Ingyenes próba
woman choosing clothes

Új munka ellenőrzőlista

Most kezdett új munkahelyen? Gratulálunk! Jó úton halad a siker felé.

Itt az ideje, hogy gondoskodjon arról, hogy a siker mindenhová kövesse.

Tekintse meg ellenőrzőlistánkat az új munka megkezdéséhez az első naptól.

Egy új munka ellenőrző listájának fontossága

Először úgy tűnhet, hogy mindent érzés alapján csinál, de hamarosan rájön, milyen fontosak a részletek. Kezdje új munkáját a megfelelő lábon, és kerülje el az esetleges problémákat.

Csak kövesse ezeket az egyszerű lépéseket, és már mehet is. (Ez az események javasolt sorrendje, de nyugodtan alakíthatja saját igényei szerint.)

Kinek lehet haszna az új munka ellenőrzőlistából?

Mindenkinek! Úgy tűnhet, hogy egy új munka ellenőrző listája csak azoknak szól, akik frissen végeztek az iskolában, de akkor is hasznos, ha van egy ellenőrző lista, még akkor is, ha munkahelyet váltott.

Minél pontosabbak a lépései, annál könnyebben fog minden lefutni (és annál kisebb az esély a problémákra).

Ellenőrző listánk a legjobban megfelel nekik:

  • állást kereső emberek
  • friss diplomások, akik első munkahelyüket kezdik
  • olyan emberek, akik régóta dolgoznak az iparágban, és új céghez költöznek
  • új alkalmazottak

Fedezze fel az új munka ellenőrzőlistát

Új munka ellenőrzőlista
Az első nap előtt érdemes fontos információkat gyűjteni a cégről, így magabiztosabbnak és felkészültebbnek érezheti magát. Ez magában foglalja a történelmük, az alapvető értékeik és a fő versenytársaik megismerését.

Miért fontos a vállalati információk gyűjtése?

Ha a lehető legtöbbet tudja a vállalatról, az segít jobban megérteni a kultúrájukat és jobban beilleszkedni. Ez egyben jó módja annak is, hogy kifejezze érdeklődését.
Data searching
Fontos adatok gyűjtése

Hogyan szerezhető be céginformáció?

Mielőtt elkezdene guglizni mindent a nap alatt, szánjon egy kis időt arra, hogy átgondolja, melyek a legégetőbb kérdései, és mely témák érdeklik. Készítsen listát mindenről, ami a kutatás során felmerül, és keresse meg a válaszokat a munka első hetében. Így a beilleszkedésre és az új munkaadó megismerésére koncentrálhat.

Milyen eszközök segíthetnek a vállalati információk megszerzésében?

  • A cég weboldala remek kiindulópont.
  • A „Névjegy” részben általában sok értékes információ található, ezért mindenképpen nézze át.
  • Nézze meg a közösségi média platformokat, mint a Twitter és a LinkedIn.
Nézze meg, mennyi ideig tart, amíg eljut otthonából az irodába.

Miért fontos az ingázásra való felkészülés?

Az utolsó dolog, amit akar, hogy elkéssen az első napon. Ráadásul mindig jó tudni, mire számíthatunk, és előre tervezni.
Commuting to work
A munkába járás fárasztó vagy hasznos lehet (forrás: vantagecircle.com)

Hogyan lehet tájékozódni az ingázásról?

Legyen pontos, ellenőrizze a menetrendeket, és hagyjon magának több időt az úticél eléréséhez. Győződjön meg arról, hogy a forgalom, tömegközlekedés stb. okozta késések nem befolyásolják érkezési idejét. Ha vezet, adjon hozzá néhány plusz percet, hogy elkerülje a felesleges stresszt.

Mely eszközök segíthetnek az ingázás kutatásában?

  • A Google Térkép mindig nagyszerű forrás az ingázáshoz, és segíthet az útvonal megtervezésében is.
  • A Walk Score webhely egy másik hasznos eszköz. Megmutatja, hogy egy terület mennyire járható, ami nagyszerű, ha szeretné megtakarítani a benzint vagy a tömegközlekedési költségeket.
Nézze meg, milyen ruhákat szeretne viselni az első napon.

Miért fontos a megfelelő ruha viselése?

Mindig jó ötlet professzionálisan öltözni, de szeretné kényelmesen is érezni magát.
Új munka ellenőrzőlista
A megfelelő öltözködési kód segíthet a professzionális megjelenésben (forrás: bossjob.ph)

Hogyan válasszunk megfelelő ruhát?

Győződjön meg róla, hogy ruhái tiszták, vasaltak és jó állapotban vannak. Tudja meg, hogyan öltözködnek az Ön pozíciójában lévő emberek abban a cégben, ahol dolgozni kezd. Megkérdezhet valakit, aki már ott dolgozik, vagy tájékozódjon az interneten, ha nem tudja, mit vegyen fel. Lehetséges, hogy a vállalati kultúra lazább. Milyen eszközök segíthetnek abban, hogy megfelelő ruhát viseljen?
  • A Pinterest remek forrás az öltözékötletek megtalálásához
  • a cég weboldalán lehet stílus útmutató vagy fényképek
Emlékszik azokra a napokra, amikor iskola előtt este bepakolta a táskáját? Ez ugyanaz az ötlet.

Miért fontos a táska bepakolása?

A legjobb, ha mindent készen tart, amire az első napra szüksége van, így időt takarít meg, és csökkenti annak esélyét, hogy valami fontosat elfelejtsen.
Preparing bag for work
A felkészülés kevesebb stresszt jelent (forrás: jobstreet.com.ph)

Hogyan kezelje a táskája előző esti bepakolását?

Csomagoljon be mindent, amire a nap folyamán szüksége lesz, az ebédtől a szükséges dokumentumokig. Vigyen magával egy kulacsot és rágcsálnivalókat is, arra az esetre, ha a nap folyamán megéhezne. Jegyzettömb és toll is jól jöhet.

Milyen eszközök segíthetnek az előző esti csomagolásban?

  • A csomagolási lista nagyszerű módja annak, hogy megbizonyosodjon arról, hogy mindent elvisz.
Erről nem szabad megfeledkezni, hogy elkerülje a bajt. Feltétlenül állítson be ébresztőt. Nem akar sietni vagy elkésni.

Miért fontos az ébresztés beállítása?

Mindig jó ötlet, ha van egy emlékeztető, amely közli, hogy ideje felébredni és/vagy távozni. Ráadásul ez segít megbizonyosodni arról, hogy reggel nem kell rohannia a készülődéssel.
Alarm clock tips
Ébresztő beállítása a vállalkozások számára fontos (forrás: berightlight.com)

Hogyan állítsunk be ébresztőt az első napra?

Állítsa be az ébresztőt arra az időpontra, amikor fel kell ébrednie és/vagy el kell indulnia. Ellenőrizze még egyszer, hogy a megfelelő időpontot választotta-e, mert könnyen előfordulhat, hogy véletlenül rosszul állítja be az ébresztőt. Ez a legjobbakkal is megeshet. Ha problémái vannak a felkeléssel, a legjobb, ha egynél több ébresztőt állít be.

Milyen eszközök segíthetnek az ébresztő beállításában?

Számos különböző ébresztőóra-alkalmazás és webhely segíthet:
  • Alarmy.
  • Sleep Cycle.
  • alapértelmezett ébresztőóra a telefonon.
  • hagyományos, analóg ébresztőóra.
Vegyen mély levegőt, tartsa hidegen és folytassa. Ne feledje, hogy emberi dolog hibázni.

Miért fontos az idegek megnyugtatása?

Az új munka megkezdése stresszes vagy akár idegtépő lehet. Nem számít, milyen jól sikerült az utolsó munkája, még mindig idegesnek érezheti magát. Éppen ezért jó, ha előtte megvizsgálja az Önnek bevált megküzdési módszereket.
liveagent tools
A nyugalomnak megvannak az előnyei

Hogyan nyugtassa meg az idegeit?

Lélegezzen mélyen és lassan. Koncentráljon arra, hogy a levegő az orrán keresztül jön be, és a száján keresztül távozik.

Egy másik lehetőség, hogy szánjon magára néhány percet, mielőtt elindul dolgozni. Ez bármi lehet az olvasástól vagy a zenehallgatástól a kutyasétáltatásig. Győződjön meg róla, hogy van valami, ami segít megnyugtatni, ha szükséges, pl. egy jógavideó, egy meditációs alkalmazás, egy csésze tea vagy egy könyv – bármi, ami működik az Ön számára. Reggelente érdemes még edzeni – a sport nagyszerű módja a stressz és a szorongás oldására.

Milyen eszközök segíthetnek megnyugtatni az idegeket?

  • Headspace.
  • A Calm.com rengeteg cikket és forrást tartalmaz a reggeli vagy lefekvés előtti megnyugváshoz.
Lehetősége nyílik nyugodtan kezdeni a napot, ha korán kel. Arra is lesz ideje, hogy rendesen reggelizzen, és kapkodás nélkül készüljön fel.

Miért fontos korán kelni?

Mindig érdemes több időt szánni a reggeli rutinra, különösen, ha nem szokott ébredni ebben az órában. Ezenkívül segít csökkenteni a stresszszintet, ha váratlan késések lépnének fel.
Man working in the morning
A korai kelés előnyei (forrás: inc.com)

Hogyan győződjön meg róla, hogy korán keljen?

Nem kell aggódnia a reggeli felkelés miatt, ha korán lefekszik. Ébredjen fel körülbelül egy-két órával az indulás előtt. Ez elegendő időt ad.

Milyen eszközök segíthetnek korán kelni?

  • egy séta reggel, hogy segítsen felébredni
  • szükség esetén koffeintartalmú ital
  • kiegyensúlyozott alvási ütemterv
A korai kelés elég lehet ahhoz, hogy energiát adjon, de ez nem tart egész nap. Gondoskodjon arról, hogy reggelre legyen kész étele, különben ebédidőre éhes és lomha lesz.

Miért fontos a megfelelő reggelizés?

Hozzájárul ahhoz, hogy a szervezete energiát és üzemanyagot biztosítson a nap indításához.

Hogyan készítsünk megfelelő reggelit?

Egyen egészségesen reggel, még akkor is, ha általában nem reggeliző ember. Ez a tojástól a zabpehelyig vagy pirítósig bármi lehet.
Új munka ellenőrzőlista
Legyen fitt és produktív az egészséges táplálkozással
Ha van ideje, készítse el a reggelit előző este, hogy már csak megegye és induljon reggel. Egy banán vagy néhány granolaszelet is jó választás, amelyek elkészítése nem igényel sok időt.

Milyen eszközök segíthetnek megtalálni a helyes reggelit?

Számos nagyszerű recept létezik az egészséges reggelihez, amelyeket gyorsan elkészíthet, túl sok erőfeszítés nélkül.
  • Ötletekért és inspirációért egészségügyi élelmiszer-blogok, például a Balanced Bites.
Ha korán érkezik, lesz ideje felkészülni a munkanap kezdete előtt. Ezenkívül, ha hamarabb kezd, kevesebb nyomást és stresszt jelent az első munkanapon. Ezenkívül puffert ad az ingázás során előforduló előre nem látható késésekre.
Új munka ellenőrzőlista
Korán érkezni, hogy minden készen álljon (forrás: diatribe.org)

Miért fontos a korai érkezés?

Mindig jó ötlet, ha az első napon hagy magának egy kis szusszanást, különösen, ha először találkozik a munkatársaival vagy a főnökével.

Hogyan érkezzen korán az első napon?

Törekedjen arra, hogy a munkanapja kezdete előtt legalább 30 perccel érkezzen meg. Ennek elegendő időt kell hagynia arra, hogy kényelmesen elhelyezkedjen az új környezetben. Ha szükséges, ezt az időt a munkautasítások vagy a képzési anyagok áttekintésére is felhasználhatja.

Milyen eszközök segíthetnek?

  • A Google Térkép segítségével megtalálhatja a legjobb és legrövidebb utat új munkahelyéhez.
Mindig jó ötlet barátokat és kapcsolatokat kötni munkatársaival, különösen, ha új. Ezenkívül a bemutatkozás csökkentheti a stresszt, mivel lesz kivel beszélnie.

Miért fontos mindenkinek bemutatkozni?

A bemutatkozásából világossá válik, hogy barátságos, nyitott és csevegő ember – ideális munkatárs!
Helpdesk Templates
A jó munkakapcsolat az új ötletek kulcsa

Hogyan mutatkozzon be mindenkinek?

A lehető leghamarabb mutatkozzon be. Megteheti egy gyors “Helló, a nevem _” kifejezéssel, majd megkérdezheti, hogy mindenki hogy van – ilyen egyszerű. Vagy folytasson kötetlen beszélgetést és tegyen fel kérdéseket, ha még nem érzi magát kényelmesen.

Milyen eszközök segíthetnek az önbemutatóban?

  • jégtörő tevékenységek, amelyek segítségével kényelmesen elhelyezkedhet
  • e-mailben vagy telefonon mutatkozzon be
A csapat az egyik legfontosabb szempont a munkában. Ezért elengedhetetlen, hogy minél előbb megismerje őket, hogy hatékonyan tudjanak együtt dolgozni.

Miért fontos a csapat megismerése?

Mindig előnyös, ha jó kapcsolatot ápol a munkatársaival, mivel sok időt fog velük tölteni.

Hogyan kezelje a csapata megismerését?

A legjobb, ha bemutatkozik, majd lazán csevegni kezd velük. Így elkezdhet kapcsolatokat építeni, és jobban megismerhetik egymást anélkül, hogy túl sok nyomást és stresszt okozna.
Team fist bumping over laptops
Jó csapatmunka a jobb termelékenység érdekében
Az is fontos, hogy lehetőleg ne zárkózzon el az első munkanapján. Csábító lehet, ha elfoglalt az irodájában maradni, és egyedül dolgozni a feladatokon. Ebéd közben azonban próbáljon meg egy kis szünetet tartani a munkatársaival.

Milyen eszközök segíthetnek a csapat megismerésében?

  • kötetlen beszélgetés a közös érdekekről
  • közösségi média
Az első munkanapja egy kicsit nyomasztó és stresszes lesz, de ne feledje, hogy ez nem tart örökké. A legjobb, amit tehet, hogy mindent egyenként tesz meg, miközben nyugodt és pozitív marad egész nap. Ha valamiben nem biztos, kérjen segítséget egy munkatárstól vagy a főnöködtől. A legjobb, ha megbeszél egy találkozót a munkaerő-felvételi vezetővel, ha lehetséges.
Új munka ellenőrzőlista
Segítséget kérni nem szégyen

Miért fontos egy találkozó megszervezése a munkaerő-felvételi vezetővel?

Egy találkozó a munkaerő-felvételi vezetővel nagyszerű módja annak, hogy kapcsolatot építsen ki velük. Megismerheti a vállalati irányelveket, eljárásokat és jövőbeli projekteket, így tudja, mire számíthat a következő hetekben vagy hónapokban. Emellett lehetőség nyílik arra, hogy kérdéseket tegyen fel új munkahelyével kapcsolatban, és tanácsot kérjen tőlük, hogyan lehet a lehető legsikeresebb.

Hogyan szervezzünk találkozót a munkaerő-felvételi vezetővel?

Az első lépés egyszerűen a kérdezés. Lehet, hogy elsőre ijesztően hangzik, de próbáljon meg e-mailt küldeni nekik, vagy csevegjen személyesen ebédidőben, amikor valószínűleg nyugodtabb és beszélgetőbb hangulatban lesznek. Ha lehetősége nyílik rá, kérdezze meg kedvenc projektjeikről vagy tipikus feladataikról, hogy jelezze érdeklődését és lelkesedését az új készségek elsajátítása iránt.

Milyen eszközök segíthetnek a találkozó megszervezésében a munkaerő-felvételi vezetővel?

  • e-mail – üzenete legyen rövid és tömör
  • belső csevegőeszköz
  • videohívás Skype-on vagy Zoomon
Beosztásának megismerése az új munka megkezdésének szerves része. Meg kell értenie, hogy miért felelős, kinek tesz jelentést, és ez hogyan illeszkedik a vállalat összképébe.

Miért fontos a pozíció megismerése?

Eleinte leterheltnek érezheti magát, de ha időt szán arra, hogy mindent megértsen, amiért felelős lesz, kiváló lehet az új munkájában.
it-team-responsibility-management-software-LiveAgent
A munkahelyi felelősségek megértése

Hogyan kezelje a pozíciójának megismerését?

A munkaerő-felvételi menedzsernek örömmel kell áttekintenie munkaköri feladatait és felelősségét a megbeszélés során. Ne féljen további kérdéseket feltenni. Kérdezze meg a kollégáit is. Lehet, hogy más nézőpontból, vagy tippeket adnak arra vonatkozóan, hogyan lehet kitűnni az új szerepkörben. Ne feledje, hogy nem szégyen beismerni, hogy nem tud valamit. Segítséget kérni jobb, mintha mindent egyedül próbálna kitalálni.

Milyen eszközök segíthetnek megismerni pozícióját?

  • találkozzon a munkaerő-felvételi vezetőjével
  • Evernote vagy OneNote – könnyen megosztható kollégáival
Nem szokatlan, hogy az új alkalmazottak bizonytalanok feladataik és felelősségeik tekintetében, különösen akkor, ha sok feladat szerepel a listájukon. Ezért elengedhetetlen, hogy tájékozódjon a vonatkozó szabályokról és előírásokról, hogy tudja, mit tehet és mit nem tehet a munka során.
woman sitting down in office at her desk working on laptop and taking notes
A munkaszabályoknak és előírásoknak egyértelműnek kell lenniük

Miért fontos rákérdezni az alkalmazandó szabályokra és előírásokra?

Így elkerülheti a lehetséges problémákat, és jobban megértheti a meghatározott határokat.

Hogyan kérdezzen rá a vonatkozó szabályokra és előírásokra?

Az Ön menedzsere a legalkalmasabb személy, aki ilyen jellegű információkat kér. Áttekintést kell adniuk arról, hogy mi várható, és milyen szabályokkal kell tisztában lenni. Ha konkrét kérdése van, forduljon bizalommal a HR osztályhoz. Ők a szakértők a munkahelyi politikák terén, és bármilyen kérdésről is legyen szó, segíteniük kell.

Mely eszközök segíthetnek a vonatkozó szabályokról és előírásokról kérdezni?

  • a cég alkalmazotti kézikönyve
  • kérdéseket feltenni
Soha nem túl korai elkezdeni a karrieren gondolkodni. A lehetőségek felfedezése az egyik legjobb módja annak, hogy kitalálja, mit is szeretne egy munkától.

Miért fontos, hogy megtudja, mi a karrierje?

Könnyebb lesz koncentráltnak és motiváltnak maradni, ha tudja, mit akar a jelenlegi pozíciójától.
Új munka ellenőrzőlista
Hosszú távú célok és karrierút

Hogyan kezelje, hogy megtudja, mi a karrierje?

A menedzsernek képet kell adnia arról, hogy mik a vállalat hosszú távú céljai, és milyen utak nyílhatnak meg Ön előtt. További információkért tekintse meg a cég weboldalát is.

Milyen eszközök segíthetnek abban, hogy megtudja, mi a karrierje?

  • céges intranet
  • HR osztály
  • online karrierértékelési eszközök
Fontos, hogy rövid és hosszú távú célokat tűzzön ki maga elé. Így lesz min dolgoznia, és nyomon követheti az előrehaladást.

Miért fontos célokat kitűzni?

A célok kitűzése segíthet koncentráltnak és motiváltnak maradni jelenlegi szerepében. Ezenkívül nyomon követheti fejlődését, és láthatja, meddig jutott el.

Hogyan tűzzünk ki karriercélokat?

Célja bármi lehet, egy új készség elsajátításától a munkahelyi felelősségvállalásig. Fontos, hogy az Ön egyéni igényeihez és szükségleteihez igazítsa őket.
Arrow pointing to the middle of the target
Világos célok kitűzése
Állítson össze egy listát saját maga, majd ossza meg karriermenedzsmentjével. A HR osztálya is tud némi útmutatást adni a céljaihoz, és karrierfejlesztési tippeket ad a vállalat hosszú távú céljai és növekedési elképzelései alapján.

Milyen eszközök segíthetnek a célok kitűzésében?

  • olyan alkalmazások, mint a Habitica vagy a Strides
  • feladatkezelő eszközök, mint például az Asana
  • karrie coach
  • egy online célmeghatározó eszköz, mint a SMART
  • cél sablonok online
Minél hamarabb elintézi a biztosítást, annál jobb.

Miért kell gondoskodnia a biztosítási adatairól?

Nem csak egészségbiztosítási fedezetét kell ellenőriznie, hanem fogászati és látási terveit is.
Insurance in work
A biztosítás gyakran jól jöhet (forrás: velocityglobal.com)

Hogyan gondoskodjunk a biztosítási adatokról?

Ha nincs biztosítása, itt az ideje, hogy megvizsgálja a lehetőségeit. Rengeteg különféle szabályzat áll rendelkezésre, és érdemes körülnézni, mielőtt bármilyen döntést hozna (főleg, mert a költségek tervenként nagyon eltérőek lehetnek). A munkaadóknak gyakran kötelességük egészségügyi biztosítást biztosítani Önnek.

Milyen eszközöket használjon a biztosítási adatok gondozásához?

  • időpont egyeztetés a HR részleggel
Tervezze meg jelenlegi pozíciójának 90 napos felülvizsgálatát. Ez a tökéletes alkalom arra, hogy Ön és menedzsere leüljön, és felmérje, mi működik jól, és meghatározza azokat a területeket, ahol javítani lehet. Természetesen a teljesítménye azt is befolyásolja, hogy milyen gyorsan halad előre a cégben.
reporting dashboard in liveagent
Live Agent feladatok áttekintési példa

Miért fontos a három hónapos felülvizsgálat?

A három hónapos felülvizsgálat nagyszerű módja annak, hogy megbizonyosodjon arról, hogy jó úton halad. Általában elegendő idő arra is, hogy a menedzser képet kapjon arról, milyen jól dolgozik bizonyos csapatokkal, valamint általános teljesítményét.

Hogyan végezzünk három hónapos felülvizsgálatot?

Az áttekintés során érdemes megemlíteni a következőket: képzés, célok, projektek és az, hogy mennyire jól működik együtt a csapattal.

Mely eszközök segíthetnek a három hónapos felülvizsgálat elvégzésében?

  • egy sablon, mint a Harvard Business Review

Amire emlékezni kell egy új munkahelyen

  • Figyeljen és mutasson érdeklődést

Létfontosságú, hogy az első naptól kezdve odafigyeljünk és érdeklődést tanúsítsunk az új munka iránt. A főnöke, a munkatársai és minden más ember, akivel a társaságban találkozik, értékelni fogják az erőfeszítéseit.

  • Legyen pozitív hozzáállása

A jó hozzáállás elengedhetetlen egy új munkahelyen. Ezért pozitívan kell hozzáállnia a munkához és a körülötte lévő emberekhez.

  • Határidőket betartani

Ha új munkahelyén megbízható kollégává teszi magát, megnő az esélye arra, hogy a jövőben fizetésemelést vagy előléptetést kapjon.

  • Irányítsa az idejét

Az időgazdálkodás létfontosságú szerepet játszik minden munkahelyen, de még inkább akkor, amikor egy új cégnél kezd dolgozni. Ezért szükséges a napi beosztás kialakítása, betartása és az idő hatékony beosztása.

  • Kérjen segítséget

A segítségkérés az egyik legjobb módja annak, hogy jó benyomást keltsen új kollégáiban, és felkeltse az érdeklődésüket a segítségnyújtás iránt, ha szükséges. Ezért az első naptól kezdve kérdezze meg minden munkatársát, hogy tudnak-e segíteni valamiben, vagy elmagyarázzák, hogyan működnek a dolgok a vállalatnál.

  • Határozzon meg egyértelmű határokat a munka és a magánélet között

Az egészséges életmód megköveteli a munka és a magánélet határainak tiszteletben tartását. Tartsa külön személyes és szakmai életét, hogy szükség esetén mindkettőre megfelelően összpontosíthasson.

Az új munka megkezdésének összefoglalása

  • Szerezze meg a fontos vállalati információkat
  • Nézze meg a helyszínt
  • Viseljen megfelelő ruhát
  • Előző este csomagolja be a táskáját
  • Állítson be ébresztőt
  • Nyugtassa meg az idegeit
  • Keljen korán
  • Egyen megfelelő reggelit
  • Érkezzen korán
  • Mutassa be magát mindenkinek
  • Ismerje meg csapatát
  • Próbáljon megbeszélni egy találkozót a munkaerő-felvételi vezetőjével
  • Ismerje meg pozícióját
  • Kérdezzen az alkalmazandó szabályokról és előírásokról
  • Tudja meg, mi a karrierje
  • Készítsen egy listát a célokról
  • Gondoskodjon a biztosításról
  • Végezzen három hónapos felülvizsgálatot

Amire emlékezni kell egy új munkahelyen:

  • Figyeljen és mutasson érdeklődést
  • Legyen pozitív hozzáállása
  • Határidőket betartani
  • Irányítsa az idejét
  • Kérjen segítséget
  • Határozzon meg egyértelmű határokat a munka és a magánélet között

Starting a new job checklist FAQs

How long should you take off before starting a new job?

It's generally recommended that you take a few days off before starting your new job, especially if you’re moving straight from another position. This will give you enough time to relax and prepare for the transition.

How should you dress when starting a new job?

It's essential to look your best on day one, particularly if it's the first impression you will be making. You can ask someone in human resources what the appropriate attire is or look on the company's website.

What should you not do on the first day of a new job?

There are a few things you should avoid on the first day of your new job: Don't arrive late; Don't ignore your colleagues; Don't be disruptive; Don't forget to introduce yourself to everyone; Don't forget to ask lots of questions; Don't be afraid to speak up

Is it wrong to take a year off from work?

Taking a break from work can be a great way to clear your mind and gain new perspectives. However, if you feel like it's going to negatively impact your career, then maybe reconsider.Nevertheless, such a break can give you a new outlook on life and allow you to resume work with new enthusiasm.

What are good questions to ask when starting a new job?

Some good questions to ask when starting a new job include: What are the expectations for this position? What is the company culture like? How do you handle workplace conflicts? When are deadlines typically met? Can I take time off for personal reasons? Is there a training program for this position? Who can I go to for help if I'm struggling? What are the goals of this company?

What to say to your boss and new coworkers on the first day of work?

Don't be afraid to ask questions and introduce yourself to everyone. It's always a good idea to make a positive first impression. But remember, if anything makes you uncomfortable, you should be honest about it.

Why are the first 90 days of a new job so important?

The first three months are essential because you need to make an impression during this time, meaning that you should be extra attentive and work hard to exceed the expectations of your boss and colleagues. In addition, it's an excellent time to establish some work-life boundaries. For example, if your boss is pushy about working on the weekends, don't hesitate to set some clear limits. If you can accomplish all of this in the first 90 days, then you're on the right track to success.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót