Mi egy ügynök jegy hatásköre?
Usually, in smaller companies every agent is able to see all information. In big corporations, on the other hand, there are much secret information. Agent ticket scope helps to define, what tickets and information are agents able to see. Every agent is assigned to a ticket scope with a different accesses. Some agents can see everything, some just information assigned to them. Admins can define to which departments will an agent has access.
Expert note
Az ügynök jegy hatásköre biztosítja, hogy az ügynökök csak az általuk hozzárendelt információkhoz férjenek hozzá. Az adminisztrátorok be tudják állítani, hogy melyik osztályhoz férhet hozzá egy ügynök.

A LiveAgent egy ügyfélszolgálati szoftver, amely egyedi ügynök szerepeket és személyzet ügynököket kínál. Ezenkívül az eszkalációs menedzsert és a Helpshift migrációt is magyarázzák. A szolgáltatási pult menedzserének szerepét is bemutatják, valamint a LiveAgent demóval, árazással és támogatással kapcsolatos információkat is megosztják. A vállalatról, díjakról és tanúsítványokról is további információk érhetők el a LiveAgent blogján.
Az ügyfelek információhiány miatt hagyják el a kosarakat, és sok vállalkozás úgy gondolja, hogy szükségtelen a jegykezelő szoftverekbe fektetni. Azonban a jegykezelő rendszerek javíthatják az ügyfélszolgálati élményt és biztosíthatnak jó alapot az ügynököknek, ami javítja az ügyfélélményt és a bevételeket. Boldog ügyfelek továbbá pozitív szájbeszédet generálnak, amely szintén javítja a bevételt.