email cím, ahol az ügyfelei elérhetik önt abban az esetben, ha segítségre van szükségük. A támogatói cím kulcsszavakból áll, mint az info, segítség, támogatás, üdvözlet, hello vagy más, ami a “@”-al folytatódik és a domain nevével. Itt egy pár példa a támogatói címre:
support@liveagent.com
help@liveagent.com
info@liveagent.com
welcome@liveagent.com
Expert’s note
A Támogatói cím egy fontos kommunikációs csatorna, ahol az ügyfelek személyre szabott támogatást kaphatnak. Ügyeljünk arra, hogy kifejező kulcsszavakat válasszunk a címhez!
A LiveAgent egy automatizált ügyfélszolgálati rendszer, amely több kommunikációs csatornát kapcsol össze egy univerzális postaládában. A rendszer hatékony és rendezett, növeli az ügyfelek elégedettségét és az értékesítést. A felhasználók elégedettek az árakkal és a szolgáltatással, a LiveAgentet pedig a legjobb támogatási rendszernek tartják. A rendszer önállóan generál válasszokat és automatikusan fordít nyelveket. A rendszer testre szabható, és segíti a brand imázsának növelését. A LiveAgent könnyen telepíthető és használható, amelyben egyedi bejelentkezési adatokkal rendelkezhet. A weboldal sütiket használ, amelyekről bővebb információt olvashat az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvekben.
Az ügyfélszolgálati csapat a vásárlói elégedettséget és hűséget erősíti, és a játékosítás motiválja őket. A vásárlói centrikusság fontos a vállalkozások sikeréhez, és az utolsó esély e-mail sablonok hasznosak lehetnek az értékesítésben. A LiveAgent ügyfélszolgálati szoftver megoldást kínál a fejlődéshez.
A LiveAgent egy ügyfélszolgálati szoftver, ami lehetővé teszi az élő chat integrálását a CRM rendszerrel, hogy a csapat kényelmesebben dolgozhasson. Az oldalon számos információ található a demó, árazás, funkciók, integrációk, partnerprogram, és támogatás témakörökről. A LiveAgent frissítéseiről és kedvezményeiről a hírlevélre való feliratkozással lehet értesülni. A szoftver támogatja a VoIP telefonrendszereket, az önkielégítő szoftvereket, a bejövő híváskezelőket, a panaszkezelési rendszereket és az ügyfélportálok kezelését.